cracy frog schreef:
olie blijft op peil cees
blokje is 200km oud met nieuwe keringen
sproeier 80 moet kunnen
kopje is nog een standaard 70cc kopje nog niets aan gedaan sques van 2.8
dus zou de 98 kunen zijn ?
grt tonny
Zorg er dan eerst maar voor dat je wat meer compressie krijgt Tonny.
Dan word de verbranding wat vollediger, en dus minder rook ontwikkeling.
Er kan zoiezo al 1.8mm af
Als je even met dat kopje naar mij toe komt, dan jas ik er wel wat van af.
Gr Cees
zal je vandeweek wel even bellen hierover vast bedankt
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
cracy frog schreef:
olie blijft op peil cees
blokje is 200km oud met nieuwe keringen
sproeier 80 moet kunnen
kopje is nog een standaard 70cc kopje nog niets aan gedaan sques van 2.8
dus zou de 98 kunen zijn ?
grt tonny
Zorg er dan eerst maar voor dat je wat meer compressie krijgt Tonny.
Dan word de verbranding wat vollediger, en dus minder rook ontwikkeling.
Er kan zoiezo al 1.8mm af
Als je even met dat kopje naar mij toe komt, dan jas ik er wel wat van af.
Gr Cees
Cees met zijn nieuwe speeltje
Wat voor bier drink je cees ? ( hint hint )
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Je mag geen dubbelring keering bij je ontsteking en bij het tandwiel doen.
naast de koppeling wel, omdat daar hij daar van 2 kanten word gesmeerd.
Bij de ontsteking en tandwiel dus niet, omdat dan de buitenste ring droog loopt en stuk gaat.. Met als gevolg dat de binnenring ook stuk zal gaan van buitenaf door al het fijne poeder troep van het slijten van de buitenste.
jordy 15 schreef:Je mag geen dubbelring keering bij je ontsteking en bij het tandwiel doen.
naast de koppeling wel, omdat daar hij daar van 2 kanten word gesmeerd.
Bij de ontsteking en tandwiel dus niet, omdat dan de buitenste ring droog loopt en stuk gaat.. Met als gevolg dat de binnenring ook stuk zal gaan van buitenaf door al het fijne poeder troep van het slijten van de buitenste.
Gewoon 1 ring keeringen erin dus.
bij de brommerzaak vertelde ze toch een ander verhaal 1 ring keering zijn er niet meer
grt tonny
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
jordy 15 schreef:Je mag geen dubbelring keering bij je ontsteking en bij het tandwiel doen.
naast de koppeling wel, omdat daar hij daar van 2 kanten word gesmeerd.
Bij de ontsteking en tandwiel dus niet, omdat dan de buitenste ring droog loopt en stuk gaat.. Met als gevolg dat de binnenring ook stuk zal gaan van buitenaf door al het fijne poeder troep van het slijten van de buitenste.
Gewoon 1 ring keeringen erin dus.
mischien is het handig om wat vet tussen de twee ringen te doen als je ze monteerd