Open-bekerwedstrijd Staphorst

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Open-bekerwedstrijd Staphorst

Bericht door ruben4takt »

Omdat niemand blijkbaar geen zin heeft om een verslagje te schrijven zal ik die van mezelf maar hier planten.

Vrijdag om 16uur de bus ingeladen om zo snel mogelijk in Staphorst te zijn zodat Adje en ik nog even konden trainen.(nieuwe baan voor ons)
Uiteraard onderweg tal van files tegengekomen zodat we net voor een donderwolk het terrein op reden. :cry:
Helaas bleef de regen aan houden, dus trainen zat er niet meer in.
De volgende dag, de baan was behoorlijk nat tijdens de eerste training, maar het voelde wel goed aan.
We hadden ons zelf ingeschreven in de senioren Plus.
2de training was het goed droog en kon er gevlamd worden.
Ik had een goede tijd neer kunnen zetten (wel een behoorlijke highsider meegemaakt :twisted: ) ik mocht van de eerste plek vertrekken in de eerste race. Adje van de 2de plek.
Tijdens de eerste was het behoorlijk nat en we vertrokken op regenbanden, dat mocht de pret niet drukken want de volle 25punten waren voor mij :wink: , Adje 2de
2de race was de baan opgedroogd, en stond na tal van xen wisselen van banden op de regenbanden Adje en Wijntje ook.
De rest stond op slicks.
Ook dat mocht de pret niet drukken, weer de volle 25punten weten te behalen :wink: , Adje ook weer 2de.
Nadat het een lange tijd droog was gebleven, en omdat iedereen in de paddock riep dat het volgens buienradar droog zou blijven toch maar weer de slicks er op.
En wat denk je, een half uur voor de 3de race regen, bedankt buienradar :evil: .
Toch maar weer schroeven, de regen banden erop.
De 2de race weer de volle 25punten weten te behalen :wink: .
Kortom het was een geweldige natte dag.
Complimenten voor de organisatie en de lay out van het circuit, ik vind het geweldig.
Toen we naar huis reden brak de zon door en is het de rest van de dag droog gebleven.
P.S Als er nog mensen zijn die foto´s of gefilmt hebben dump ze dan alstublieft.


Groet,
Ruben.
Laatst gewijzigd door ruben4takt op ma 31 aug 2009, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

staphorst

Bericht door ANITA1967 »

ja wij zaten te wachten dat jij eens begon hahahaha
maar het was super dat weekend
en de nachtwacht ook bedankt ,ja op die twee kan je wel bouwen hahahahahaha. maar 1 persoon die was de weg helemaal kwijt
die ging op sliks rijden in de stortbui en op regenbanden als alles droog was . :lol: ik weet misschien wel hoe het komt, normaal is zijn maatje Remco erbij en dit keer niet en die regel de boel altijd : :lol: :lol: ja nu moest hij bij klukkluk en ratje staan ja dat kan wel eens problemen geven :D :D allemaal bedankt !!!!!!!
deroue
forum sponsor
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 23 nov 2005, 23:39
Locatie: nijkerkerveen
Contacteer:

Bla bla bla

Bericht door deroue »

Vrijdag:

middag inpakken, Mijn moeder was al lang vertrokken die vind het in Staphorst heel gezellig dus die ging al eerder :D ik vind het daar ook super leuk! maar moet papa ook helpen anders word het geen rijden :D
Ik ging op de SG gaan rijden, en mijn zus op de grc. Die ging ook weer eens rijden :lol:
Vrijdag ging het goed jammer genoeg ging het regen :(

Zaterdag:

1e vrije training 5e daar schrok ik wel ff van :shock:
kwalificatie 4e er zit verbetering in!
1e wedstrijd 4e geworden en gevallen
2e wedstrijd 3e geworden op de GrC
3e wedstrijd 1e geworden Superdepuper 1 overwinning in de 40cc open

Zondag ging ik naar Wilrijk. En er zat steeds verbetering in dus ging het niet zo slecht 8 & 9 geworden.
GRC Minibike en Mini GP Import Nederland
BZM en D-race kleding import
Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

SG

Bericht door ruben4takt »

Ik heb ook effe staan kijken bij de SG mooie bike hoor. =D>

Leuk om alle oude bekende weer eens tegen te komen.
Jammer dat er niet vaker een openbeker georganiseert wordt.

Groet,
Ruben.
ANITA1967
forum gebruiker
Berichten: 179
Lid geworden op: vr 15 jun 2007, 11:53

staphorst

Bericht door ANITA1967 »

maar wij hoorden in de wandelgangen dat jullie je eigen volgend seizoen gaan inschrijven bij de RAP???? en ik dacht ook te horen de ouwe lullen klasse???? want jullie hebben al een beetje kennis gemaakt met de rijders :lol: :lol:
Gebruikersavatar
wijntje
forum gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 17:18
Locatie: wijchen
Contacteer:

Re: staphorst

Bericht door wijntje »

maar 1 persoon die was de weg helemaal kwijt :oops:
die ging op sliks rijden in de stortbui en op regenbanden als alles droog was .




Ja anders was het voor mij te gemakkelijk natuurlijk , je mot een ander ook wat gunnen :!: :!: :!:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Belangrijkste is dat we LOL gehad hebben :!: :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ruben4takt
forum gebruiker
Berichten: 527
Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
Locatie: gennep
Contacteer:

Re: staphorst

Bericht door ruben4takt »

ANITA1967 schreef:maar wij hoorden in de wandelgangen dat jullie je eigen volgend seizoen gaan inschrijven bij de RAP???? en ik dacht ook te horen de ouwe lullen klasse???? want jullie hebben al een beetje kennis gemaakt met de rijders :lol: :lol:
Wie weet, wie weet. :lol:

Groet,
Ruben.
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Hier even een verslag van Melanie de Haan...

28/29 augustus

Weekendje Staphorst (openbeker wedstrijd!)



Vrijdag 28 rond 12 uur zijn Roel en ik (Melanie) vertrokken vanuit Hoorn. Mijn vader (john) ging niet mee want die heeft waarscheinlijk een slijmbeursontsteking in zijn elleboog, en kan dus niet rijden maar hij moest thuis ook nog wat klusjes doen dus zodoende ging hij niet mee. Na ongeveer 2 uur rijden komen we aan. (exacte tijd: 13.44). Er was nog helemaal niemand te bekennen, behalve de mensen die de baan op moesten bouwen. Na een paar uur wachten, stromen er steeds meer mensen op het grasveld. Roel en ik besloten ergens anders te staan, dus ik mocht in zijn auto over het grasveld rijden. Rond 4 uur/half 5 komen er een paar bekende en ik rij daar heen om bij hun te staan.

De rest kun je lezen op:


http://www.everyoneweb.com/dehaanracing/
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Plaats reactie