poeldijk 21-03

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danny
forum gebruiker
Berichten: 1272
Lid geworden op: za 16 feb 2008, 16:50
Locatie: noord-holland

Bericht door Danny »

nou ik was er vandaag ALWEER :lol:
voorlopig ook de laatste x aangezien de buitenbanen open gaan 8)
k zat niet zo lekker in me vel dus het ging niet zo heel lekker.
tot de race..
toen zat ik constant 1;01 te rijden..
ook blij met me 1e plaats :D
gr
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Inderdaad, wat een !CENSUUR! :twisted:

Ik was er 3 jaar terug al eens geweest en toen vond ik het al niks met al die bulten. Maargoed, ze zeiden dat die veranderd was en danny vind het een prachtbaan, dus ik overgehaald.
Maar nu weet ik het zeker, ik ga er Noooooooit meer heen. welke imbeciel maakt een op een circuit een vangrail met dikke H profielen, en dat vlak naast die springbulten. resultaat, knie dik en lopen gaat lastig...

Poeldijk?? nee bedankt, ik ga wel met de fiets.......
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

Bericht door rob polini »

rkpdude schreef:Inderdaad, wat een !CENSUUR! :twisted:

Ik was er 3 jaar terug al eens geweest en toen vond ik het al niks met al die bulten. Maargoed, ze zeiden dat die veranderd was en danny vind het een prachtbaan, dus ik overgehaald.
Maar nu weet ik het zeker, ik ga er Noooooooit meer heen. welke imbeciel maakt een op een circuit een vangrail met dikke H profielen, en dat vlak naast die springbulten. resultaat, knie dik en lopen gaat lastig...

Poeldijk?? nee bedankt, ik ga wel met de fiets.......
Als je drie jaar geleden al moeite met die bulten had,had je kunnen weten dat ze er nog zijn.maar iedereen mag zijn mening geven,geen punt,maar het is en blijft 1 van de veiligste banen van nederland,en op die vanrail terug te komen,het is en blijft een kartbaan.

maar gelukkig zijn er nog een heleboel rijders die weltevreden over de baan op poeldijk zijn,succes verder met je competitie.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Hallo allemaal,

Iedereen heeft zo zijn eigen mening over indoorbanen.
Zelf vond ik het altijd al een gave baan juist vanwege de fly-overs zoals we ze zelf noemen, het vergt alleen wat beheersing van de rijder waar de een wel over weg mee kan en de ander niet.

Zelf heb ik ook meningen over andere indoorbanen maar deze houd ik voor mij zelf omdat ieder zo'n zijn eigen mening heeft.

Verder was het vandaag een rustige maar leuke dag.

Gr,

Dominic
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Danny
forum gebruiker
Berichten: 1272
Lid geworden op: za 16 feb 2008, 16:50
Locatie: noord-holland

Bericht door Danny »

ik heb er absoluut geen problemen mee en vind het een heeele mooie baan :oops: .
't is inderdaad heel technisch en daarom een uitdaging :oops:
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Danny schreef:ik heb er absoluut geen problemen mee en vind het een heeele mooie baan :oops: .
't is inderdaad heel technisch en daarom een uitdaging :oops:
nee danny, je mag niet gratis :lol:
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Roel heeft een uitgesproken mening over Poeldijk en dat is zijn goed recht.
Dat de baan je niet ligt dat wist je 3 jaar geleden dus al, je hebt het vandaag weer eens geprobeerd en dat is blijkbaar niet goed bevallen.
Vooropgesteld dat toch de meeste indoorkartbanen nooit 100% veilig zullen zijn, mogen we toch blij zijn dat we in Nederland op vele locaties indoor terecht kunnen. Ik kom er al sinds het begin van het bestaan van Poeldijk als minibikebaan, en Bo en velen anderen vinden het nog steeds een geweldige baan met ik denk wel de beste veiligheidsmaatregelen en baanofficials die er op indoorgebied zijn te zien in Nederland.

We hebben allemaal zo onze voorkeur voor banen
maar voordat we een baan helemaal de grond inboren "wat naar mijn mening in het geval van Poeldijk niet terecht is" is het misschien ook niet onbelangerijk om te weten dat er in de regio van bepaalde banen altijd mensen hun hobby op deze banen kunnen uitoefenen en er erg veel plezier aan beleven. Om maar niet tevergeten de mensen die dit elke zondag weer mogelijk maken.
Door deze baan zo toch in een negatief daglicht te zetten "wat ik nogmaals onterecht vind" ontneem je straks ook het plezier van velen anderen, want het gevolg zou kunnen zijn dat er op voorhand minder rijders gaan komen en de baaneigenaar straks zijn deuren gaat sluiten voor de minibikers...dat zou toch zonde zijn.
Nogmaals je goed recht over je mening over deze baan, ik heb zo ook wel mijn voorkeur voor banen maar laat dan de mindere even voor wat ze zijn, maar heb respect voor de mensen die het daar toch weer altijd mogelijk maken.

Indoorminibike...Wilma, Doc, Rob ....Grote klasse. =D>
Steven
Gebruikersavatar
wijntje
forum gebruiker
Berichten: 361
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 17:18
Locatie: wijchen
Contacteer:

poeldijk

Bericht door wijntje »

Ja stefano sluit me bij je aan , ik vind het een mooie lange baan , met inderdaad verhogingen er in , maar als je denkt dat je daar volgas over heen zou moeten kunnen ........... dat gaat nie .
Neem je ze met verstand ,gebeurt er niks , heb er regelmatig gereden en ben nooit gevallen op de viaducten

Dus rij met je verstand!!!!!!

Verders is het de best geregelde indoor baan van NL, met steeds weer een aantal vrijwilligers die daar voor jou plezier staan te vlaggen , zelf regelen we de indoorbaan ANAC in Nijmegen en ik weet hoe moeilijk het is om daat mensen voor te vinden.

Dus allen maar lof voor vd Ende POELDIJK , ga zo door!!

m vr groet Wijntje

www.minibiketeamgelderland.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

Ik wil hier wel even op inhaken. Het ligt natuurlijk ook aan mijn stuurmanskunst dat ik daar onderuit gegaan ben, en dat op indoorbanen rijden risico's met zich meebrengt. maar dat wil niet zeggen dat er altijd ruimte is voor verbetering. Na mijn crash is me vetreld dat een tijdje terug een blate op het dak van die crosswagen is geland op de zelfde plek waar ik in de vangrail kwam te hangen. Dus zie het als een punt van verbetering, ipv dat het gezien wordt als het afkraken van een baan. Verder rij ik bijna elke week, en ben op veel verschillende banen geweest. Maar weet nu ook dat ik Nooooooit meer naar poeldijk ga, die baan ligt mij niet. dat wil niet zeggen dat ik jullie niet veel plezier wens bij van de ende racing.

groet Roel...............
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
Gebruikersavatar
Danny
forum gebruiker
Berichten: 1272
Lid geworden op: za 16 feb 2008, 16:50
Locatie: noord-holland

Bericht door Danny »

volgens mij zijn ze de foto's vergeten :oops:
Plaats reactie