Uden 4-12-05 (tja geen foto's deze keer)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Uden 4-12-05 (tja geen foto's deze keer)

Bericht door Twan »

Zo het zit er weer op. Een dagje racen in Uden.
Fijn om weer eens wat nieuwe gezichten te zien die je hier op het forum tegen komt. Zo weet je tenminste ook eens het gezicht wat bij de naam hoort.
Gaaf om weer eens mee te maken dat nieuwe mensen de baan in Uden ook technisch vinden.

Verder was het weer eens goud van oud en erg gezelli. Dat is toch een belangrijk onderwerp als we gaan rijden. De gezelligheid!!!

Het was ook weer lekker4 vbol. Niet te maar mooi vol.
Ongeveer 55 rijders waren er en mooi verdeeld over 2 groepen kon iedereen gas geven wat men wou.

Zeker de 4 takt was gaaf om te horen en wat kan die Gerry rijden zeg. Hallee luja en wat een geluid. Vandaag wel eens een paar keer gedacht dat ik ook maar eens een 4 takt onder mij ding zou gaan bouwen. Maar als ik dan merk hou mij bikie rijd ben ik toch wel tevreden.

Ook Andre Brouwers was er met de kids en hebben zich volgens mij ook goed vermaakt. Op hun 4 takt gaan ze ook zeer goed rond.

Tja en dan hebben (ja weer een keer) Mikie weer he. Die weet van geen ophouden met gas geven op zijn Blata B1.
Ben benieuwd als hij wedstrijden gaat rijden wat er dan gebeurd. Volgens mij draait hij die kraan nooit meer dicht dan. Maar ja dat zien we volgend jaar wel.

Maar al met al was het vandaag dus weer een top dag.

Op naar 18 december.

Oh ja vandaag wou ik eens een keer geen foto's maken dus helaas :roll: :roll:

Groeten Twan 8)
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
audifreakzeeland
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20

Bericht door audifreakzeeland »

Ik zal proberen om er de 18de ook aanwezig te zijn .

Gr richard
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

Het was inderdaad gezellig vandaag, alleen kan ik mijn bijnaam van Mertun beter veranderen naar: "de vallende ster" :wink:
ben na 4 keer gestopt met tellen 8)

Maar dat mag allemaal de pret niet drukken, jammergenoeg waren we vrij vroeg erna weg, volgende keer doe ik mijn best om langer te blijven hangen in de kantine 8)
Laatst gewijzigd door Mertun op ma 05 dec 2005, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
ganta

Bericht door ganta »

:o lekker druk. 55 rijders :shock:
wat is de gemiddelde baan tijd? zegt ook wat over de lengte. en hoe de rijders zijn verdeeld over de baan. hier is het al vol op de baan als er 15 rijders zijn :P
hier rij ik ongeveer 33 sec per ronde. best kleine baan...
Gast

Bericht door Gast »

de tijden die er gereden worden verchillen ognjeveer an 42 tot 56 seconden
Gast

Bericht door Gast »

zo te horen was het gezellig :lol:
jammer dat ik er niet bij kon zijn :cry:
de volgende keer ben ik er zeker weer bij :lol:
groetjes pris
joey_46

Bericht door joey_46 »

Wij waren ook weer van de partij. Helaas hadden we al na de eerste beginnersronde problemen met de bike. Waarschijnlijk bleef de vlotter hangen want er stroomde benzine uit het overloopslangetje. Theo kwam er even bij kijken en zei dat het onbegonnen was om nu te repareren. Hij zei loop maar even mee. Dus ik loop met hem mee en wat schetst mijn verbazing? We konden zo maar een bike van hem lenen. TOPPIE Theo, ook namens mijn zoon nog bedankt!!
Maar toch een probleempje met die bike. Ik wilde hem weer een keer starten maar hoe ik mijn arm ook uit de kom trok ik kreeg hem niet aan. Ik heb er een blaar op mijn vinger aan overgehouden. Op een gegeven moment kwam Theo er bij staan. Ik zei dus dat hij niet meer startte. Afijn Theo trekt er een keer aan en jawel hoor, meteen lopen. Wat blijkt nou. Er zit zo'n speciaal uit/aan knop op die bike en dat had ik niet gezien SUKKEL!! En ik rijd zelf nog wel 25000km per jaar. Pech voor mij stond Twan er ook bij en die moest ook wel lachen.
Maar nogmaals Theo TOPPIE EN BEDANKT!! Ik hoop dat ik eens een keer wat terug kan doen.
Plaats reactie