crosser

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

crosser

Bericht door Gast »

heey ik ben nieuw hier :roll:

naja.. op dit forum dan.. want ik ben wel bekend op andere fora's

maarree. ik ga binnenkort een minibike kopen. alleen ik weet nie wat voor iets ik zal pakken

ik dacht eerst mischien een crosser..
maar kunnen die wel tege een stootje??

want die voorvork :? is zooo dun

naja.. ik hoor het wel

mzzl Tim
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

hallo tim dit topic hoord in het onderwerp algemeen of chineese bikes


maart maakt niet uit

de bike is zeker niet geschrikt om mee te jumpen ofzo dan moet je een 4 takt 110 cc kopen
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Crossertje, hadden ze beter minibike met ander vorm frame kunnen noemen!

Ze kunnen inderdaad NIET tegen een stootje en je kunt er zeker niet mee crossen(grasveld zal al zwaar zijn). Verder zijn ze motorisch hetzelvde en het enige wat dus anders is:
Frame
Uitlaat vorm
"cross"bandjes

Denk er in ieder geval goed overna!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

ze kunnen het aardewerk wel aan enzo, maar ga er nou niet mee jumpen hè, ik heb er 1 en gaat gemakkelijk door een aardeweg en door putjes enzo kan wel eens n 20 cm in de lucht gaan, door de vering, maar zeker niet te hoog gaan, je kan er ook gemakkelijker stoppies en wheely's mee doen door de veringen, maar je moet er evenveel aan werken als een gewone minibike,
als je op een kartbaan wilt raad ik je aan een gewone minibike te nemen, wil je door gras en aardewegen zou ik zeggen neem een crosser, wil voor het zwaardere werk als crossparcours enzo dan moet je een pitbike kopen (110 cc of 125 cc)
vivala-dorst

Bericht door vivala-dorst »

Justin schreef:Crossertje, hadden ze beter minibike met ander vorm frame kunnen noemen!

Ze kunnen inderdaad NIET tegen een stootje en je kunt er zeker niet mee crossen(grasveld zal al zwaar zijn). Verder zijn ze motorisch hetzelvde en het enige wat dus anders is:
Frame
Uitlaat vorm
"cross"bandjes

Denk er in ieder geval goed overna!
ik heb zelf ook een crossertje zoals je wel ziet :D maar ik ken er echt wel mee door een grasveld crossen en zand paaden,
en motorisch zijn ze niet helemaal het zelfde er zit nog een vertragingskast op anders ken je er inderdaat niet mee door het gras en zand maar daar door verlies je wel iets van snelheid ik denk dat ie van mijn ongeveer iets rond de 55km/h gaat maar weet niet zekker heb geen teller

eey $*_pocketbiker_*$ ik zie da je de zelfde bike heb als ik alleen in het wit met blauw leuk dingetje he??
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

vivala-dorst schreef:
Justin schreef:Crossertje, hadden ze beter minibike met ander vorm frame kunnen noemen!

Ze kunnen inderdaad NIET tegen een stootje en je kunt er zeker niet mee crossen(grasveld zal al zwaar zijn). Verder zijn ze motorisch hetzelvde en het enige wat dus anders is:
Frame
Uitlaat vorm
"cross"bandjes

Denk er in ieder geval goed overna!
ik heb zelf ook een crossertje zoals je wel ziet :D maar ik ken er echt wel mee door een grasveld crossen en zand paaden,
en motorisch zijn ze niet helemaal het zelfde er zit nog een vertragingskast op anders ken je er inderdaat niet mee door het gras en zand maar daar door verlies je wel iets van snelheid ik denk dat ie van mijn ongeveer iets rond de 55km/h gaat maar weet niet zekker heb geen teller

eey $*_pocketbiker_*$ ik zie da je de zelfde bike heb als ik alleen in het wit met blauw leuk dingetje he??
ja inderdaad wel leuk 8)
dirtbike-rijstkoker

Bericht door dirtbike-rijstkoker »

Kijk is op deze site hier heb ik um gekocht voor 109,00 euro en als je niet in de buurt woont stuurt hij het op voor 15,00 euro

*geen sponsor*

Het kom rechtstreeks van de importeur dus geen tussen handelaren!

Hij heb ook onder anderen minibikes choppers quads scooters watergecoolde minibikes en grote 110, 125 cc crosser
ital biker

Bericht door ital biker »

mijn antwoord de mini crosser van die nemeco is wel goed ik ken een vriend die bij hem ook een crosser had gehaald dan wel voor 119 euro dan wel 2006 model. EN ik ging met hem vaak rijden en niet veel problemen meej gehad dus een goede keuz vindt ik dan
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

ital biker schreef:mijn antwoord de mini crosser van die nemeco is wel goed ik ken een vriend die bij hem ook een crosser had gehaald dan wel voor 119 euro dan wel 2006 model. EN ik ging met hem vaak rijden en niet veel problemen meej gehad dus een goede keuz vindt ik dan
eindeljk iemand die de crosser niet afbreekt :wink:
nee serieus, ik heb er wel minder problemen mee dan mun oude chinees, (ook toen ie nog nie omgebouwd was) :wink:
Plaats reactie