Verslag 11 december Echt (Nu met foto's)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

prozaq schreef:
blatapower1989 schreef:jah priscilla wordt mijn concurent maar voor die tijd ga k veel harder rond :D want afgelopen zondag ging k ook al best hard rond 8) want k ben 3 x op mijn snufers gegaan :shock: en 1 x oop de fly over kwam hij los van de grond en toen kwam die neer en begon k te zwieberen en kon k hem niej meer houden en dara las japser op de grond :P
Ah, was jij dat ;)
hoeso??
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

jah ze zeggen dat jij mijn concurent bent omdat jij harder gaat dan mijn over een tijdje majah dat zie ik dan wel :roll:
Gast

Bericht door Gast »

blatapower1989 schreef:jah ze zeggen dat jij mijn concurent bent omdat jij harder gaat dan mijn over een tijdje majah dat zie ik dan wel :roll:
haha :lol:
Gast

.

Bericht door Gast »

Eindelijk heb ik mn blata , alleen ik reed er net thuis op en ik trok um gelijk op het achterwiel , kijken hoe het morge gaat in uden :wink: :roll: :lol: :P :P
Gast

Re: .

Bericht door Gast »

Elite_Daan schreef:Eindelijk heb ik mn blata , alleen ik reed er net thuis op en ik trok um gelijk op het achterwiel , kijken hoe het morge gaat in uden :wink: :roll: :lol: :P :P
ikke ebn benieuwd maar let wel op als je thuis rijd als de politie je ziet pakken ze hem af en ben je hem voor altijd kwijt :(
groetjes en tot morgen
Plaats reactie