wat vinden we van berlikum?

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

wat vinden we van berlikum?

Bericht door rkpdude »

Vandaag waren we voor de 2de keer dit jaar naar kartbaan berlikum. De baan was vergeleken met vorige keer iets veranderd. Naar mijn inzien was de baan nu leuker als de vorig keer. En we hebben lekker kunnen sturen.

Maar nu even een kritische noot, en hoop dat de baaneigenaar hier ook naar luisterd, en er wat aan gaat doen. wat was er aan de hand. de vorige keer dat wij er waren heb ik licht met mijn arm een band aangetikt, en tijdje later na binnenkomst in de pit, plakte het wat in me pak, ik kijk, en een echte dikke snee in mijn arm, wat nu een groot litteken is geworden. na inspectie van die bewuste band bleken er allemaal dikke schroeven uit te steken. Baaneigenaar erover aangesproken en nam aan dat die er wat aan zou doen.

Vandaag dus weer gereden daar, en weer ergens en band aangetikt, me halve pak in 2n, en ik was niet de enige. weer die schroeven uit een band, een andere dan vorige keer.

Er hebben platen tegen die banden geschroefd gezeten, van binnen uit, maar die zijn er door de karts erafgereden, en dus alleen de uitstekende schroefpunten zitten er nog in. Ik vindt dit niet normaal en hoop dat hier nu zeker wat aan gedaan gaat worden. het is nu gewoon wachten totdat iemand zijn nek openhaald aan die schroeven...

Dit moest ik even kwijt op deze manier, omdat direct aanspreken van personeel aldaar blijkbaar niks helpt.

Roel Loos.....
Laatst gewijzigd door rkpdude op di 06 mar 2007, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Bericht door andries »

Ik neem aan dat Henk even slecht slaapt na dit gebeuren.
Hij is altijd een man die voor veiligheid gaat, lijkt me dat hij dit binnen de kortste keren gaat regelen.
Als ze hier namelijk niets aan doen komt er toch niemand meer rijden.

Groet Andre
Laatst gewijzigd door andries op ma 05 mar 2007, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

ik heb op msn gehoord dat ze de schroeven verwijderd zouden hebben...
gr. Tim.
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Na slape[Loos]e nachten ben ik zelf maar even gaan kijken in Berlikum en trof daar de eigenaar aan die hoogst persoonlijk al slijpende de gewraakte restanten van de schroeven aan het verwijderen was.
[Waar een paar zweepslagen al niet goed voor zijn...]

Zoals Roel al aangaf is de baan na veel uitproberen nu nog prettiger te rijden voor zowel karts als minibikes,ook kan er in overleg met de baan official nu gekozen worden uit 4 configuratie die eventueel per uur gewisseld kunnen worden.
Zo kan er op de technische baan links als rechtsom gereden worden en bestaat de mogelijk heid om de baan te veranderen in een zeer snelle uitvoering.

Kom 18 maart weer sfeer proeven of mee rijden!!!
Laatst gewijzigd door mark#41 op di 06 mar 2007, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Bericht door andries »

mark#41 schreef:Na slape[Loos]e nachten ben ik zelf maar even gaan kijken in Berlikum en trof daar de eigenaar aan die hoogst persoonlijk al slijpende de gewraakte restanten van de schroeven aan het verwijderen was.
[Waar een paar zweepslagen al miet goed voor zijn...]

Zoals Roel al aangaf is de baan na veel uitproberen nu nog prettiger te rijden voor zowel karts als minibikes,ook kan er in overleg met de baan official nu gekozen worden uit 4 configuratie die eventueel per uur gewisseld kunnen worden.
Zo kan er op de technische baan links als rechtsom gereden worden en bestaat de mogelijk heid om de baan te veranderen in een zeer snelle uitvoering.

Kom 18 maart weer sfeer proeven of mee rijden!!!

wist wel dat je het serieus zou nemen

Veiligheid boven alles :lol:
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

mark#41 schreef:Na slape[Loos]e nachten ben ik zelf maar even gaan kijken in Berlikum en trof daar de eigenaar aan die hoogst persoonlijk al slijpende de gewraakte restanten van de schroeven aan het verwijderen was.
[Waar een paar zweepslagen al niet goed voor zijn...]

Zoals Roel al aangaf is de baan na veel uitproberen nu nog prettiger te rijden voor zowel karts als minibikes,ook kan er in overleg met de baan official nu gekozen worden uit 4 configuratie die eventueel per uur gewisseld kunnen worden.
Zo kan er op de technische baan links als rechtsom gereden worden en bestaat de mogelijk heid om de baan te veranderen in een zeer snelle uitvoering.

Kom 18 maart weer sfeer proeven of mee rijden!!!
bij slecht weer is dat zeker een optie :)

Tim.
Gebruikersavatar
mark#41
forum gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo 02 nov 2005, 18:53
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Niet veel indoor meer beschikbaar zo ik vernomen heb na afgelopen weekend.
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

mark#41 schreef:Niet veel indoor meer beschikbaar zo ik vernomen heb na afgelopen weekend.
klopt inderdaad, groningen en nijverdal zijn dicht.
en berlikum was al positief veranderd toen ik er een tijdje was..

Tim.
Plaats reactie