9-4 Poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Haagse MiniGuus

9-4 Poeldijk

Bericht door Haagse MiniGuus »

Zo weer een dag v/d Ende het was weer als van ouds.Super race zondag weer.Jongens het ging vandaag weer goed het was ouder weds gezellig en het ging weer als een kogel.
Zoals een ieder denk ik dat het vandaag weer goed ging,er waren wat heren met een nieuwe fiets maar die hebben denk ik aardig kunnen rijden
het was met momenten wat druk op de baan maar al met al toch een ieder zijn ronden kunnen rijden.
Vandaag hebben we ook het nieuwe team lid van Rit racing aan het werk gezien Danny top je laat zien dat je uit juiste houd gesneden ben.
De race was ook weer top,de kleinste maar ook de beste van stal stond op de eerste rij,na twee bochten nummer 1 dus weer even binnen halen nummer 2 voorbij laten en weer gaan jammer ventje net niet gered.volgende keer komt het wel goed.
Dan de race van de (grote)mannen de race opzich was leuk,Ed had zijn dag niet dus het was vandaag een makkie.
MAAR ik had een ieder gezegd dat we versterking kregen en deze man ging ervoor uitslag,RIT racing Guus nummer 1,RIT racing Ed nummer 2 en ja daar komt hij,RIT racing Danny nummer 3, nou zijn er nu nog vragen of RIT racing echt snel is?Dacht het niet.
De jongens van RRT racing begonnen achter aan (ik hoorde opdracht van de team chef,foutje? :oops: )ze hebben wel kunnen strijden maar konden niet voor de echte plaatsen gaan,Zondag heren dan is voor iedereen de echte strijd ,dan gaan de prijzen weer verdeeld worden.
Nou ik heb weer genoten en tot Zondag
Gr Haagse MiniGuus
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

Het was harstikke gaaf :D het wedstrijdje gewonen :)
Dat kleine jongetje ging snel :shock:
Maar in ieder geval het was weer leuk :)
Tot.....(weet ik niet)

Mzzl mitch.
Laatst gewijzigd door mitch_minibiker op zo 09 apr 2006, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

Ja, het was eecht super gezellig vandaag. Lekker veel kunnen rijden. En na afloop nog lekker wat gedronken met z'n allen.
En ja, domme fout van de chef van het RRT. Ik denk dat we maar een nieuwe chef moeten gaan zoeken. Hij kan zelf beter rijden dan commanderen, denk ik. :wink: :lol:
Met de race bij de Kids, ging bo er weer als een kogel vandoor en haalde vervolgens nog wat mannetjes in en lag heel de tijd op kop. Hij liet iedereen achter zich en stopte even later maar even om zo weer te kunnen strijden. Heel goed gedaan Bo =D> . En bij de mannen ging het ook weer erg snel en zonder veel valpartijen was het weer een geslaagde wekelijkse race.
Zondag de echte (paas)race en dan start het RRT niet achteraan :wink:
tot zondag Dames & Heren.

Gr. Johan
Gast

Bericht door Gast »

Was idd een geslaagde dag. Voor het eerst echt gereden met de DM,helaas al snel een foutje gemaakt waardoor de voetsteun afbrak :(
Maar daar heb ik gelukkig nog enigzins een oplossing voor kunnen vinden zodat ik toch met de eindrace mee kon doen. Het was allemaal nog wel een beetje wennen en de DM liep nog niet helemaal zoals ik wilde maar toch lekker gereden en gestreden :wink:
En Danny je ging er lekker vandoor! volgende keer een rematch :D

Groet jarno
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

ja zeker weer een leuke maar ook een leerzame dag...

en ook voor mij geld dat ik lekker mijn rondjes heb gereden....
en ben natuurlijk erg trots dat ik onder de vlag van RIT Racing mag rijden..

en de race ging ook wel lekker
goed met Jarno moeten strijden voor de derde plek..@ Jarno..zou het toch niet beter gaan met de WRS? :wink:
en ook moet ik op biechten dat ik het naar voor Steven vond om zijn eeuwige derde plek af te moeten pakken en de volgende keer draai ik jou kraantje niet dicht ok...sorry maat,
maar ik moest wat doen om van je te winnen.

aankomende dinsdag weer knallen daar..heb er nu al zin in..
en dan zondag de grote dag..eindelijk ook mee doen met een race..ben erg blij dat Tammy de wedstrijd leiding voor haar rekening neemt....
nou nogmaals allemaal bedankt voor een super dag en ik hoop jullie dinsdag of anders zondag te zien
Maatjes
de Groeten
Danny
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

ja heren was weer ouderwets gezellig, ook ik moest ff aan de nieuwe bike wennen en aan mijn nieuw bandje maar dat was al snel onder de knie :wink: alleen met de race moet ik zeggen dat er sabotage is gepleegd :mrgreen: of was ik zelf zo dom om mijn benzine kraan niet aan te zetten ](*,) maar vind ik het tof dat Danny mijn 3e plekkie heeft kunnen pakken maar wen er niet teveel aan Danny want " I'll Be Back"

Grote klasse guus om met een MT02 zo dik te winnen, of was het schijn :wink:

Vrijdag gezellig een dagje uit naar Races By the sea en demo wedstrijden rijden, wie gaan er nog meer mee? het RIT team is aanwezig.

