Gila cilinder op puchblok

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

puchrider

Bericht door puchrider »

Zeeuwse miniracer schreef:Het is een cillinder voor een puch maar wat zou het verschil wezen met een membraam loze 74cc gila en een membraan 74 cc gila?

Gr Franse
kan je dan ook een foto of een link geven van een membraanLOZE gila 75 cc cilinder voor op een puchje?

voor het verschil tussen membraan en zuigergestuurde inlaat :roll: :

http://www.2stroke-tuning.nl/thread.php ... fb4d83628a
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

TnTnelis schreef:Dan zegt deze expert dat als je een kort busje neemt, dat dat perfect werkt, dat je altijd op precies dezelfde plek aansluit en dat het ideaal is.

Niels
Vraag het liever aan roel enzo na :oops:
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Lg tweewielers schreef:
TnTnelis schreef:Dan zegt deze expert dat als je een kort busje neemt, dat dat perfect werkt, dat je altijd op precies dezelfde plek aansluit en dat het ideaal is.

Niels
Vraag het liever aan roel enzo na :oops:
Je moet niet denken dat wij als NK-Rijders, Alles weten van puchjes, en alles juist doen...

Niels heeft de kennis ook wel goed zitten... neem het nou maar gewoon aan.
Ik ga namelijk ook met niels zn gedachte mee met een klein opvulbusje. simpele en effective oplossing... Je zult van Koning-Roel het zelfde horen.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Untiej Mini Racing schreef:
Lg tweewielers schreef:
TnTnelis schreef:Dan zegt deze expert dat als je een kort busje neemt, dat dat perfect werkt, dat je altijd op precies dezelfde plek aansluit en dat het ideaal is.

Niels
Vraag het liever aan roel enzo na :oops:
Je moet niet denken dat wij als NK-Rijders, Alles weten van puchjes, en alles juist doen...

Niels heeft de kennis ook wel goed zitten... neem het nou maar gewoon aan.
Ik ga namelijk ook met niels zn gedachte mee met een klein opvulbusje. simpele en effective oplossing... Je zult van Koning-Roel het zelfde horen.
Als ik het even na wil vragen ... ik heb nog niets van niels gezien aan bouwsels van niels :!:
(ik val hem niet aan , ik zie gewoon niet wat hij doet e.d. dus kan je totaal geen kennis inschatting maken .

Als het over zulke dingen gaat dan neem ik het niet zomaar aan :wink: laat ik maar ophouden ik kan zo nog wel ff doorgaan.

Niet alleen roel .. ook al die andere .... ze hebben mijn koppeling ook goed beoordeeld en dat vertrouw ik dan wel redelijk , een hoop jaartjes ervaring bij elkaar daarzo :wink:
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
el_ronno
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 11 mei 2005, 17:24
Locatie: Schermerhorn

Bericht door el_ronno »

Dat met die vulbusjes kan zeker wel als je maar het goede materiaal gebruikt. En collega zei het tegen mij en die weet alles van 2 takt en tuning daarvan.
Ik ga het zelf ook toepassen

Ron
Wat is dat?
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Ik ben niet zo'n foto mannetje, die bij elk ding gaat zitten pronken. Ik hoef mij daarom ook niet te verdedigen.
Maar het is gewoon soms dat je iets best mag aannemen. En bij twijfel wil ik best eens op msn met je discuseren over het één en ander, vind ik altijd leuk. Maar ik heb al heel wat brommertjes door mijn handen laten gaan, en ervaring is er.

Ik zal binnenkort wel even wat foto's laten zien van een puchblok waar ik mee bezig ben voor Los Limbos.

Niels
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

TnTnelis schreef:Ik ben niet zo'n foto mannetje, die bij elk ding gaat zitten pronken. Ik hoef mij daarom ook niet te verdedigen.
Maar het is gewoon soms dat je iets best mag aannemen. En bij twijfel wil ik best eens op msn met je discuseren over het één en ander, vind ik altijd leuk. Maar ik heb al heel wat brommertjes door mijn handen laten gaan, en ervaring is er.

Ik zal binnenkort wel even wat foto's laten zien van een puchblok waar ik mee bezig ben voor Los Limbos.

Niels
ik val je niet aan :P

je hebt pb
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie