Training PKE 19-02-06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Training PKE 19-02-06

Bericht door Gast »

Vandaag was het niet erg druk in Echt , bij de groep gevorderden al helemaal niet , daar reden minstens 10 mensen maar bij de beginners was het wel druk. En hehe eindelijk was het een keer niet glad en niet koud... er waren vandaag ook niet veel bekenden... Opzich was het wel een keer lekker in een ondrukke groep rijden...

Heeft iemand foto's/filmpjes gemaakt??


ps. Het is geen goed verslag maar wie doet het anders :P

Gr Daan
robmracing

Bericht door robmracing »

Het was bij de ervaren rijders zeker niet druk zondag, in tegenstelling tot de beginners.

Daar was het zoals gebruikelijk toch weer een volle baan, zeker als er zich groepjes gaan vormen, maar daar is weinig aan te doen.

Wij weten inmiddels hoeveel personen wij kunnen toelaten op de baan en die limiet was nog niet overschreden.

Toch willen wij als organisatie een aantal punten onder de aandacht brengen:

Er is meerdere malen aangegeven een mengverhouding van minimaal 1:30 te gebruiken tijdens het rijden op onze indoorbaan.
Dit is zondag nogmaals persoonlijk aan de rijders medegedeeld.
Toch is zondag wederom gebleken dat er nog steeds rijders zijn die niet de juiste verhouding hebben waardoor er na de eerste heat van de beginners al een behoorlijke rookontwikkeling is in de hal.
Soms is de rookontwikkeling zo ernstig dat er mensen pijn aan de ogen krijgen of zelfs naar buiten lopen om een beetje frisse lucht te kunnen inademen.

Wij hopen dan ook dat de rijders bij de beginnersklasse er voortaan rekening mee houden dat de juiste verhoudingen gebruikt gaan worden.
Mocht dit echter niet gebeuren, zijn wij genoodzaakt deze rijders van de baan te verwijderen. Deze rijders krijgen wel de kans om hun mengsmering aan te passen.

Ook is het meerdere malen voorgekomen dat er vloeistoffen op de baan terrecht komen door valpartijen.
Zorg ervoor dat bij vloeistofgekoelde bikes alleen water wordt gebruikt, dus geen koelvloeistof.

Ook in de pitlane zijn er nog steeds rijders die geen zeil onder hun bikes hebben.
De rijders die in het vervolg geen zeil gebruiken zullen verwijderd worden uit de hal, aangezien er inmiddels meerdere malen is gemorst met benzine en/of andere vloeistoffen, waardoor het asfalt word aangetast.
Steeds vaker treffen wij een enorme puinhoop aan in de pitlane. Er staan op verschillende plaatsen afvalbakken. Gebruik deze dan ook.

Op de kartbaan geldt een rookverbod!!! Roken is alleen toegestaan in de horeca of buiten.

I.v.m. geluidsoverlast mag er buiten niet gereden worden op de bikes.

Verder zijn er door personen op het forum negatieve uitspraken gedaan m.b.t. het personeel. Wij nodigen deze personen dan ook van harte uit om zelf eens 3 uur op de baan te staan in de rook en herrie.
Mochten er opmerkingen zijn dan kan daar altijd over gepraat worden met de organisatie.

Wij hopen dat iedereen zich aan deze regels houdt , zodat het voor iedereen prettig is om te rijden.

Organisatie PKE Echt.
Gebruikersavatar
Twan
forum gebruiker
Berichten: 1573
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 19:58
Locatie: Deurne
Contacteer:

Bericht door Twan »

Keurig omschreven Rob.

Ik vind dat de baancommisarissen het perfect doen bij jullie.
Verder is het goed geregeld. 8)

Groeten Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Mertun
forum gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: do 20 okt 2005, 12:51
Locatie: thuis

Bericht door Mertun »

ik sluit me aan bij Twan , de keren dat ik in Echt geweest ben was alles netjes geregeld!!

en die overlast van de rook is ook terecht dat dat aangepakt word!!
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

ik vind dat ze dat bij alle banen zo moeten regelen en ik vind dat 15 min pauze elke keer er tussen echt een goed idee daar moeten meer banen mee aan komen... :wink:


M.v.G...Mikey..Minibikey...
schroefje

Bericht door schroefje »

*geen sponsor* Racing Team schreef:ik vind dat ze dat bij alle banen zo moeten regelen en ik vind dat 15 min pauze elke keer er tussen echt een goed idee daar moeten meer banen mee aan komen... :wink:


M.v.G...Mikey..Minibikey...
Pauze??? :roll:

Word maar eens tijd dat jullie ook in R'daal komen rijden ;) Alles is dara zeer goed geregeld en het is IMO de BESTE baan om te trainen zeer veel sturen etc....

(zie topic 19Feb R'daal voor de baan,En wie je concurrent word 8) )
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Ja schroefje heb ik al lang en breed bekeken en je bent echt een beer van een vent :shock: Maar als jij weet met wie jij te maken hebt in 2006 dan weet je het niet meer 1meter 58 groot en weegt 46 kilo nou en dan op een b1 14,9 hahahahaha en we zullen echt nog wel 1x komen rijden daar reken daar maar op :twisted:


M.v.G..Mikey..Minibikey...
schroefje

Bericht door schroefje »

*geen sponsor* Racing Team schreef:Ja schroefje heb ik al lang en breed bekeken en je bent echt een beer van een vent :shock: Maar als jij weet met wie jij te maken hebt in 2006 dan weet je het niet meer 1meter 58 groot en weegt 46 kilo nou en dan op een b1 14,9 hahahahaha en we zullen echt nog wel 1x komen rijden daar reken daar maar op :twisted:


M.v.G..Mikey..Minibikey...
Mijn bouw zegt niets Amigo ;) kijk eens naar het startveld van de modified :roll:

Rienk is denk ik dik over de 2mtr,En jij krijgt een tree cola,(bier ben je nog te jong voor :lol: ) van mij als je die kwijt gaat rijden ;)

Enne ik weet zekers wie jij bent ;) onderzoek naar je mederijders is altijd nodig :roll:
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

oow oke dan weet ik da en daar hou ik je aan he aan die krat colla of nee doe maar fanta want cola word ik hyper actief van.. :lol: :lol: :lol:
Maar ik kom zeker nog een keer in R.daal rijden.. :wink:
Dus ik laat me eigen nog wel 1x zien voor het seizoen begint... :wink:


M.v.G...Mikey..Minibikey..
Gast

Bericht door Gast »

*geen sponsor* Racing Team schreef:oow oke dan weet ik da en daar hou ik je aan he aan die krat colla of nee doe maar fanta want cola word ik hyper actief van.. :lol: :lol: :lol:
Maar ik kom zeker nog een keer in R.daal rijden.. :wink:
Dus ik laat me eigen nog wel 1x zien voor het seizoen begint... :wink:


M.v.G...Mikey..Minibikey..
oke mike dan kom ik ook als jij gaat :wink: :wink:
papa woont er toch bij in de buurt :wink: :wink:
Plaats reactie