Voorvork GRC RR in GRC GP...vraag...

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
killer
forum gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 07:01
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door killer »

Hey bedankt,

Ik zal die remmenreiniger van de week ophalen is altijd makkelijk om je REMMEN mee te reinigen.
Daarnaast is Dion nooit bezig geweest met een modeshow rijden.
Veel plezier met de motor.
Pascal Kampioen
Senior open 50cc NL 2008
Senior open 50cc NL 2009
Senior open 50cc BK 2009
GTA Racing team
Gebruikersavatar
TheRockit
forum gebruiker
Berichten: 306
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 20:22
Locatie: 020
Contacteer:

Bericht door TheRockit »

killer schreef:Hey bedankt,

Ik zal die remmenreiniger van de week ophalen is altijd makkelijk om je REMMEN mee te reinigen.
Daarnaast is Dion nooit bezig geweest met een modeshow rijden.
Veel plezier met de motor.
Modeshow? bij elke motorsport is het gebruikelijk na het racen alles na te lopen en schoon te maken, maarja maakt het uit PA betaald toch wel dan hoef je toch niet zuinig te zijn op je spullen?! toch DION?
Gebruikersavatar
killer
forum gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 07:01
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door killer »

Sorry hoor wie ben jij om te oordelen over Dion je kent die jongen niet eens.
Ik kan je vertellen dat Dion hard moet werken om deze sport te beoefenen, natuurlijk met de benodigde steun van zijn ouders.

En daarnaast vinden wij het niet belangrijk om de schoonste bike te hebben daar win je geen wedstrijden mee kan ik je vertellen.

Onderhoud is in mijn optiek vele malen belangrijker.
En je snapt zelf ook dat als je je motor inruilt je niet de beste spullen op de motor laat zitten.

Als je een probleem hebt met hoe de motor is afgelevert dan moet je daar de verkoper op aanspreken en niet op Dion zeiken.

Gr, Sebastian
Monteur Dion
Laatst gewijzigd door killer op vr 30 mar 2007, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Pascal Kampioen
Senior open 50cc NL 2008
Senior open 50cc NL 2009
Senior open 50cc BK 2009
GTA Racing team
Gebruikersavatar
TheRockit
forum gebruiker
Berichten: 306
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 20:22
Locatie: 020
Contacteer:

Bericht door TheRockit »

killer schreef:Sorry hoor wie ben jij om te oordelen over Dion je kent die jongen niet eens.
Ik kan je vertellen dat Dion hard moet werken om deze sport te beoefenen, natuurlijk met de benodigde steun van zijn ouders.

En daarnaast vinden wij het niet belangrijk om de schoonste bike te hebben daar win je geen wedstrijden mee kan ik je vertellen.

Onderhoud is in mijn optiek vele malen belangrijker.
En je snapt zelf ook dat als je je motor inruilt je niet de beste spullen op de motor laat zitten.

Gr, Sebastian
Monteur Dion
Met zo'n houding kun je het wel vergeten in de wereld die motorsport heet.. hier zul je als (beginnende) rijder.. na een training en of wedstrijd toch echt moeten poetsen...of je wil of niet!! wat zullen de sponsers wel niet denken als je motor er niet uitziet... dat niet alleen dit hoort er gewoon bij!! onderhoud...is behoud.
[img]http://www.xs4all.nl/~therocki/index/JDsmall.JPG[/img]
http://www.xs4all.nl/~therocki
Lap Time Poeldijk - 911 Rep.
[img]http://members.upc.nl/j.bakker57/forums/laprec.JPG[/img]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

dus je wil beweren, dat dion een beginnende rijder is :?:

zou je anders niet zeggen... :roll:

en dat dion het kan vergeten in de sport zou ik al helemaal niet beweren want hij stond op de 3e startpositie @ de 1e race kwalificatie stadskanaal.

dat berijk je niet door je motor goed te boenen hoor.. :roll:

verder zie ik de link tussen schoonmaken en zuinig zijn niet want dat mijn frame hier thuis nu toevallig onder het vet zit vind mijn motortje niet zo erg hoor... :roll:
Gebruikersavatar
TheRockit
forum gebruiker
Berichten: 306
Lid geworden op: di 24 jan 2006, 20:22
Locatie: 020
Contacteer:

Bericht door TheRockit »

kleine_duivel schreef:dus je wil beweren, dat dion een beginnende rijder is :?:

zou je anders niet zeggen... :roll:

en dat dion het kan vergeten in de sport zou ik al helemaal niet beweren want hij stond op de 3e startpositie @ de 1e race kwalificatie stadskanaal.

dat berijk je niet door je motor goed te boenen hoor.. :roll:

verder zie ik de link tussen schoonmaken en zuinig zijn niet want dat mijn frame hier thuis nu toevallig onder het vet zit vind mijn motortje niet zo erg hoor... :roll:
Ik heb het hier over.....
Wielen die er niet uit zien... al het plastic is gescheurd en of beschadigd, deuk in het frame (hoe krijg je het voor elkaar?!) moeren en bouten die er helemaal niet op thuis horen.. radiator die zwaar beschadigd is.. etc.. Maar het meeste is al weer vernieuwd en gerepareerd (deze keer profesioneel)
[img]http://www.xs4all.nl/~therocki/index/JDsmall.JPG[/img]
http://www.xs4all.nl/~therocki
Lap Time Poeldijk - 911 Rep.
[img]http://members.upc.nl/j.bakker57/forums/laprec.JPG[/img]
Gebruikersavatar
killer
forum gebruiker
Berichten: 84
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 07:01
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door killer »

Misschien is dat ook de reden dat wij hem weg doen.
Na een paar seizoenen wedstrijdgebruik is een motor op en wordt het tijd om een nieuwe te kopen.

Sorry hoor topmonteur probeer eens een paar wedstrijden te rijden.

Ik weet niet of het jou opgevallen is maar er zitten twee wielen op een minibike dat betekend zeker als je er hard mee rijdt ook zeer hard mee onderuit kan gaan, levert wel eens een deuk of kapotte kap op.
Zoals ik al eerder aangaf zijn wij niet bezig om een modeshow te rijden en gezien het soms beperkte budget moet je prioriteiten stellen.
Dat betekend dat bijv een koppeling belangrijker is dan een blaasje op een velg.

Ik snap werkelijk niet dat je zo een bike koopt als die zo slecht is als jij zegt.
Daarnaast zeg ik nogmaals tegen je dat je op moet houden met je campagne tegen Dion als je problemen hebt met de bike moet je hier Bert Deroue op aanspreken, en niet gaan lopen zeiken op Dion.
Pascal Kampioen
Senior open 50cc NL 2008
Senior open 50cc NL 2009
Senior open 50cc BK 2009
GTA Racing team
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

TheRockit schreef: Ik heb het hier over.....
Wielen die er niet uit zien... al het plastic is gescheurd en of beschadigd, deuk in het frame (hoe krijg je het voor elkaar?!) moeren en bouten die er helemaal niet op thuis horen.. radiator die zwaar beschadigd is.. etc.. Maar het meeste is al weer vernieuwd en gerepareerd (deze keer profesioneel)
als ik dat zo hoor, dan is de prijs ook lager dan normaal ,toch? :)

Succes verder,dit blijven meningen.

ik vind dat het niet aan dion ligt,
omdat je een koopovereenkomst met bert hebt gesloten en niet met dion. :wink:
stefano

Bericht door stefano »

Nou stelletje heikneuters,ga gerust verder via pb,of msn(kan mij het schelen)Maar de rest hoeft niet mee te genieten.

SlOtJaAaHhHh


Stefan
Gesloten