ligt eraan of je een grote of een kleine heb.
en sommige grote willen zichzelf nog wel is ontluchten.
als je een kleine grc radiateur heb ontlucht hij zichzelf
Danny schreef:ligt eraan of je een grote of een kleine heb.
en sommige grote willen zichzelf nog wel is ontluchten.
als je een kleine grc radiateur heb ontlucht hij zichzelf
Oke, ik heb een kleine.
Gewoon koelwater erin gooien dan? en alles weer aansluiten?
Er kunnen luchtbellen achterblijven bijv. in de pomp. Als je je mini ff rechtop op z,n achterwiel zet en heen en weer schud of laat stuiteren op z'n bandje ben je er zeker van dat er niks achterblijft.
Enige wat ik doe is de dop van het potje af laten, dan (bij een B1) de motor even een tijdje laten draaien en indien nodig het potje bijvullen. En bij de rest gewoon rustig gas blijven geven zodat de koppeling net pakt en het achterwiel gaat draaien en het water goed rondgepompt wordt.
Als er lucht in je systeem zit zal dit er vanzelf uitgaan doordat je de dop van je potje laat. Nog nooit geen problemen mee gehad.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen
Zoals thomas al zegt heb je bovenop je radiateur een ontluchtingsnippel/boutje zitten.
Echter heeft niet elke radiateur zo eentje, heb bzm raditeuren gezien met en zonder...
Minibike-Tuner schreef:Zoals thomas al zegt heb je bovenop je radiateur een ontluchtingsnippel/boutje zitten.
Echter heeft niet elke radiateur zo eentje, heb bzm raditeuren gezien met en zonder...
Bij mijn zit hij ook boven (grote bzm radiateur) en doe het net als Thomas.
bij mij zit er op me slang een boutje moet ik dat losdraaien of???? losdraaien en dan aanzetten?? ben nu in de war, meestal doe ik het zelfde als subito
poeria schreef:bij mij zit er op me slang een boutje moet ik dat losdraaien of???? losdraaien en dan aanzetten?? ben nu in de war, meestal doe ik het zelfde als subito
Boutje in de slang los draaien.
Beginnen met vullen totdat er water uit het bout gat komt dan is hij ontlucht.
Succes.