Pagina 1 van 2

proma cc verschil puch citta

Geplaatst: do 01 jul 2004, 15:29
door Gast
in mijn kring kan ik dus all1 aan een citta proma cc komen als ik een puch bocht eronder las is er dan een verschil met de originele puch proma cc?

Geplaatst: do 01 jul 2004, 15:52
door rossi-nr.1
jah...de bochten zullen niet hetzelfde zijn.

heb je echter een top setup dan zou ik zeggen fix het.

heb je geen echt brute setup waar je alles uit wil halen is dit wel ff te verwaarlozen.

hij zal korter of langer worden waarmee het vermogenafgifte veranderd.
en de conische hoek(als die er is) zal ook anders zijn.
dit kan er natuurlijk ook iets beter op worden.

dit kunnen ook niet voor je zeggen want wij weten je setup niet enz.

Geplaatst: do 01 jul 2004, 16:56
door Gast
hey nu ik het zie je woon ook in dord waar ongeveer mischien dat we een keer af kunnen spreken ofzo hoe heet je?

Geplaatst: do 01 jul 2004, 17:23
door wevie666
de cc voor cita is voor die cilinder gemaakt.. dit zal nooit echt mooi lopen

Geplaatst: do 01 jul 2004, 17:34
door rossi-nr.1
wevie666 schreef:de cc voor cita is voor die cilinder gemaakt.. dit zal nooit echt mooi lopen
ze weten bij proma toch niet dat hij een bepaalde setup heeft en er een cc voor een citta voor neemt.

ligt per setup verschillend.


@ maniac....waar woon jij in dordt?..ik sterrenburg3
btw real name ''erwin van geel''
pm maar als je msnadres wilt.

Geplaatst: do 01 jul 2004, 17:52
door Gast
de citta cc uitlaat is in spiegelbeeld van de puch cc, maar je moet toch al bakken dus maak het niet veel uit

Geplaatst: do 01 jul 2004, 19:55
door wevie666
rossi-nr.1 schreef:
wevie666 schreef:de cc voor cita is voor die cilinder gemaakt.. dit zal nooit echt mooi lopen
ze weten bij proma toch niet dat hij een bepaalde setup heeft en er een cc voor een citta voor neemt.

ligt per setup verschillend.

Tuurlijk maar je hebt het bij citta wel over een snorbrommer he

Geplaatst: za 03 jul 2004, 13:31
door Gast
hij is nu gewoon omgelast en we merken het nu vanzelf wel, we kunnen altijd nog een nieuwe kopen.

Geplaatst: za 03 jul 2004, 16:34
door Markie
ff vergelijking er zit geen verschil in de conussen! Alleen in de bocht!
ofwel ze zijn gewoon gelijk op de voor bocht na!

Geplaatst: za 03 jul 2004, 17:11
door rossi-nr.1
en dat ken al een hoop schelen.

wat zijn de kenmerken van de 2 voorbochten?

Geplaatst: za 03 jul 2004, 23:27
door Jopie
Die van een citta loopt schuin af en word aan de cilinder bevestigd door hem om het buisje dat uit te de cilinder komt te klemmen.
Er zit dus gewoon een "zaagsnede" in met een klem er om heen.
Bij een puch zit er gewoon een flens. Volgens mij is de bocht van een citta ietsje langer maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Jopie

Geplaatst: zo 04 jul 2004, 17:12
door Gast
hij is al omgelast, maar paste nog niet precies maandag word hij precies gelast en dan zullen we het verschil weten. ik meld het wel

Geplaatst: ma 19 jul 2004, 11:29
door Gast
en trouwens nog een vraag als ik er een scooterdemper op zet krijg je dan ook een toffer geluid? demper van leovince zx sprinter van piaggo kan ik voor een koopje op de kop tikken

Geplaatst: ma 19 jul 2004, 17:47
door derbi master
het geluit van je uitlaat komt voor het grootse deel uit de uitlaat expanzie zelf maar zal wel iest uit maken tis gewoon proberen en dan zie je het van zelf :wink:

Geplaatst: ma 19 jul 2004, 21:41
door Bouke
De cita uitlaat is precies hetzelfde maar dan in spiegel beeld.
Je moet alleen de aansluiting veranderen maar lassen moet je toch.
Maar deze uitlaat is zelfs mooier omdat je die afgezaagde steun niet
meer hebt in de midden van je dikke bocht (die zit nu aan de binnen kant)
In vermogen maakt het niks uit Kheb ze allebei.