Schrijf je anders in via www.supermotardzeeland.nl

Groeten Steven
Steven
MuK

Bericht door MuK »

ik was der ook. ik reed voor de eerste keer met mijn bike ( GRC GP ) en het ging wel lekker. op een gegeven moment zat een boutje van mijn inlaatspruitstuk los en die weer vastgemaakt ( nog bedankt voor het helpen met de uitlaat guus! ). in de race heb ik jammergenoeg maar 5 ronden mee kunnen rijden, daarna schoot mijn voorrem los en toen besloot ik niet verder te rijden. ik weet niet of ik er met de paasraces ben, anders kom ik daarna wel weer een keertje!

* MuK
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

Ik kom er net achter dat mijn demper half los zit , vandaar dat hij zo brulde? want het was niet normaal :? maar de volgende keer zal ik met de mannen mee rijden ik hoor denk ik niet meer zo bij de kids :?

Gr. mitch
rob polini
forum gebruiker
Berichten: 363
Lid geworden op: vr 27 jan 2006, 22:19
Locatie: rotterdam

poeldijk

Bericht door rob polini »

ja en ik was er ook natuurlijk ja was een geslaagde dag jongens en a afloop was het ook weer gezellig en steven je breng me wel op een idee met dat benzine kraantje heeft ed ook een benzine kraantje want die is niet te stoppen op een normale manier dus zullen we wat moeten verzinnen om die blata power te stoppen was het maar zondag boys dan kunnen we weer knallen oke tot zondag DE GROTE PAASRACE.groeten rob
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

mitch_minibiker schreef:Ik kom er net achter dat mijn demper half los zit , vandaar dat hij zo brulde? want het was niet normaal :? maar de volgende keer zal ik met de mannen mee rijden ik hoor denk ik niet meer zo bij de kids :?

Gr. mitch

Ik vind dit erg gewaagd hoor om dit over jezelf te zeggen :lol:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Mitch heeft het goed gedaan vandaag, maar als we Bo niet een halve minuut binnen hadden laten staan dan had hij jullie op een ronde gereden, en is voor hem ook niet leuk rijden. maar eerlijk is eerlijk hij had moeite om mitch voorbij te komen maar hier leert ie alleen maar van.

En Bo , mitch en nog meer jonge rijders zouden best met de snelle klasse mee kunnen maar dan worden ze toch voorbij gereden en of dat nou zo leuk is weet ik niet, dus een eigen klasse is toch wel belangerijk.

Gr. Steven
Steven
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

DiStefano schreef:Mitch heeft het goed gedaan vandaag, maar als we Bo niet een halve minuut binnen hadden laten staan dan had hij jullie op een ronde gereden, en is voor hem ook niet leuk rijden. maar eerlijk is eerlijk hij had moeite om mitch voorbij te komen maar hier leert ie alleen maar van.

En Bo , mitch en nog meer jonge rijders zouden best met de snelle klasse mee kunnen maar dan worden ze toch voorbij gereden en of dat nou zo leuk is weet ik niet, dus een eigen klasse is toch wel belangerijk.

Gr. Steven

Dat is wat ik probeer te zeggen :-#
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Bram_Snoek
forum gebruiker
Berichten: 450
Lid geworden op: zo 07 aug 2005, 11:11
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Bram_Snoek »

ja het was erg leuk

helaas deden me remmen het niet daardoor ben ik een paar keer gevallen (gelukkig geen schade) maar voor de race had mijn pa ze gemaakt en kon ik ook eindelijk scheuren. ben 4e geworden :D en dat kleine mannetje is heel erg snel :shock: kon hem echt niet bijhouden op me extreme sport
rijdt hij op een polini 911 replica :?:

heeft iemand nog foto's gemaakt?

tot een volgende keer

groetjes Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Hij rijd idd op een Polini Replica hij rijd behoorlijk hard jah!, komt ook omdat hij heel licht is 8)
www.Indoorminibike.nl
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Dat is onze kleine Bo,dat mannetje rijd idd vreselijk goed :!:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Plaats reactie