Kort verslag M@rkie (01.00) best wel gaap

Communicatie kanaal voor de zeeuwse minibike races.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Kort verslag M@rkie (01.00) best wel gaap

Bericht door Markie »

Hallo Mensen,

Het was super gezellig in het cafe de Smitse in Gravenpolder!
De eerste waren al aanwezig om 18.45 (Willem-Jan, Willem Visser en ik)
Daarna kwamen de eerste mensen al weer binnen druppelen.
Onder deze mensen waren ook John Ulrich en Peter (waarvan ik de achternaam kwijt ben) die helemaal uit Sliedrecht kwamen!
TOP!!!! :D leuk dat jullie er waren!!

Wel een afgang was dat John pas later op de avond nog niet wist dat ik M@rkie van het forum was, dus in de allerlaatste minuten moest ik nog even uitleggen hoe we plaatjes op het forum kunnen zetten :wink:

Helaas kwam ik later op de avond om zo'n 20.00 tot ontdekking dat ik weer eens wat was vergeten... #-o
Ik was mijn cd vergeten met de film van de Gp van Heinkenszand, gefilmd met de minibikecam.
Gelukkig was Rico bereidt om ff weer terug naar huis te rijden waardoor ik een stuk van de discussie heb gemist ](*,)
Helaas, zijn de regels nog onder voorbehoud en kan ik ze nog niet online zetten.
Ze volgen zo spoedig mogenlijk.

Na het debat zijn we gezellig met z'n allen een paar filmpjes gaan kijken wat voor hier en daar wat hilarische momenten opleverde!

Zo, ik denk dat ik nu maar even naar bed ga.

Groeten M@rk :roll: Gaaap.....
Gast

Bericht door Gast »

Jah leuk he die filmpjes, Hierdoor kwamen bij iedereen de leuke, grote stoere verhalen goed los. :D :D

Regeltjes opstellen leverde vrij veel discussie op.
Als ze zo doorgaan als nu vooropgesteld naderen we vrij dicht de RAP regels. Velen van ons zeeuwsche bikers zullen dan dus flink moeten geen sleutelen.
Denk dat ik mijn eigen machine dan maar gelijk helemaal aan de RAP eisen ga aanpassen, want daar voldoe ik toch al voor 90% aan. :D

M.
derbi master

Bericht door derbi master »

zijn der al wat regels bekend of niet ? want het lijkt me niet zo leuk als we Te ver naar de Rap regelementen gaan :oops:

en al een iedee van het max cil inhoud? :roll: anders moet ik me schatje (75cc Gil) verkopen
Gast

Bericht door Gast »

kan je gewoon mee blijven rijdne hoor kim

mzzl
derbi master

Bericht door derbi master »

ja ik weet et :)
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

bij pema scooteronderdelen in goes is een regelement te halen.

heb er nu zelf ook 1 liggen. ik moet niks aan passen aan me bike :D

mzzl
Plaats reactie