Krijgt geen benzine:S

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Krijgt geen benzine:S

Bericht door de winter »

Hej

Heb me carbarateur5 keer schoongemaakt, membraam zit niet verstopt of wat dan ook, en toch krijgt hij geen benzine :?

Aan wat kan dit nog meer liggen, hij deed het eerst gewoon goed, en t was ineens over; het kan toch ook niet zo zijn dat ze ineens te weinig benzine krijgt :?

Grt Rik
Gast

Bericht door Gast »

Rommel eens met je stationair schroef, komt de benzine wel in je carburateur zelf? Anders moet je ff slangen schoonmaken.
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Benzine kraan verstopt?
Benzine filter verstopt?
Benzine slangen verstopt?

Uberhaupt benzine in je tank? :oops:

Niels
PIR3lly

Re: Krijgt geen benzine:S

Bericht door PIR3lly »

de winter schreef:Hej

Heb me carbarateur5 keer schoongemaakt, membraam zit niet verstopt of wat dan ook, en toch krijgt hij geen benzine :?

Aan wat kan dit nog meer liggen, hij deed het eerst gewoon goed, en t was ineens over; het kan toch ook niet zo zijn dat ze ineens te weinig benzine krijgt :?

Grt Rik
Als hij het gewoon goed deed in het begin, weet je zeker dat ie geen benzine krijgt?
Zou het misschien ook een ontstekings probleem kunnen zijn? Bougie kapot?
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Het probleem gevonden :cry:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Cilinder word uitgehoond en bewerkt(denk dat uitlaatpoort is) en als dat niet lukt komt er nieuwe cilinder en zuiger

Grt Rik :cry:
Gebruikersavatar
noel
forum gebruiker
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 01 feb 2006, 22:18
Locatie: |spoolde| (zwolle)

Bericht door noel »

jezus ziet er lekker uit hoor
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Wat is er eigenlijk mee gebeurt? Gewoon vastloper of is je schraapveer (segment) afgebroken.
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

ÃŒk zie dat jou zuiger kop zwart aangeslagen is.. Ik heb van de week m'n cilinder uit elkaar gehaald (chinees) en zag dat mijn kop ook zwart was aangeslagen.. een soort verflaag.. Hoort dit? en zo nee.. wat kan je er tegen doen??

*sorry dat ik het topic verstoor*
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Silver

Bericht door Silver »

gewoon eraf kuisen is van de ontploffing he.
Gast

Bericht door Gast »

Kunnen jullie mij vertellen wat dat precies is en wat er fout aan is? :oops:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Dat gebeurt gewoon,dat kan je niet voorkomen. Dat komt omdat de Zuiger elke minuut een bepaald aantal ontploffingen te verduren zijn.

Die ontploffingen worden ook wel toeren genoemd. Dus ; 10.000 toeren is 10.000 ontploffingen per minuut. De zuiger maakt die ontploffingen doordat die naar boven en beneden gaat en daar heeft de bougie en bobine ook een grote rol in dat is de ontsteking.


Daar kan je niks aan doen ( Ja na elke rit je zuiger grondig schoonmaken ) maar het is ook niks ergs
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ de winter: zonde van de cilinder zeg, en de zuiger natuurlijk. Die heeft goed aangelopen!!

Zuigerveer verslete??
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Heb paar dagen geleden blok open gedraait en heb gezien dat het beschermingsmateriaal wat rondom de kogels van de krukaslagers zitten voor een gedeelte weg waren :roll: Hoop dat dat de oorzaak is maar weet het eigenlijk wel zeker..
Ben vandaag ook nog even langs een brommerzaak geweest(motoport) had me cilinder mee, en die zeiden dat het een nicasil wand is en je die niet uit kunt honen :cry:
Weet iemand of polinicilinder nicasil wanden hebben, en of je nicasil wel uit kunt honen, wand volgens mij had die gast achter de kassa gewoon geen zin in mensen die niet meer als €50 uit willen geven :evil:

Zou wel klote zijn wand zijn best duur...
Plaats reactie