puch blokje
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- basjee
- forum gebruiker
- Berichten: 2818
- Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
- Locatie: wageningen
- Contacteer:
puch blokje
hee mensen,
als ik gereden heb kookt de olie helemaal in het blokje
je hoort het ook sissen etc.
hoort dit?
leek me niet..
wat zou de oorzaak kunnen zijn?
als ik gereden heb kookt de olie helemaal in het blokje
je hoort het ook sissen etc.
hoort dit?
leek me niet..
wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
- John_W
- forum gebruiker
- Berichten: 713
- Lid geworden op: wo 07 jan 2004, 23:09
- Locatie: Oldenzaal
- Contacteer:
Wat voor een type olie gebruik je? Olie die sist bevat meestal water en is dus verouderd. Ik weet ook niet wat voor een sliptoerental je voor je koppeling ingesteld hebt, maar bij hoge slip heb je dus extreem veel vermogensverlies. Dit verlies is terug te vinden als warmte in je carterolie.
Ee ander punt kan zijn dat je lekke krukaskeringen hebt en er mengsel in je carterolie komt.
Wij hebben met onze beide Puchblokken redelijk extreme dingen gedaan, echter dit nog niet gehad.
Ee ander punt kan zijn dat je lekke krukaskeringen hebt en er mengsel in je carterolie komt.
Wij hebben met onze beide Puchblokken redelijk extreme dingen gedaan, echter dit nog niet gehad.
Minibike in aanbouw, meer info op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl/][img]http://www.zelfbouwbikes.nl/images/banners/banner_minibike.jpg[/img][/url]
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Sowieso even olie verversen...basjee schreef:oke bedankt.
hetzal wel aan de keeringen liggen denk ik zo
Ik vervang het na elke wedstrijd..
En rijdt met ATF3, omdat de originele Puch Maxi olie bij mij absoluut niet goed werkte. ivm de hitte en de koppeling.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Richard D
- forum gebruiker
- Berichten: 1362
- Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
- Locatie: Ens
- Contacteer:
Is dat nodig ????Untiej Mini Racing schreef:Sowieso even olie verversen...basjee schreef:oke bedankt.
hetzal wel aan de keeringen liggen denk ik zo
Ik vervang het na elke wedstrijd..
En rijdt met ATF3, omdat de originele Puch Maxi olie bij mij absoluut niet goed werkte. ivm de hitte en de koppeling.
Volgens Hank kan je best lang met goeie olie rijden, (maar ach er gaat immer ook maar 125 cc olie in)
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Of het nodig is.. Weet ik niet..
Doe het meer als voorzorg
Heb er een hekel aan, als je in verloop van de wedstrijd met een koppeling rijdt die te vroeg grijpt... want dat gebeurd er zeker als de olie te warm en te oud is..
Nieuwe olie, kost geen drol.. en het kan je een hoop ellende besparen
Doe het meer als voorzorg
Heb er een hekel aan, als je in verloop van de wedstrijd met een koppeling rijdt die te vroeg grijpt... want dat gebeurd er zeker als de olie te warm en te oud is..
Nieuwe olie, kost geen drol.. en het kan je een hoop ellende besparen
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Richard D
- forum gebruiker
- Berichten: 1362
- Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
- Locatie: Ens
- Contacteer:
nouja geen drol......... ik heb 22.50 euro betaald voor een liter, oke' het was wel de beste die er was (met hoge verbrandingsgraad)Untiej Mini Racing schreef:Of het nodig is.. Weet ik niet..
Doe het meer als voorzorg
Heb er een hekel aan, als je in verloop van de wedstrijd met een koppeling rijdt die te vroeg grijpt... want dat gebeurd er zeker als de olie te warm en te oud is..
Nieuwe olie, kost geen drol.. en het kan je een hoop ellende besparen
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
-
- forum gebruiker
- Berichten: 572
- Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
- Locatie: witmarsum
- Contacteer:
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Heb je meer specificatie's van de olie 'fiscositeit enz enz ..... wij hebben alleen ATF olie voor audi en volkswagen maar geen ATF3Untiej Mini Racing schreef:
ATF3 , van de ooto.. versnellingsbak
Werkt perfect ! En kost weinig..
Mvg
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]