welke sproeier

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
stonnyt

welke sproeier

Bericht door stonnyt »

ik heb nu sproeier 70 maar nadat ik gister mn cil. wat aangepast heb. krijgt hij na zo ongeveer 3 kwart gas in eens te weining luch.
verder heb ik ook (1 maand terug) mn cabrateur uitgeboort naar 15mm en een omgelaste proma gp.
nu wil ik weten welke sproeier ik morgen moet halen ik d8 zelf aan 78, 80 of 82. maar ik weet niet zeker of dat 1 van die wel goed is welke raden jullie mij aan :?: :?: :?:
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Als die te weinig lucht krijgt zou ik maar een kleinere sproeier draaien he.
Of eerst eens met je gasnaald gaan knoeien.

Niels
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Sproeier 82 of 84. Bij een 70cc eurokit, 15mm + powerfilter en proma.
stonnyt

Bericht door stonnyt »

TnTnelis schreef:Als die te weinig lucht krijgt zou ik maar een kleinere sproeier draaien he.
Of eerst eens met je gasnaald gaan knoeien.

Niels
volgelens mij als ik er een klijnere sproeier indraai krijgt hij nog minder benzine en dus meer lucht

en ik heb geen 70 mar 50 snel ligt getuned

maar ik heb vanmiddag 78 gehaald die raden ze mij daar aan maar hij past er niet in :? :? ik ga dalijk gewoon terug naar waar ik hem heb gehaald en probeer hem gewoon te ruilen ookal kon dat niet volgens de verkoper :x moet hij maar een goede geven :x [/quote]
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

stonnyt schreef: volgelens mij als ik er een klijnere sproeier indraai krijgt hij nog minder benzine en dus meer lucht

en ik heb geen 70 mar 50 snel ligt getuned

maar ik heb vanmiddag 78 gehaald die raden ze mij daar aan maar hij past er niet in :? :? ik ga dalijk gewoon terug naar waar ik hem heb gehaald en probeer hem gewoon te ruilen ookal kon dat niet volgens de verkoper :x moet hij maar een goede geven :x
Dat wil je toch ook, je zegt dat hij opeens te weinig lucht kijgt, dus wil je meer lucht, dus kleinere sproeier. Ik geef enkel antwoord op jou uitleg hoe stom ik het ook vind klinken, maar nogmaals een carb kan je niet online afstellen, dat is voelen, horen en rijden.

Niels
stonnyt

Bericht door stonnyt »

dan is het teveel ik heb dit al eens gehad met sproeier 54 maar toen egt al met heel iets gas geven daarom heb ik toen sproeier 70 gehaald probleem was toen verholpen
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

Heb je niet de complete adapter eruit gedraaid? Je hebt bij een puch carb namenlijk ook nog zo'n lang koper busje waar je de sproeier indraaid, hoe groot is de sproeier ong? (mij lijkt voor een 50 cctje (heb je die zelf getuned of was het al een 50 snel?) geen 70 maar eer 60 of zo nodig hebt)
Jah zo is het.
stonnyt

Bericht door stonnyt »

halve cm maar ik heb nu een goede die ik mee had gekregen was voor de niewe type bing cabr.
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

stonnyt schreef:halve cm maar ik heb nu een goede die ik mee had gekregen was voor de niewe type bing cabr.
HALVE CM!? Uuhm, halve milimeter jah! :D Hahaha
Jah zo is het.
Gast

Bericht door Gast »

keutel, hij bedoeld denk de buiten omvang van die sproeier genie :D
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

shoarmaschotel schreef:keutel, hij bedoeld denk de buiten omvang van die sproeier genie :D
Haha srry, ok, haha, klopt, maar een halve cm, is dat niet van een vespa?
Jah zo is het.
Plaats reactie