poeldijk 15 november

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

poeldijk 15 november

Bericht door pasini-ernie »

hallo allemaal,

nou was een ''wat'' minder dagje voor mij....

beging ging het goed, lekker de vaart erin gehouden. Tot ik viel en hard de bording in klapte :cry: wat leed tot een zere voet en beetje kapotte kuip. Daarna zeer voorzichtig gereden maar toch weer gevallen met jordy (otto) achter me en die vol over me heen klapte... daarno nog een paar rondjes lekker gevruisd 8) tot me carbu afbrak 10 minuten voor tijd.
een niet zo leuk dagje dus.

tot volgende week!

Gr #8,

EDIT: kwalificatie tijd van 1.11.6 :?
Laatst gewijzigd door pasini-ernie op zo 15 nov 2009, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Nou toch nog 22 deelnemers voor de wintercompetitie!!!! gelukkig maar want we hebben er zin in. En dan vandaag de kwalificatie. Het begon al heel erg goed. Nog geen milimeter gereden en tijdens het warmdraaien begon het gez*&6k al. Ketting breekt. Sh#t, snel ff andere ketting erop. Normaal geen probleem maar nu begon de stress al want om 11 uur zo de kwalificatie gereden worden. Ok ff opschieten dus. Nog op tijd aan de kwalificatie kunnen beginnen maar naar afloop niet tevreden. Zat ergens in de 1:03 en een beetje en dat was slecht (volgens Michael dan), koppeling pakt niet goed op, voorrem remt voor geen meter dus voor de monteur weer werk aan de winkel. De voorrem kunnen ontluchten en de koppeling iets bijgesteld en meneer de coureur kon weer vertrekken. Heeft lekker met Daniel op kunnen rijden, ze gaven elkaar geen milimeter kado. euh heren het was nog maar een trainig hoor volgende weekmoet je pas echt gaan. Opa Rossie heeft zowaar vandaag weer eens de rit uitgereden wat beter is dan wij want in het laatste kwartier brak die fijne ketting weer. in de prullebak dus ermee en bij Bertje een nieuwe maar weer bestellen. Was nog ff een aardige klap van Johan maar die ridders uit ridderkerk kunnen wel tegen een stootje dus ff bikie nakijken en gaan maar weer.
Tot volgende week bij de grote aftrap van de wintercompetitie.

gr,
fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Gebruikersavatar
Ewald-58
forum gebruiker
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 01 mar 2009, 08:35
Locatie: Poortugaal

Bericht door Ewald-58 »

ja jongens
ik was er vandaag hellas niet want lig ziek op bed met MG maar volgende week ben ik erbij
Yamaha Rider in the Yamaha Gamma Cup
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

Ewald-58 schreef:ja jongens
ik was er vandaag hellas niet want lig ziek op bed met MG maar volgende week ben ik erbij
beterschap man! :o

Gr,

btw johan wat heb je een mooie helm! :oops:
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ewald-58
forum gebruiker
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 01 mar 2009, 08:35
Locatie: Poortugaal

Bericht door Ewald-58 »

THX man
Yamaha Rider in the Yamaha Gamma Cup
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Bericht door Jan Bootsman »

Was vandaag zeker een leuke dag.
Janine kon vandaag zonder klachten rond rijden dus was de dag voor mij ook uitstekend.
Na de kwalificatie rondes ,Constant 1:05 , kreeg ik zelfs het compliment van haar dat haar bike toppie liep en ieder weet wat een zeur het kan zijn als haar iets niet bevalt.
Na de kwalificatie heefd ze nog lekker met Daniel op kunnen stomen wat resulteerde in een rondetijd van 1:04:005.
Opa Rossi pas maar op je tellen want Janine start met race 1 direct achter je en zal , net als je pluche honden in de auto die je vandaag bij je had , zwaar aanvallen.
Nog iets wat het vermelden waard is : onze kleine Timo neemt geen genoegen met een kleine progressie maar rijd gewoon 7 sec. sneller als vorige week
Heren wij zien uit naar race 1 hopelijk jullie ook.
Grtzz Jan
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Hey Jan, dat lijkt wel GIRL POWER!!!!
toch wel jammer dat Janine de enige 'LADY' in het gezelschap van alle agressieve mannetjes is maar misschien kan ze juist daarom iedereen achter zich houden!!!!! :lol: :lol:
gr,
fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

he al gezien???!! Opa Rossie heeft vlieglessen genomen en probeert op te stijgen!!! als dat maar goed gaat!!!!! (zie img_5168, www.indoorminibike.nl / foto's 15-11-2009 gemaakt door fred)
enig afstand houden op dat punt lijkt mij raadzaam!!!!

gr,
fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Gebruikersavatar
Nick898
forum gebruiker
Berichten: 194
Lid geworden op: wo 30 apr 2008, 20:04
Locatie: Moordrecht Minibike:GRC RR 50cc

Bericht door Nick898 »

Hey,

Heeft er iemand toevallig een bandendruk metertje heeft gevonden.???

Gr,[/code]
Plaats reactie