aangrijptoerental koppeling

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
MiniCBR

aangrijptoerental koppeling

Bericht door MiniCBR »

Het is de bedoeling om m'n 3klauw door Hank Kok te laten prepareren. Ik heb alleen geen idee wat het beste toerental daarvoor is.
M'n zoon rijdt er ook mee, weegt zon 50 kilo, en ik 78.
We rijden met en zelfbouw met puch blok, 70 cc airsal en een 16 mm
dell Orto, blok en cil moeten nog worden bewerkt, top is nu 80 km/u, alleen trekt ie dus niet hard genoeg op en duurt het dus te lang voor ie op snelheid is. Wie heeft er advies zodat ik weet op welk toerental Hank de koppeling kan afstellen?
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Als de koppeling verlicht wordt, en afgesteld op rond de 6000/6500 toeren.. dan zit je aardig goed denkik... bij mij was het tenminste perfect zo (ook hank kok koppeling)

Anders weet hank wel wat het beste lijkt.. en je kunt hem achteraf altijd ietsjs bijdraaien
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
stefano

Bericht door stefano »

Ik kreeg een testrapportje van hank,en er stond dat hank hem op 5800 toeren had afgesteld.

Ik vind dat hij nu hard genoeg trekt.

Ik weeg rond de 90 kg

Stefan
MiniCBR

Bericht door MiniCBR »

Ok bedankt voor jullie reacties, ik weet voldoende en ik bel Hank voordat ik de koppeling op stuur en dan hoor ik zijn reactie natuurlijk ook.
Nogmaals bedankt!! :D
Plaats reactie