AFSTELLEN KOPPELING OP TESTBANK update nieuwe schoentjes

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

TESTBANK AANWEZIG TIJDENS INDOOR TRANINGEN

Ja ik zal daar gebruik van maken om de koppeling af te stellen.
78
71%
Ja ik zal daar gebruik van maken zomaar een keer om te kijken hoe de koppeling staat.
23
21%
Nee ik zal daar geen gebruik van maken.
9
8%
 
Totaal aantal stemmen: 110

Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Re: hey

Bericht door *HANK* »

bubke schreef:blijf die schoen er ook goed op zitte ... niet dat ie los raakt....
krijg namelijk wel intresse voor die schoennen bekleding van een soort touw die 3e type!!!! en die zwaardere veren.... wat zijn de kosten want nieuw bekleding van 3 sigmenten van die 3e type, en die rode strakkere veren? afstellen wil ik ook een keer doen ... maar mijn koppeling staat redelijk goed alleen ik wil ze afstellen dat ze tergelijk open gaan .
maar dat komt wel een andere keer bij een baan ofso...moet eerst de kosten weten. groetjes bob
Je hebt een Mail over prijzen.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
RHLtuning

Koppelingen

Bericht door RHLtuning »

Hey *Hank*,

Laatst (alweer een half jaar terug ondertussen denk ik) heb je voor mij een koppelingetje veranderd (die toen zoek raakte bij de post mischien dat je t nog weet), maar nu heb ik een andere vraag; lijm je die nieuwe segmenten gewoon op de oude voering (dit lijkt bij de aller rechtse op de foto zo), of kun je er ook een hele niewe op lijmen? Ik heb namenlijk nog een stuk of 60 van die schoentjes liggen zonder voering.

M.vr.gr RHL
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Re: Koppelingen

Bericht door *HANK* »

RHLtuning schreef:Hey *Hank*,

Laatst (alweer een half jaar terug ondertussen denk ik) heb je voor mij een koppelingetje veranderd (die toen zoek raakte bij de post mischien dat je t nog weet), maar nu heb ik een andere vraag; lijm je die nieuwe segmenten gewoon op de oude voering (dit lijkt bij de aller rechtse op de foto zo), of kun je er ook een hele niewe op lijmen? Ik heb namenlijk nog een stuk of 60 van die schoentjes liggen zonder voering.

M.vr.gr RHL
Hallo

Ja ik maak er nieuwe voering op de oude gaat eraf.
Die rechtse was een proef, maar doordat de oude voering vol met olie zit blijft het op de lange duur niet zitten.
Het meest tot nu toe gebruiktte voering is die bruine werkt heel goed, blijft heel, en zeer goede grip.
Wat betreft je losse schoentjes die zijn alleen bruikbaar als ze niet bewerkt of lichter gemaakt zijn, dit vanwege het op gewicht maken door mijn.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
*HANK*
forum gebruiker
Berichten: 1375
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 21:14
Locatie: LEKKERKERK

Bericht door *HANK* »

up
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Re: Koppelingen

Bericht door TnTnelis »

*HANK* schreef:
Hallo

Ja ik maak er nieuwe voering op de oude gaat eraf.
Die rechtse was een proef, maar doordat de oude voering vol met olie zit blijft het op de lange duur niet zitten.
Het meest tot nu toe gebruiktte voering is die bruine werkt heel goed, blijft heel, en zeer goede grip.
Wat betreft je losse schoentjes die zijn alleen bruikbaar als ze niet bewerkt of lichter gemaakt zijn, dit vanwege het op gewicht maken door mijn.
Kan ik hier dan ook uit concluderen, dat je maar 1 keer de schoentjes kan gebruiken? Want als jij hem opgewicht maakt, kan je dat volgende keer niet meer doen?

Zo niet, waarom kunnen behandelde schoentjes door mensen zelf, dan niet meer gebruikt worden?

Niels

Niels
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hey ,

Ik heb ook een probleem met mijn schoentjes ....

Ik ben bezig met mijn koppeling en mijn segmenten brokkelen de hele tijd af en bij 1 was ook mijn hele sigment eraf ...

Hebben de nieuwe sigmenten hier geen last van ? want dan moet ik die hebben :P

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie