killswitch.

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

es

Bericht door es »

Voor zover ik heb gelezen/geleerd,

Rode/witte draad op het framewerk( stuur of wat dan ook zoek maar mooi plekje de reden kan zijn dat hij het niet doet omdat er dan miss wat verf opzit dit moet je er eerst afschuren)

Zwarte draad ergens tussen et blok/onsteking, ( oftewel bobine?)
Soms steekt der al een draadje uit je bobine met wat plastic troep eromheen, in dat geval kun je dat draadje met het zwarte draadje van je killswitch verbinden.

Nu hoort ie het te doen...

Heb zelf de killswitch bij *geen sponsor*.nl gehaald.. ( of ben ik aan het adverteren nu? :? )

P.S, heb zelf dat draadje met die bobine, gewoon tegen framewerk of een boutje aanhouden en dan gaat ie wel uit.., heb reeds een killswitch besteld, ik post het wel als alles naar toebehoren werkt.
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

es schreef:Voor zover ik heb gelezen/geleerd,

Rode/witte draad op het framewerk( stuur of wat dan ook zoek maar mooi plekje de reden kan zijn dat hij het niet doet omdat er dan miss wat verf opzit dit moet je er eerst afschuren)

Zwarte draad ergens tussen et blok/onsteking, ( oftewel bobine?)
Soms steekt der al een draadje uit je bobine met wat plastic troep eromheen, in dat geval kun je dat draadje met het zwarte draadje van je killswitch verbinden.

Nu hoort ie het te doen...

Heb zelf de killswitch bij *geen sponsor*.nl gehaald.. ( of ben ik aan het adverteren nu? :? )

P.S, heb zelf dat draadje met die bobine, gewoon tegen framewerk of een boutje aanhouden en dan gaat ie wel uit.., heb reeds een killswitch besteld, ik post het wel als alles naar toebehoren werkt.
ES ! denk eraan dat dit topic 3 jaar oud is !

De gasten waar je nu tegen praat zijn ondertussen professionals en maken zelf wel een killswitch :lol:

En de vraag zal al vast beandwoord zijn in die 3 jaar ..

Groeten,

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie