ANAC Nijmegen weer groot succes

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
minibike team gelderland
forum gebruiker
Berichten: 353
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 20:36
Locatie: Bergharen
Contacteer:

ANAC Nijmegen weer groot succes

Bericht door minibike team gelderland »

hallo mensen

ik wil jullie nog hartelijk bedanken voor de komst het was een geslaagde dag veeeel rijders ook weer een aantal beginners en nieuwe rijders waar onder een jonge dame =D>. ook hebben wij van team gelderland de veiligheid weer aangescherpt er zullen altijd 3 a 4 vlaggers staan op de baan mocht dit niet het geval zijn dan wordt er NIET gereden (dit zal niet voor komen). ook hebben we een nieuwe staan plaats zoals jullie al hebben gezien ,ook anac groeit . ook nog wil ik even zeggen dat alleen het personeel (team gelderland)door het kleine deurtje gaan naar de baan toe de andere mensen gaan gewoon via het looppad zoals de andere jaren. ik zou jullie weer graag zien op onze volgende rijdag onze kalender is te zien op onze site ook daar kun je je inschrijven wat verplicht is er zijn toch nog mensen die dit niet doen nu hebben we geen overzicht wie er komt stel dat er te weinig opkomst is dan moeten we het aflassen en ik vindt het jammer als er mensen zijn die dan voor niks rijden, daarvoor is het in schrijven. ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van onze eerste rijdag op anac nijmegen ps de fotos komen er zo spoedig mogelijk aan je kunt je al in schrijven voor de volgende keer

groeten remco vd akker
Afbeelding
kevinblade
forum gebruiker
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 20 dec 2009, 18:42
Locatie: almere
Contacteer:

Re: ANAC Nijmegen weer groot succes

Bericht door kevinblade »

Ik vind het er een stuk leuker op geworden :D
Tot volgende week
Ruud Groeneveld
dit is een leerschool voor het echte werk
Plaats reactie