Carburateurs en gasnaalden.

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie

Met welke gasnaald rij jij?

w7
5
36%
w9
1
7%
Anders...
8
57%
 
Totaal aantal stemmen: 14

schroefje

Carburateurs en gasnaalden.

Bericht door schroefje »

Ik ben zomaar eens benieuwd wie er hier met div gasnaalden rijd.

Dus leef je uit,en deel jullie ervaringen hier.

Hier nog een mooi en leerzaam linkje:http://www.racecar.co.uk/dellorto/motor ... hnical.htm

Maby iets te diepgaand maar jha...
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

Ik ben benieuwd of zoiets nou veel verschil kan hebben??

Ik heb er niet eens 1 :oops: bij mij is het gewoon een plastic kapje.. is dat veel slechter..? kan er iig niet mee afstellen
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

:? geen gasnaald? das wel apart. dacht dat alle carbs dat wel hadden,behalve mischien die vlinder carbs. ik zou in ieder geval niet weten welk type er in mijn polini zit,of in mijn chinese. wist niet dat er verschillende types waren. zit er nog veel verschil in wat afstelling ofzo betreft?
KlukKluk

Bericht door KlukKluk »

polini 910s carena schreef::? geen gasnaald? das wel apart. dacht dat alle carbs dat wel hadden,behalve mischien die vlinder carbs. ik zou in ieder geval niet weten welk type er in mijn polini zit,of in mijn chinese. wist niet dat er verschillende types waren. zit er nog veel verschil in wat afstelling ofzo betreft?
jonge je wil niet weten wat je allemaal met naarden/doseurs/gasschuifschuintes/stationiar en hoofd sproeiers kan doen.
groetjes ruben
Gebruikersavatar
Talby
forum gebruiker
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 30 okt 2005, 21:51
Locatie: vianen (nb)

Bericht door Talby »

KlukKluk schreef:
polini 910s carena schreef::? geen gasnaald? das wel apart. dacht dat alle carbs dat wel hadden,behalve mischien die vlinder carbs. ik zou in ieder geval niet weten welk type er in mijn polini zit,of in mijn chinese. wist niet dat er verschillende types waren. zit er nog veel verschil in wat afstelling ofzo betreft?
jonge je wil niet weten wat je allemaal met naarden/doseurs/gasschuifschuintes/stationiar en hoofd sproeiers kan doen.
groetjes ruben
Nou Rub als hij het wel wil weten
verslijt jij je toetsen bord :lol: :lol:

Gr Talby
Afbeelding
schroefje

Bericht door schroefje »

KlukKluk schreef:
polini 910s carena schreef::? geen gasnaald? das wel apart. dacht dat alle carbs dat wel hadden,behalve mischien die vlinder carbs. ik zou in ieder geval niet weten welk type er in mijn polini zit,of in mijn chinese. wist niet dat er verschillende types waren. zit er nog veel verschil in wat afstelling ofzo betreft?
jonge je wil niet weten wat je allemaal met naarden/doseurs/gasschuifschuintes/stationiar en hoofd sproeiers kan doen.
groetjes ruben
Idd denk dat (mits je in en uitlaat goed berekend zijn) dit het belangrijkste is.
Gebruikersavatar
Sleutel
forum gebruiker
Berichten: 1121
Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
Locatie: Maurik
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Morgen in Zaltbommel een A7 naald testen, kijken wat dat brengt :D

Is trouwens voor een Blata Elite 14 R
Met een Dell'Orto PHVA 14.

Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

Sleutel schreef:Morgen in Zaltbommel een A7 naald testen, kijken wat dat brengt :D

Is trouwens voor een Blata Elite 14 R
Met een Dell'Orto PHVA 14.

Cees
Hallo Cees.

Tip / aanrader.

Ik heb voor de GRC een dellorto 14 PHBG gekocht, werkt toppie netjes af te stellen en loopt er prima mee.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
schroefje

Bericht door schroefje »

*HANK* schreef:
Sleutel schreef:Morgen in Zaltbommel een A7 naald testen, kijken wat dat brengt :D

Is trouwens voor een Blata Elite 14 R
Met een Dell'Orto PHVA 14.

Cees
Hallo Cees.

Tip / aanrader.

Ik heb voor de GRC een dellorto 14 PHBG gekocht, werkt toppie netjes af te stellen en loopt er prima mee.
Nou die 19mm die orgineel onder de Blata zit is niet zo fijn af te stellen geef mij maar de MHR 19mm TEAM.
Plaats reactie