Problemen Zeeuwse minibike race's!!

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

derbi master

Bericht door derbi master »

nee die zou ik ook zeker wel mee willen late rijden :wink: das mooi (vooral als je ze voor kan blijven 8)

maar bedoel voornamelijk dubbel blokken en schakel blokken.

Dus: Automaat blokken toegestaan (dus geen vario, dubbelblok en schakel)
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

ja , hierbij mijn exuses.!

Die polini blokjes mogen er wel bij blijven. Eigenlijk was ik jullie een beetje vergeten :x

Sorriej
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

aanvaard je excuus.

maar we moeten gewoon eens ergens gaan vergaderen hier over. met mensen die altijd meerijden of mee willen gaan rijden.

ik heb begrepen van willem visser dat we over een aantal weken nog een film avond hebben met een film van het afgelopen jaar. misschien kunnen we daar dan ook nog effe vergaderen hier over.

mzzl eric
Willemvisser

regelementen

Bericht door Willemvisser »

na met heel veel mensen gesproken te hebben denk ik dat we het er allemaal wel over eens zijn er moet wat gebeuren!
ik zal eens kijken of ik in de lokale kroeg een avondje kan organiseren!
ook nog goed nieuws er is al iemand die zich heeft aangemeld als keurmeester hij rijd zelf ook en heeft denk ik wel de meeste ervaring van ons allemaal is flexibel maar wel concreet.
we kennen hem allemaal!,en wil altijd als mogelijk is iemand helpen.
afz;willem :wink:
Gast

Bericht door Gast »

met die regels ben ik het bijna helemaal eens.

iederen moet wel moet een degelijke solide bike meerijden, dus een keurmeester is niet verkeerd.

en met dat 70 cc max vind ik ook een goed plan, maar dan vind ik dat je het daar een beetje bij moet laten.
geen eisen stellen aan carberateurs en dergelijke.

als je te veel regels op gaat stellen zijn er mensen genoeg die niet meer komen omdat ze te veel moeten veranderen.

maar met betere veiligheidsregels ben ik het volledig eens.

en een film avond lijkt mij ook wel leuk heb zelf ook nog stukje film van kwadendamme( waar ik zelf voor de eerste kee mee heb gedaan) en van heinkenszand.( daar staat nog een spectaculaire driedubbele salto op) :wink:


Stephan Peeters
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

Hey allemaal ik ben het wel mee eens met al die regels ik heb ook een minibike en ga ook mee doen met race`s kijk ik denk anders gewoon een klasse met puch blokjes of gewoon automaten en niet meer dan 70cc en dan nog een klasse net als die 2cilinder en die schakel want die willen natuurlijk ook mee doen en zo iets is natuurlijk ook mooi om te zien want het is weer wat anders.
ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik zie het wel.
Mvg Silas :wink:
Willemvisser

vergadering

Bericht door Willemvisser »

zo,de vergadering zal plaats vinden op vrijdag 17 dec 2000 uur in cafe de smidse
te sgravenpolder kom allemaal en laat je stem horen!!!!!
Gast

Bericht door Gast »

Zo even deze topic weer onder de aandacht brengen, want het is aanstaande vrijdag al. :D

M.
Plaats reactie