moriwaki cup via dgml

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door andries »

DiStefano schreef: Maaaaarrrr....Niets is minder waar :shock:
Bo mocht als 2e groep de ijskoude baan op samen met Tycho en Duncan achter de Marshal aan, deze sessie ging het al erg lekker maar moest zich inhouden, de 2e sessie was hij alleen met de Marshal en maatje Nick jansen de kersverse juniorCup kampioen. Helaas gleed het voorwiel weg van Nick in de 2e ronde en ging er dan ook flink van af.Bo en de marshal waren samen goed op dreef en daar begon de liefde van die kleine Jonkheer voor het witte paard "de Moriwaki".....
Is er al een uitspraak van de KNMV dan ???
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door andries »

Dm-Ricardo schreef:Mooi man Steven! Wij zijn volgende week aan de beurt!! Daarna gaan wij proberen de moriwaki cup te financeren, met misschien wel een aantal onk125 wedstrijden ertussendoor! Nog mensen die ook een miljoen hebben gewonnen bij de loterij :oops: ?

Groetjes Ricardo :lol:
Dus jullie hebben de loterij gewonnen Ricardo :shock: :wink:

Moriwaki en eventueel ONK125 =D>
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door Dm-Ricardo »

Indien we het voor elkaar kunnen krijgen met de sponsoring willen we de moriwaki cup met een x aantal wedstrijden in het onk125 meedoen. Dus niet een heel seizoen onk125:P Jij dre?
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door andries »

Dm-Ricardo schreef:Indien we het voor elkaar kunnen krijgen met de sponsoring willen we de moriwaki cup met een x aantal wedstrijden in het onk125 meedoen. Dus niet een heel seizoen onk125:P Jij dre?
Mike gaat de 26e rijden op de moriwaki, daarna gaan we met onze hoofdsponsor om de tafel om te kijken
Alles is nog mogelijk voor 2011
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door Dm-Ricardo »

Zelfde zie jullie de 26e!
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door kleine_duivel »

was vandaag op de opstapdag voor de talentcup 600,
is naar mijn mening toch wel een hele heftige overstap, zo'n 600 straft een foutje genadeloos hard af.

na mijn 3 sessies zag ik dat er een groep klaar stond met nog 2 moriwaki's vrij, dus ik gevraagd of ik ook daar nog een sessie mee mocht rijden en dat was geen probleem !

heel simpel : ik vind het echt GEWELDIGE machines en heb de pret van m'n leven gehad, vele malen gaver dan zo'n 600cc kanon :D

hopelijk zien ze ooit af van hun lease-idee .....wanneer je met een eigen motor zou mogen deelnemen zou het maar zo kunnen dat...(...) :D
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door Dm-Ricardo »

Hallo allemaal!

Ik heb vandaag ook gereden op de Moriwaki MD250H en de Yamaha R6!
Bij aankomst merkte ik dat het wel een beetje frisjes was maar het regende iniedergeval niet!
Na een bespreking met Hennie lentink, konden we om 10 uur als eerste de baan op met de moriwaki! Ik had er super veel zin in en het was de eerste sessie wel rustig aan. Kwam in me ritme en reed samen met Livio rond achter de marshall! Die deed nog erg rustig aan maar het was niet anders. De 3e sessie mochten we zo goed als vrij rijden, en het ging lekker maar ik merkte wel dat het asvalt koud was maar ik had het goed naar me zin! De motor heeft een goeie acceleratie,mooie wegligging, goeie remmen, en je kan er hard mee sturen in de bochten. Daarna kreeg ik nog de kans om op een Yamaha R6 te rijden en natuurlijk wou ik dit wel! De eerste rondjes gingen hakkelig maar Ronde naar ronde voelde ik het beter aan en de snelheden logen er niet om schrok erzelf van toen 230 voorbij kwam op de teller haha. Maar de marshalls waren weggereden in het begin en toen ik aansluiting kwam ging ik voorbij de groep van de 600 rijders waarmee ik reed en toen ging ik met 1 marshall apart verder en toen kon ik toch nog even voelen hoe het was op zon 600! De acceleratie is echt ongelovelijk en de topsnelheid ook maar ook de wegligging in de bochten! Maar ik denk dat mijn voorkeur op moment nog uitgaat naar de lichtere machines, waaronder de moriwaki of de honda125 oid! Maar daarvoor zullen we nu hard aan de slag gaan om dit te kunnen waarmaken voor 2011!

Moriwaki:
Afbeelding


Yamaha R6
Afbeelding

Filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=Pm4R1Qdj ... r_embedded

Verslag racesport : http://racesport.nl/TEAMSPRODUCTEN/Team ... fault.aspx
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door andries »

Wie O Wie gaat er definitief de Moriwakicup rijden.

Zoals het er nu uitziet wij niet :( net niet genoeg budget
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door Dm-Ricardo »

Onk125 Andre? Wij weten het nog niet ..
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door Dm-Ricardo »

Na een goed gesprek hopen we volgend jaar uit te komen voor het ONK125, Nu nog wat extra sponsors vinden maar de eerste stappen zijn gemaakt! En jij Andre? Hoe meer zielen hoe meer vreugde..

Groetjes Ricardo
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door andries »

Dm-Ricardo schreef:Na een goed gesprek hopen we volgend jaar uit te komen voor het ONK125, Nu nog wat extra sponsors vinden maar de eerste stappen zijn gemaakt! En jij Andre? Hoe meer zielen hoe meer vreugde..

Groetjes Ricardo
Ik ben niet levensmoe hoor !!

Ga je bij een bestaand team rijden ??
of kopen jullie een eigen motor??
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door DiStefano »

andries schreef:Wie O Wie gaat er definitief de Moriwakicup rijden.

Zoals het er nu uitziet wij niet :( net niet genoeg budget

Er zouden er al toch een flink aantal hebben aangemeld voor de Morikwaki.
Waarschijnlijk jongens van net over de 20 die al hun eigen centjes verdienen.
Bo is er daar nog niet één van maar we zijn er vollop mee bezig en gaan er wel voor.
Steven
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door Dm-Ricardo »

andries schreef:
Dm-Ricardo schreef:Na een goed gesprek hopen we volgend jaar uit te komen voor het ONK125, Nu nog wat extra sponsors vinden maar de eerste stappen zijn gemaakt! En jij Andre? Hoe meer zielen hoe meer vreugde..

Groetjes Ricardo
Ik ben niet levensmoe hoor !!

Ga je bij een bestaand team rijden ??
of kopen jullie een eigen motor??
We zijn in gesprek met Dutch-2-Uk geweest :)
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door DiStefano »

Hier nog nieuws van het front!?

Zaterdag naar Ten Kate voor de meeting van de Moriwaki Cup, Ben benieuwd wie er allemaal zullen zijn...
Steven
andries
forum gebruiker
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 20:26
Contacteer:

Re: moriwaki cup via dgml

Bericht door andries »

DiStefano schreef:Hier nog nieuws van het front!?

Zaterdag naar Ten Kate voor de meeting van de Moriwaki Cup, Ben benieuwd wie er allemaal zullen zijn...
Jullie in ieder geval neem ik aan.
Heb al meerder mensen gesproken die er niet zullen zijn.

Heb vrijdag een laatste gesprek maar zie het voor ons somber in.
Alhoewel somber, alles voor het ONK125 was al geruime tijd geregeld
Plaats reactie