Breedte achterbrug met tandwiel

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ik heb 15 cm, 6,5 inch polini wielen :-) (tandwiel + schijf) en zelfs nog vulbussen..
derbi master

Bericht door derbi master »

het is zo ver ik weet aleen bij blata dat ze zo breed zijn waarom :?: zou et nie weten maar ja zit der bij mij in :)
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

yo

allemaal onduidelijkheden!!


Blata heeft een tijdje geleden de breedte van de 2,5 wielen aangepast!!


Rohag (robert) jij hebt wielen uit de eerste serie met een naafbreedte van 150mm (de Blata-supermotard heeft nog steeds deze breedte)

Dutchblade (Jurgen?) jij hebt wielen uit de 2e serie met een naafbreedte van 175/180mm


als je de velg smaller wilt hebben kun je een smal velgdeel kopen van de supermotard (staat in de onderdelen lijst bij van 't slot)



er zit dus inderdaad een breedte verschil in de wielen!!


Ggrrttzz

Wim
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

John_W schreef:bestaat er geen mogelijkheid de velgjes wat smaller te maken? Heb zelf een paar Puchvelgjes en een brug breedte van 165 mm. Kan nou niet zeggen dat dit kwa breedte een schoonheidsprijs verdiend. Alles ziet er nogal snel lomp uit (het oog wil ook wat).

Als ik zie hoeveel ruimte ik over heb, moet er vast nog wel een remschijf tussen passen.

Yo

in jou frame passen dus velgen van een supermotard, dan heb je voldoende breedte in je frame!

Wim
dutchblade

Bericht door dutchblade »

Wim schreef:yo

allemaal onduidelijkheden!!


Blata heeft een tijdje geleden de breedte van de 2,5 wielen aangepast!!


Rohag (robert) jij hebt wielen uit de eerste serie met een naafbreedte van 150mm (de Blata-supermotard heeft nog steeds deze breedte)

Dutchblade (Jurgen?) jij hebt wielen uit de 2e serie met een naafbreedte van 175/180mm


als je de velg smaller wilt hebben kun je een smal velgdeel kopen van de supermotard (staat in de onderdelen lijst bij van 't slot)



er zit dus inderdaad een breedte verschil in de wielen!!


Ggrrttzz

Wim
Kijk, daar word het duidelijker van... Tnx wim.

Heb je trouwens al wat gehoord over de voorvork???
Plaats reactie