kan dit?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
kan dit?
goedenavond,
ik ben met mijn minibike bezig(orginele polini 911)
frame polijsten, delen aan het blok, kortom helemaal mooi maken, nu heb ik twee vragen:
#Er zit een polini uitlaat onder, is het mogelijk om er een tweede demper aan vast te lassen, of wordt het vermogen daar minder door?
#De minibike is redelijk snel, door de tandwiel verhouding te veranderen, kan die sneller optrekken, of op top sneller lopen zijn er nog meer mogelijkheden?
alvast bedankt.......
foto's komen zo snel mogelijk!!!!!
frenkie
ik ben met mijn minibike bezig(orginele polini 911)
frame polijsten, delen aan het blok, kortom helemaal mooi maken, nu heb ik twee vragen:
#Er zit een polini uitlaat onder, is het mogelijk om er een tweede demper aan vast te lassen, of wordt het vermogen daar minder door?
#De minibike is redelijk snel, door de tandwiel verhouding te veranderen, kan die sneller optrekken, of op top sneller lopen zijn er nog meer mogelijkheden?
alvast bedankt.......
foto's komen zo snel mogelijk!!!!!
frenkie
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
uhmmm.. ik weet nie of je prestaties er op acteruitgaan, DENK het wel iets. maar niet echt merkbaar.. maar het word er niet beter op ofso... als je et doet.. is het Puur voor de Looks
en het harder laten lopen, om makkelijk te doen, andere uitlaat, en een andere carburateur / powerfilter (als die er nog nie opzat)
wil je hem echt hard laten lopen, dan moet je aan het tunen gaan.
Cilinder, Carters, Krukas, koppelingswerk voor optrekken, zuiger, cilinderkop etc.. maar het tunen kan je beter overlaten aan een ervaren iemand, voor het geval je er zelf niet in thuis bent..
Succes..!
Greetz
en het harder laten lopen, om makkelijk te doen, andere uitlaat, en een andere carburateur / powerfilter (als die er nog nie opzat)
wil je hem echt hard laten lopen, dan moet je aan het tunen gaan.
Cilinder, Carters, Krukas, koppelingswerk voor optrekken, zuiger, cilinderkop etc.. maar het tunen kan je beter overlaten aan een ervaren iemand, voor het geval je er zelf niet in thuis bent..
Succes..!
Greetz
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
probeer, als je een dbbele demper monteerd, de binnendiameter te middelen, de std was iets van 12mm, maak die van de dubbele dan 2x 6mm.
@ derbi master, waarom vermogens verlies??
chek btw goed uit wat je doet met je tandwielen e.d, als je er bijv een 7 of 8 tands opzet, en je rijd vanachter met een 68, dan verbrand je je koppeling.
er zijn al zulk soort dingen uitgezocht, vraag het eens op een wedstrijd.
Xander.
@ derbi master, waarom vermogens verlies??
chek btw goed uit wat je doet met je tandwielen e.d, als je er bijv een 7 of 8 tands opzet, en je rijd vanachter met een 68, dan verbrand je je koppeling.
er zijn al zulk soort dingen uitgezocht, vraag het eens op een wedstrijd.
Xander.
dat klopt dus niet. als je een bemiddeling wilt nemen moet je zorgen dat je hetzelfde opp verkrijgt. 2x6mm heeft in totaal minder oppervlakte 1x12 mm. je moet dus uitreken hoe je op dezelfe opp. waarde uitkomt.Xander schreef:probeer, als je een dbbele demper monteerd, de binnendiameter te middelen, de std was iets van 12mm, maak die van de dubbele dan 2x 6mm.
Xander.