bandjes

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

bandjes

Bericht door Gast »

yo
ik ben van plan een minibike te maken met een puch blok en de velgen maken met de bestaande spaakvelgen maar welke bandjes moet ik dan gaan kopen en waar??? IK woon in belgië dus kan ik dat in belgië vinden???? :oops: :(
Gast

Bericht door Gast »

ik weet wel dat het 4" bandjes zijn die eromheen passen. Volgens mij kun je die gewoon bij Polini bestellen. Weet het niet zeker ben een nieuwkomer
:oops:

Grz
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Op www.hz-bromshop.nl verkopen ze alles wat een minibiker nodig heeft :twisted: :twisted:

suc6
Gast

Bericht door Gast »

je kunt gewoon voor race bandjes of steekwagenbandjes gaan. als het maar 4'" is. als je genoeg geld hebt dan zou ik voor race banden gaan ben je bijna bankroet dan zou je voor steekkar banden kunne gaan.
Gast

Bericht door Gast »

bij de bouw markt ik heb ze zelf ook in belgien gekocht 7 euro het stuk bij julli het het zolder kar of zo
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

Ik kan nu ook aan bandjes komen met de maat 260x85 en het merk vredestein. Passen deze op een puchnaaf?

En dan kan ik kiezen tussen een wegband of een all road Ik ben van plan om gewoon op verharde wegen te rijden wat kan ik het beste kiezen?

alvast bedankt.

Mvg. Mark
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

Ik heb net ff iemand gemaild over bandjes en deze zij dat de totale hoogte van de bandjes 24 cm zijn.
Is dit de juiste hoogte?
Plaats reactie