koppeling

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

koppeling

Bericht door killerbeast »

hoi mensen ik heb me koppeling verlixht zie de foto maar nu is de vraag hoe strak zet ik me veren nu want ze staan nu helemaal in en dan 1 slag uit maar me bike komt niet echt van z'n plekje af.wat kan ik er aan doen koppeling telicht gemaakt of veren loser zetten. er zitten blauwe veren en ik er er nog 1 gat ingeboord bij ieder segment dat staat niet op de foto.


Afbeelding

mzzl eric
Gast

Bericht door Gast »

ik denk dat je de veren zo slap mogelijk moet zetten. als tie dan nog niet weg rijden moet je slappere veren kopen. maar ik denk dat het wel goed is als je de veren heel slap zet.
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

joh volgens mij ligt het niet alleen aan die koppeling heb je zijn achterwiel nu al op getilt?

dan kan je weten hoeveel toeren hij maakt!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

zo willen dak dat kan doen achterbandje optillen en dan gas geven maarja moet eerst me onsteking afstellen en me effe een andere kickstart lassen.

ik ga tot donderdag op kamp dus vrijdag ga ik me veren slapper zetten en kijken wat ie doet. of me pa heeft er effe tijd voor dan doet die het voor me.

mzzl eric
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

owjah, ik was nog niet helemaal klaar want jan etc die zaten zo te zeiken, maar hij loopt al beter he?

nah als ik je nie meer zie veel plezier op kamp en dan zie ik je vrijdag wel.

heb me geld weer dus koop nu een nieuwe PROMA CC en nu moet ik de goede hebben, als ik dat niet heb ga ik echt flippen want mijn mini is eigenlijk klaar op de auspuff na !!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

Het streven is zeker om op koninginnedag te kunnen blazen op kwadendamme??

Greetz.
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

das zeker het streven maar over me koppeling maak ik me nu niet meer druk. me onsteking is naar de klote is weet niet wat het kan zijn. ik heb alles door gemeten en alles zou moeten werken draaden alles gecheck maar niks. heb er al nieuwe contactpuntjes is gezet want me oude waren een eind rot. als ik het niet gemaakt krijg ga ik een hpi kopen nadeel heb op het moment geen geld dus word klote.

mzzl eric
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

jazeker blazen op 30 april!!!

hahah k heb een polini 65 cc membraam gekocht voor onderdelen, dus moet nog een goede cil hebben!

maareh je bent weer terug!

ik moet even een ontsteking hebben om te proberen!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gebruikersavatar
killerbeast
forum gebruiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: wo 10 dec 2003, 16:54
Locatie: Heinkenszand

Bericht door killerbeast »

mijne is dus overleden denk ik, ga vanmiddag er eens naar kijken denk ik heel effe maar want ik moet nog weg.

mzzl eric
Plaats reactie