ontstekings vraag
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- wilco
- forum gebruiker
- Berichten: 305
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 08:59
- Locatie: emmen
- Contacteer:
ontstekings vraag
ik heb deze foto op minibike.nl gezien en was benieuwd
hoe dit werkt en of het goed werkt en of je er vermogen mee pakt
en wat je er aan hebt
werkt het als een hpi of
en hoe maak ik het zelf als het goed werkt[/img]
[img]http://img307.imageshack.us/img307/7457/logo13br.jpg[/img]
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
??? Nee dit klopt niet, je kunt je ontsteking zo vroeg als je wilt zetten, gewoon je ontsteking draaien (eerst schroefjes los natuurlijk) En desnoods de gleuven verder freesen. Je kunt het mischien maken, maar dan heb je wel de binnenrotor nodig, deze valt bijna niet te makenTnTnelis schreef:Dit zal er enkel voor zorgen dat hij ook op hode toeren nog een goede vonk geeft(zwevende kontaktpunten), maar niet zoals als een HPI een vervroegde onsteking.
Niels
Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
Variabele curve, Klopt, Mjah, het ideale vervroeging, vmij kun je dan veel beter je geld uitgeven aan een flinke tune beurtTnTnelis schreef:Ja dat kan altijd, maar een HPI heeft een chip die per toerental de bevroeging regelt, dat is beter, als je zelf je onsteking vervroegd heeft hij maar op één toerental de ideale vervroeging.
Niels
Jah zo is het.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
cilinder en tunebeurt ok...maar als je snelle cilinder heb...dan zou ik eerder hpi kopen..dan je cilinder laten tunen...Carlos Keutel schreef:Hmm maar voor 200 euro aan hpi? Zou je daar niet een grove cilinder + tunebeurt voor kunnen krijgen? Beter als de hpi ontsteking? Correct me if i'm wrongrossi-nr.1 schreef:nou...ontsteking maakt zeeer veel uit
starten..optrekken..en het doorlopen in hoge toeren....gasherneming etc..
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Berichten: 3658
- Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Jup.. lijkt mij ook verstandiger ( heb ik zelf ook gedaan, contactpunten beginnen te vervelen )rossi-nr.1 schreef:cilinder en tunebeurt ok...maar als je snelle cilinder heb...dan zou ik eerder hpi kopen..dan je cilinder laten tunen...Carlos Keutel schreef:Hmm maar voor 200 euro aan hpi? Zou je daar niet een grove cilinder + tunebeurt voor kunnen krijgen? Beter als de hpi ontsteking? Correct me if i'm wrongrossi-nr.1 schreef:nou...ontsteking maakt zeeer veel uit
starten..optrekken..en het doorlopen in hoge toeren....gasherneming etc..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !