Koppeling kettingzaagmotor

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

#mikey#

Bericht door #mikey# »

nou zo te horen snap je alles van snelle dingen kan je wel bij mij komen werken mischien
ik doe namelijk niks anders als raceautos en motoren bouwen voor onderandere supercar challenge geloof niet dat ik er dan geen verstand van heb toch ?????
maar goed

als er niks anders te koop is moet je wat, daar ging het om
Gebruikersavatar
Stenley
forum gebruiker
Berichten: 257
Lid geworden op: zo 01 feb 2004, 16:45
Locatie: Eindhoven

Bericht door Stenley »

Ik ben het inderdaad met je eens dat als er niets te koop is of geen vervangend product passend te maken is (andere trekveertjes van scooters, minibikes, koppeling pasmaken op andere veren o.i.d. Heb er zelf nog nooit naar gekeken) dat je dan moet zoeken naar een oplossing, maar een ideale vind ik het zelf niet.

En wat de rest betreft: ja zo kunnen we wel tegen elkaar op gaan bieden. Ik ben er stellig van overtuigd dat trillingen -veroorzaakt door een onbalans- nooit en tenimmer goed zijn voor een motor. Dit zeg ik dan op mijn beurt weer als 3e jaars student werktuigbouwkunde TU met 2 jaar ervaring in de standaardklasse, maar laten we dat soort dingen voortaan maar terzijde laten.
#mikey#

Bericht door #mikey# »

nee daar heb jij weer helemaal gelijk in trillingen zijn nooit goed voor een motor we laten niet voor niets alles ballanceren natuurlijk
zeg ook niet dat je het niet weet of geen verstand van heb dat zal zeker wel probeer alleen maar te zeggen dat je idd als er niks te koop is dat je toch wat moet en als je dan wat trillingen opwekt maar wel harder gaat is de keuze makkelijk in mij ogen

hoe dan ook hij zal toch wat moeten veranderen aan ze koppeling daar komt het op neer
Plaats reactie