[NMC] Inschrijving Senioren A klasse gesloten

Informatie over NMC, en andere races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Bianchiteamnoord
forum gebruiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 03 jan 2006, 06:19
Locatie: Assen

Bericht door Bianchiteamnoord »

wie is die JUP???? en welke klasse gaat hij rijden ik wil hem wel eens weer horen als hij ziet wat voor talent er tussen rijdt bij ons en hij moet idd eens leren typen jammer dat hij niks beters te doen heeft en geen enkele rijder die ik ken uit de NMC's is een nerd. Vorig jaar was een harstikke tof jaar en dit jaar zal dat ongetwijfeld hetzelfde zijn
Gast

Bericht door Gast »

wevie666 schreef:Laat me raden.. spatie kapot?
volgens mij wel ja :wink:
Twan schreef:
jup schreef:juist.gwn.2.daagse.races...hoe.moete.wij.snelle.rondes.zette.me.al.die.nerdjes.die.zachtjes.rijde? :( gwn.snellere.en.sloomere..tog?

groete
Leer nou eerst eens typen voordat je iets wilt zeggen. :!: :!: :!:
sommige mensen denken dat dit een soort msn is denk ik :wink:

groetjes prisje
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Bianchiteamnoord schreef:wie is die JUP???? en welke klasse gaat hij rijden ik wil hem wel eens weer horen als hij ziet wat voor talent er tussen rijdt bij ons en hij moet idd eens leren typen jammer dat hij niks beters te doen heeft en geen enkele rijder die ik ken uit de NMC's is een nerd. Vorig jaar was een harstikke tof jaar en dit jaar zal dat ongetwijfeld hetzelfde zijn
Is een NMC rijder, van Van der Aa. http://www.team-aamotors.nl/
Jos dachtik..
Alleen een beetje grote bla hier op het forum.. :)
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

Bianchiteamnoord schreef:wie is die JUP???? en welke klasse gaat hij rijden ik wil hem wel eens weer horen als hij ziet wat voor talent er tussen rijdt bij ons en hij moet idd eens leren typen jammer dat hij niks beters te doen heeft en geen enkele rijder die ik ken uit de NMC's is een nerd. Vorig jaar was een harstikke tof jaar en dit jaar zal dat ongetwijfeld hetzelfde zijn
Als het Jos van de Aa is hoeft hij niks te laten horen....Je wordt niet zomaar 2e in de Senioren A
crew

Jup waar ben je mee bezig

Bericht door crew »

Sorry, ook al zou JUP al jaren kampioen van Nederland zijn .....
Zo ga je niet met elkaar om...........
Hij is ook eens voor de eerste keer bij een wedstrijd gekomen, te lezen valt ook dat hij aan het begin niet op zijn motor kon blijven zitten (hun eigen website).
Heet nieuwe rijders welkom....... wie weet zit er zoveel talent tussen dat de wedstrijden alleen nog maar spannender worden.

Het gaat om het plezier dat een ieder aan het minibiken beleefd, en haal hier niet je neus op voor mensen die ook een poging gaan doen om leuk te eindigen in het klassement.

DUSSSSSSS !!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Bianchiteamnoord
forum gebruiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 03 jan 2006, 06:19
Locatie: Assen

Bericht door Bianchiteamnoord »

als het joske is moet hij eens leren typen whaha
jupke the gekste hé:d

maarjah we gaan zien denk ik

tot in zwolle

gr sven
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Gewoon negeren die knul laten we dit topic niet vervuilen.

Lijkt me wel een goed idee voor de toekomst om met kwalificaties te gaan werken. Geeft ook weer een extra 'race/wedstrijd' element aan het gebeuren toch? Wel balen als je dan als je je niet kunt kwalificeren, maar goed heb je het iig kunnen proberen.

Groeten,

Daniel
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

daans schreef: Lijkt me wel een goed idee voor de toekomst om met kwalificaties te gaan werken.
Je bedoelt om de kwalificaties op een aparte dag te houden?
We werken al met kwalificaties namelijk.. maar dat wist je vast wel. :)

Van mijn part mag het in de toekomst best een tweedaags evenement worden.. :)
wevie666

Bericht door wevie666 »

Volgens mij bedoelt daans dat het kwalificaties zijn waarbij de beste 23 (?) rijders doorgaan naar de de echte races die dag.

Lijkt me niet echt een goed idee, als je al moeilijk mee kan komen dan zul je nooit echt de nodige ervaring op doen, aangezien je steeds geen races mag rijden.
Gebruikersavatar
Jeremy
forum gebruiker
Berichten: 240
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 13:46
Locatie: Almelo

Bericht door Jeremy »

Jvdw#59 schreef:
daans schreef: Lijkt me wel een goed idee voor de toekomst om met kwalificaties te gaan werken.
Je bedoelt om de kwalificaties op een aparte dag te houden?
We werken al met kwalificaties namelijk.. maar dat wist je vast wel. :)

Van mijn part mag het in de toekomst best een tweedaags evenement worden.. :)
Daar ben ik het helemaal mee eens Joost.

Greetszz : Jeremy#61
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

wevie666 schreef:Volgens mij bedoelt daans dat het kwalificaties zijn waarbij de beste 23 (?) rijders doorgaan naar de de echte races die dag.

Lijkt me niet echt een goed idee, als je al moeilijk mee kan komen dan zul je nooit echt de nodige ervaring op doen, aangezien je steeds geen races mag rijden.
Ozo!
Nee, daar ga ik ook niet in mee.. in het begin zul je dan moeilijk wedstrijdervaring opdoen. Bovendien kan het dan zijn dat je door technische problemen in de kwalificatie gelijk de hele dag niet meer kan rijden.
Gast

nmc

Bericht door Gast »

kan dus goed zijn dat je je 35euri hebt afgetikt voor 2 x 8 min pole.
Niet snel genoeg mag je naar huis.
Kwalificeren betekent ook meer groepen en dat betekent minder tijd per klasse
Dit betekent weer dat er maar max. 2 manche's gereden worden.

groet andre
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: nmc

Bericht door üntiej#21 »

Rap schreef:Dit betekent weer dat er maar max. 2 manche's gereden worden.

groet andre
2 racedagen bedoel je hoop ik ? :roll:
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gast

Re: nmc

Bericht door Gast »

Untiej Mini Racing schreef:
Rap schreef:Dit betekent weer dat er maar max. 2 manche's gereden worden.

groet andre
2 racedagen bedoel je hoop ik ? :roll:
nee helaas, veel van onze banen verhuren maar 1 dag van het weekend.
En 2 dagen huren betekent ook 2 dagen betalen he' dus moet inschrijfgeld misschien wel omhoog. :cry:
We zijn (waren) al bezig om te kijken wat we volgend jaar moeten veranderen/aanpassen.
We proberen er voor iedereen een leuk raceseizoen van te maken. :lol:

grt andre
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

Ik heb geen beter commentaar ofzo of ik weet het niet beter maar,
Als ik dit zie foto's discusies enz enz.
Zie ik mij lekker verder ront tuffen voor de fun verder suc6 met inschrijven mensen!

gr. :wink:
Plaats reactie