Probleem met polini 6,2 pk mini

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Heb heb vanavond gestart en het geluid was weg( :? ) en heb er ong ¾ uur op gereden en toen hoorde ik het weer :?

Erg raar dit, ga zaterdag nog een keer een tikje tegen koppelingshuis geven(eerst koppeling er eens af halen en kijken of die niets mankeert) en als het geluid dan weer over is weer rijden!

Ik heb gereden op een gevlinderde beton vloer(spiegelglad maar heb niets anders :P ) dus aan trillingen, hobbels of wat dan ook kan het niet liggen, ben ook niet gevallen.

Maar ruud ik heb je topic nog eens doorgelezen maar jij had het naar mijn idee als je motor uitstond, ik heb het als hij stationair draait! ook als ik hem achteruit duw slaat er ook niets vast of wat dan ook!!

Grt Rik
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Hey ik hoorde ook rare geluiden uit mijn bike komen als ie stationair liep. Ik dacht dat het mijn lagers waren maar het was het moertje van het vliegwiel wat een beetje los zat waardoor het vliegwiel tegen de bobine ofzo aan kwam. Vergete vliegwiel te controleren toen ik hem kocht :?

Toen ik de bike kocht zat de koppeling trouwens los op de as, er moest nog een revet tussen. Wat een bal gehakt was dat waar mijn bike van geweest is zeg :shock:

Ben trouwens alle lagers in mijn bike aant vervangen, op de stuurlagers na. Het was nog niet nodig maarrr voorkomen is beter dan genezen :wink:
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

royal schreef:Hey ik hoorde ook rare geluiden uit mijn bike komen als ie stationair liep. Ik dacht dat het mijn lagers waren maar het was het moertje van het vliegwiel wat een beetje los zat waardoor het vliegwiel tegen de bobine ofzo aan kwam. Vergete vliegwiel te controleren toen ik hem kocht :?

Toen ik de bike kocht zat de koppeling trouwens los op de as, er moest nog een revet tussen. Wat een bal gehakt was dat waar mijn bike van geweest is zeg :shock:

Ben trouwens alle lagers in mijn bike aant vervangen, op de stuurlagers na. Het was nog niet nodig maarrr voorkomen is beter dan genezen :wink:
Zal het ff proberen.. :P

Grt Rik
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Probleem is opgelost, weet net niet wat het was :? :P

Heb vanmiddag uur achter elkaar gereden en geen problemen gehad!

Grt Rik
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

denk dat het dus toch je koppelingshuis is geweest ,was bij mij hetzelfde.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie