poeldijk 29 november -wintercomp. race 2-

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pasini-ernie
forum gebruiker
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 16:35
Locatie: Den Haag-Scheveningen-070-
Contacteer:

poeldijk 29 november -wintercomp. race 2-

Bericht door pasini-ernie »

hallo allemaal,

was een lekker ochtendje. ging in het vrijrijden wat moeizaam, kon op een bepaald manier niet lekker/goed zitten en verzitten. De race ging opzich wel lekker. Starte als 1ste maar in de eerste bocht stond ik alweer 2de. :lol: daarna Ewald er nog langs, en na een tijdje ook Jos. Verder achter me gehouden. Nog een paar keer gevlogen over de flyover. Nog 1.08.702 gereden en 4rde geworden. :D op het einde nog een beetje gekloot. :lol: knie binnen de elleboog. :P nog een schuivertje gemaakt toen ik volgas de flyover af kwam en de bocht in wou. :lol:

tot volgende week allemaal!

Gr,
Laatst gewijzigd door pasini-ernie op zo 29 nov 2009, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
Jan Bootsman
forum gebruiker
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 13:31
Locatie: Den Haag

Bericht door Jan Bootsman »

Yo minibikers.
Bij de A-race had Randy een droom start en vloog als eerste weg maar helaas blijft de pech duivel aan wezig op Poeldijk.
Randy maakt een stuur fout en word door 7 man ingehaald.
Na 5 rondes begaf Janine haar koppeling het maar gelukkig kon ze op haar reserve bike de race hervatten (dit wel met een ronde achterstand).
Hierna sloeg het noodlot toe bij Daniel (Motor pech) maar papa Hans rende er naar toe en zorgde dat Daniel toch nog tot de finish kon rijden.
Deze dag had opa Rossi het geluk dat de pech duivel hem over het hoofd had gezien en kon hij de race vlekkeloos uitrijden.
Toen de B-race.
Zoals ik al beschreef bleef de pech duivel rondwaren op Poeldijk.
Max ging er als een bezetene vandoor en liep per ronde verder uit.
Het groepje achter hem met Jordy,Pascal,Jos en Ewald kwamen niet veel dichterbij.
Ewald trok de stoute schoenen aan en zette de achtervolging in (dit ten koste de rest van het groepje).
Toen in de ronde kwam de pech duivel weer kijken en zag helaas Max en liet hem in de voorlaatste bocht onderuitgaan , dit was voldoende voor Ewald om er overheen te gaan.
Gelukkig kon Max weer snel verder en een tweede plaats was zeker gesteld.
Al met al een geslaagde ochtend.
Grtzz Jan
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Hallo allemaal,

Hierbij de uitslagen van de kampioenschap:
http://www.indoorminibike.nl/docs/Winte ... tercup.pdf

De foto's staan er ook op.

Gr.

Dominic
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
michaelkl
forum gebruiker
Berichten: 286
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 13:27

Bericht door michaelkl »

Zo de tweede race is ook weer geschiedenis!!!!! De spetters vlogen er in beide groepen weer goed vanaf, wat een vuurwerk allemaal. Groep A: vele haantjes (en een ouwe) die een poging deden om als eerste de finish te halen. Een super start van Randy, weer wat op onthoud van een ouwe "rooster", maar dat was van korte duur!!! en en hele snelle veld was daar weer voorbij. En toen spetterde het echt, Daniel nam de kop over maar door een k(*&te bougie kon dat niet van lange duur zijn waardoor Michael op kop kwam. Nou dat heeft hij geweten!!!! niet alleen de hete adem van Nick en Johan in zijn nek maar meer de superhete adem van Roy :D :D de dagrijder van vandaag. Ondanks de trukjes (achterwiel beuken :oops: ) liet Michael zich niet intimideren en hield zijn hoofd koel en ging als een speer in de ronte en ging uiteindelijk als eerste de streep over \:D/ schitterend gereden al zeg ik het zelf!!!!Johan en Nick uiteindelijk als tweede en derde want Roy kon helaas niet rechtop blijven en eindigde als vierde. Geweldig gereden heren :D :D was geweldig om te zien!!! Daarna volgede groep B. ook hier vlogen de spetters er af. Lang zag er naar uit dat Max als eerste de streep zou halen. Hij lag ver vooruit maar vergat om rustiger te gaan rijden als je zo ver voorligt wat helaas resulteerde in een ongelukkige val waarvanuit hij niet direct uit kon doorrijden waardoor ziijn welverdiende eerste plaats voor zijn neus werd weggekaapt. :( De strijd om de derde, vierde en vijfde plek werd aardig gestreden en in het voordeel van Jos beslist.
Het een en ander is door mij ook weer vastgelegt en inmiddels door DoC ook op de site gezet. Tis niet helemaal wat jullie van mij gewend zijn maar had toch wat last met het vinden van de juiste instellingen van de camera. De meeste deuren en luiken moesten vanwege de regen dicht blijven en daardoor bleef er nogal wat rook hangen en was het donkerder dan gewoonlijk wat te zien is aan de fotos. Veel kijk plezier!!!!!!!!

Ohja, die ouwe rooster eindige vandaag als vijfde :D :D iets wat ik hem zeker niet na doe :lol: :lol:

gr,
Fred
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Plaats reactie