HPF nu DSP??
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- rkpdude
- forum gebruiker
- Berichten: 962
- Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
- Locatie: Noord Holland
- Contacteer:
HPF nu DSP??
Dat hop de rommel te koop had wisten we al, wist ook al een tijdje wie de potenciele koper was. Nu heb ik het van de man zelf gehoord dat hpf nu dsp gaat heten. De letters dsp staan voor dulmen speed performens.
Martin van Dulmen heeft dus het vaandel overgenomen van Vincent Hop, en zoon ivo gaat met de DSP rijden aankomend seizoen.
*Untiej Edit: DSF wordt de naam: Dulmen Speed Factory*
Dit is wat ik vernomen heb, moest het toch ff kwijt, en kijken watvoor reacties hierop komen..
gr roel.......
Martin van Dulmen heeft dus het vaandel overgenomen van Vincent Hop, en zoon ivo gaat met de DSP rijden aankomend seizoen.
*Untiej Edit: DSF wordt de naam: Dulmen Speed Factory*
Dit is wat ik vernomen heb, moest het toch ff kwijt, en kijken watvoor reacties hierop komen..
gr roel.......
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Klopt.. HPF is DSF geworden, heb het ook al vernomen...
Wist er al een tijdje van.. maar altijd even afwachten hoe de vorderingen zich voort brengen !!
Succes voor het nieuwe merk..
Wist er al een tijdje van.. maar altijd even afwachten hoe de vorderingen zich voort brengen !!
Succes voor het nieuwe merk..
Laatst gewijzigd door üntiej#21 op di 27 feb 2007, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- rkpdude
- forum gebruiker
- Berichten: 962
- Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
- Locatie: Noord Holland
- Contacteer:
Zat nog even te denken, maar het kan ook DSF zijn, Dulmen Speed Factory.
Weet het niet helemaal zeker meer, wie o wie??
Weet het niet helemaal zeker meer, wie o wie??
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
-
- forum gebruiker
- Berichten: 999
- Lid geworden op: vr 30 apr 2004, 15:37
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
DSF wel !CENCUUR!?
Hi,
Dat is leuk nieuws, het is toch altijd goed een nieuw merk erbij te hebben. Maar ik vraag me wel af hoe dat dan gaat, er moeten minimaal 10 dezelfde bikes uit de 'fabriek' zijn gerold voordat er !CENCUUR! (= een soort typegoedkeuring) wordt gegeven. Als er maar eentje is dan is het dus eigenlijk een zelfbouwer.
Weet iemand daar iets van?
Dat is leuk nieuws, het is toch altijd goed een nieuw merk erbij te hebben. Maar ik vraag me wel af hoe dat dan gaat, er moeten minimaal 10 dezelfde bikes uit de 'fabriek' zijn gerold voordat er !CENCUUR! (= een soort typegoedkeuring) wordt gegeven. Als er maar eentje is dan is het dus eigenlijk een zelfbouwer.
Weet iemand daar iets van?
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]
http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]
http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
Re: DSF wel !CENCUUR!?
Je hebt helemaal gelijk Peter, dat geldt voor alle merken.MX_Melvin schreef:Hi,
Dat is leuk nieuws, het is toch altijd goed een nieuw merk erbij te hebben. Maar ik vraag me wel af hoe dat dan gaat, er moeten minimaal 10 dezelfde bikes uit de 'fabriek' zijn gerold voordat er !CENCUUR! (= een soort typegoedkeuring) wordt gegeven. Als er maar eentje is dan is het dus eigenlijk een zelfbouwer.
Weet iemand daar iets van?
Maar neem aan dat ze dat zelf ook wel weten.
Grt Andre
klopt niet helemaal Ab.ab-tuning schreef:Het minimum aantal is in de fabrieksklassen niet aan de orde, alleen in de zelfbouw is er een maximum van 10 st.
Minder dan 10st. is Zelfbouw, meer dan 10st. is Fabrieks.
DUS STEL DSF heeft maar 3 fietsen klaar dan word hij strikt genomen gezien als ZELFBOUW.
En mogen ze dus niet starten in de Modified klasse(fabrieksklasse)
MAAR het lijkt me niet van deze wereld als ze een nederlands fabrikaat gaan weigeren(ookal heeft hij er geen 10 tot nu toe).
Maar weet bijna zeker dat er 10 of meer zijn.
Wel vind ik dat een frame van merk X met een blok van merk Z, geen fabrieksfiets is maar een Zelfbouw.(voorbeeld: 2005 Grc-frame met Pasini 4T blok)
Tenminste zolang de fabriek ze niet zelf standaard leverd.
grt Andre
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Berichten: 229
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
- Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
- Contacteer:
Hoi Andre,
Wat je zegt is op zich heel erg logisch, MAAR toch is er besloten op een van de laatste ledenvergaderingen dat wat jij noemt niet zo is.
Het betekend dus eigenlijk gewoon, dat als je de snelste fiets wilt hebben, je bij de importeur moet rijden, want anderen hebben niet het privilege om wijzigingen aan te brengen.
