nieuwe setup vragen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
stonnyt

nieuwe setup vragen

Bericht door stonnyt »

ik heb een aantal nieuwe onderdelen besteld en ik wil even weten hoevel pk dat opleveert en hoe hard ik daar mee kan. als ik die nieuwe onderdelen heb zit dit op mn minibike.
-airsel 70 cc 6 spoelpoorten
-70 cc kop
-18 tandsvoortandwiel
-bing 12mm uitgeboort naar 15mm
-proma grind prix op gelast dikste deel er tussen uit gelaten
-demper 6 cm ingekort
-puchnaafjes met voor slick en achter blok proviel
-power filter k&n malossi
dat was 't wel z'n beetje en e komt ooit nog wel een 17,5 of 18mm cabrateur op maar wat haal ik uit die setup daar boven aan pk en snelheid
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

1 pk 25km/h.

Dit is echt zo'n vraag waar niemand antwoord op kan geven, verschilt per brommer.

Wel een paar tips:
Koop een grotere carb 20mm ofso.
Een andere uitlaat waarbij je niet het dikste deel weglaat, want waar is je expansie nu?
Een lange demper.

Niels
Groots en Meeslepend!!

Officieel minibike polo drager.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

demper ingekort...carb uitgeboort..."dikste gedeel van de uitlaat" weggelaten...???

BEUNHAAS TSJOENING BV??
denk ongeveer 2 pk..en het loopt ook nog es slecht...
als je toch gaat tunen..doe het dan goed..en koop een grote carb en een opmaat uitlaat.. :shock: :shock:
stonnyt

Bericht door stonnyt »

demper heb ik niet ingekort dat was alzo toen ik die kreeg er zat een red bull blik om

dikstegedeelte het ik er tussen uit moet laten anders paste het niet

cabrateur heb ik uit geboord omdat ik verlopig geen geld heb voor een grotere
Neluhz

Bericht door Neluhz »

dan had je beter een 50cc standaard kunne houden en een techno circuit uitlaat+ dell 19mm...kost ongeveer 60 euro..dus evenduur als je airsal.. kunne kopen..dan zou je meer hebben dan je nu hebt...gekk'nwerk...
Gast

Bericht door Gast »

@neluhz

bij een tecno circuit uitlaat meot je ook een stuk tussen de bocht uithalen :cry:

heb ik ook :cry:

on verlast liep ie te JANKEN om MEER BENZINE

en na het lassen ging ik maar 2 sproeiermaten omhaag :cry:

:D I WANT PROMAAAAAAAAA!!!!!!!! :D

/edit wat heb jij een !CENSUUR! om te schrijven zeg :-#
stonnyt

Bericht door stonnyt »

Neluhz schreef:dan had je beter een 50cc standaard kunne houden en een techno circuit uitlaat+ dell 19mm...kost ongeveer 60 euro..dus evenduur als je airsal.. kunne kopen..dan zou je meer hebben dan je nu hebt...gekk'nwerk...
nou ja als jij da vind maar het heeft alijd goed gelopen totdat mijn zuigertje het begaf
Gebruikersavatar
Carlos Keutel
forum gebruiker
Berichten: 1011
Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
Locatie: Swolgen

Bericht door Carlos Keutel »

stonnyt schreef:
Neluhz schreef:dan had je beter een 50cc standaard kunne houden en een techno circuit uitlaat+ dell 19mm...kost ongeveer 60 euro..dus evenduur als je airsal.. kunne kopen..dan zou je meer hebben dan je nu hebt...gekk'nwerk...
nou ja als jij da vind maar het heeft alijd goed gelopen totdat mijn zuigertje het begaf
Bedoel je dat je er al me hebt gereden? En dat stuk uit je expansie laten, nouw het is niet verstandig, maar je expansiewerking zal nog wel een heeeel klijn beetje blijven hangen mischien. Het zal in ieder geval beter lopen als zonder uitlaat :P En over die carb, nouw een 15 mm is idd nogal aan de dure kant, maar een 70 cc 6poorter (al zeker airsal) Heeft genoeg spriet nodig, anders slijt het een beetje hard. Dus ik zou voor je eigen bestwil (portemone') 17 erop zetten, deze zijn weer wat goedkoper op www.50cc.nl Hier staan ook spruitstukken en zo te koop.
Jah zo is het.
Plaats reactie