zocchi 2 beenskoppeling

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

zocchi 2 beenskoppeling

Bericht door Gast »

hallo
ik heb een zocchi 2 beens race koppeling gestoken op
mijn blata replica mt4
er zitten blauwe zocchi veren in. maar er zitten ook
van die gewichtjes (inbus boutjes) bij, zijn er mensen die ze gebruiken en
scheelt het veel in het rijden? ik had eerst geele veertjes van polini er in
zitten en na lang zoeken naar de juiste afstelling viel er eigelijk toch niet mee te rijden, als het gas open ging sloeg de koppeling hard in en ging het spel steeds met zijn voorwiel van de grond of als ik de veertjes (een klein beedje) loste trok hij niet goed. het is veel beter met die blauwe veertjes maa ben nog niet volledig tevreden, daarom is mijn vraag of het beter zou zijn om de beentjes te verzwaren met de blauwe veren of toch andere veren te steken? voor de rest vind ik het een heele goede bike, ben er zeer te vreden van!!
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

dit hoort bij chinese bikes.!!

ik weet niet hoe zwaar je bent.. maar als je + 75 bent zou ik die gewichtjes er gewoon in draaien
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Hallo

Gebruik rode veren en verzwaar de schoentjes.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gast

Bericht door Gast »

hallo
Bedankt voor jullie reactie. ik weeg 74 kg en mijn tandwielen zijn 6 voor op 72 achter.
ik ga de beentjes verzwaaren door er langere m8 boutjes zonder kop er in te draaien, en proberen met de veren maar ik heb nu gezien dat er veel verschil in zit in die veren, de gele zijn veel korter dan de blauwe
maar ze hebben mij verteld (waar ik mijn koppeling gekocht heb) dat die rode veelst te straf zijn???? met die blauwe en zonder gewichtjes rijd hij
wel veel soepeler maar ik denk dat ik toch iets te veel slip heb in het uitkomen van een draai waardoor ik toch wel verlies heb in het optrekken, maar ik haal wel mijn volle snelheid. als ik 15 minuten gereden heb en dan ruik aan de koppeling dan ruikt ze niet verbrand.
ik heb al ondervonden dat het zoeken naar de juiste afstelling niet gemakkelijk is, ik heb al bijna het ganse forum gelezen en er toch al veel uit kunnen leren,ik heb mijn bike nu een maand en half en ben er heel teverden over.
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

ik heb de rode steken en de gewichten hij gaat ook omhoog bij het accelereren maar dan ga ik plat naar voor liggen zodat hij niet overslaagt en dit helpt wel serieus.

grtz :wink:
Plaats reactie