Gr,
Aad
Wat je zegt is op zich heel erg logisch, MAAR toch is er besloten op een van de laatste ledenvergaderingen dat wat jij noemt niet zo is.
Het betekend dus eigenlijk gewoon, dat als je de snelste fiets wilt hebben, je bij de importeur moet rijden, want anderen hebben niet het privilege om wijzigingen aan te brengen.
Gr,
Aad
Laatst gewijzigd door ab-tuning op do 08 mar 2007, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Berichten: 229
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
- Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
- Contacteer:
Hier een letterlijke quote uit de notulen van de ALV van 10-12-2006:
Wanneer mag of moet een pocketbike of de onderdelen daarvoor ‘fabrieks’ of ‘zelfbouw’ heten? Er wordt gesteld dat in de huidige reglementen de grens op 10 stuks ligt. Een aantal aanpassingen / opties die in 2007 mogelijk als fabrieks-onderdeel worden aangeboden in een serie kleiner dan 10 stuks zouden dan eigenlijk niet mogen worden gevoerd.
In het technische reglement van 2006 wordt in artikel 1.1 een het maximum van 10 stuks voor zelfbouw genoemd. Bij fabrieks, artikel 1.2, is echter geen verwijzing opgenomen naar een minimumseriegrootte van 10 stuks.
Conclusie is dat een importeur ook kleine series mag voeren, mits deze worden !CENCUUR!. Voor !CENCUUR! is één van de eisen dat een pocketbike of onderdeel voor iedereen die dat wil te koop moet zijn.
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....
dat zou dan weer betekenen dat Bijv. iedere zelfbouwer als fabrikant aangemerkt zou kunnen worden waardoor hij in de fabrieksklasse zou mogen starten.ab-tuning schreef:Hier een letterlijke quote uit de notulen van de ALV van 10-12-2006:
Wanneer mag of moet een pocketbike of de onderdelen daarvoor ‘fabrieks’ of ‘zelfbouw’ heten? Er wordt gesteld dat in de huidige reglementen de grens op 10 stuks ligt. Een aantal aanpassingen / opties die in 2007 mogelijk als fabrieks-onderdeel worden aangeboden in een serie kleiner dan 10 stuks zouden dan eigenlijk niet mogen worden gevoerd.
In het technische reglement van 2006 wordt in artikel 1.1 een het maximum van 10 stuks voor zelfbouw genoemd. Bij fabrieks, artikel 1.2, is echter geen verwijzing opgenomen naar een minimumseriegrootte van 10 stuks.
Conclusie is dat een importeur ook kleine series mag voeren, mits deze worden !CENCUUR!. Voor !CENCUUR! is één van de eisen dat een pocketbike of onderdeel voor iedereen die dat wil te koop moet zijn.
of ben ik nu blond want wat is een kleine serie (serie = meerdere = min.2)
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Berichten: 229
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
- Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
- Contacteer:
Dat is inderdaad een heel erg logische conclusie
Ik zou dus de mogelijkheid te hebben om met mijn zelfbouwer in de modified te starten (niet dat ik het wil ofzo)
Ik zou dus de mogelijkheid te hebben om met mijn zelfbouwer in de modified te starten (niet dat ik het wil ofzo)
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....
-
- spammer
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
- Locatie: friesland
je moet voor de zelfbouw een voor straat goedgekeurd, niet voor racedoeleinden ontwikkeld blok hebben?
volgens de RAP regelementen?
nou volgens mij zit er onder de dsf een polini of bizeta motorblok, en is deze niet voor de straat goedgekeurd en voor racegebruik ontwikkeld..
dat is mijn domme conclusie
en verder om het maar even letterlijk te nemen, ik neem aan dat je met 70cc rijd....word krapjes met een maximum van 40
verder over de dsf : ik ben toch ZEER benieuwd naar de prijzen,afmetingen en keuzen aan optie's kleuren en vermogen?
gr. Tim.
volgens de RAP regelementen?
nou volgens mij zit er onder de dsf een polini of bizeta motorblok, en is deze niet voor de straat goedgekeurd en voor racegebruik ontwikkeld..
dat is mijn domme conclusie
en verder om het maar even letterlijk te nemen, ik neem aan dat je met 70cc rijd....word krapjes met een maximum van 40
verder over de dsf : ik ben toch ZEER benieuwd naar de prijzen,afmetingen en keuzen aan optie's kleuren en vermogen?
gr. Tim.
sorry ab maar met jou zelfbouw zou jij nooit in de fabrieks klasse moge rijden jij rijd watergekoeld nou jullie rijden bijna alemaal met 70cc nou dan mag je zowizo niet in de modified rijden..
was maar een kleine opmerking want een 40cc cilindertje krijg je niet echt snel op een scooter..
M.v.G...Mikey..Minibikey..
was maar een kleine opmerking want een 40cc cilindertje krijg je niet echt snel op een scooter..
M.v.G...Mikey..Minibikey..