Terugloop uitlaat op puchblok

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Terugloop uitlaat op puchblok

Bericht door Gast »

hoi
Weer een vraagje ben een eigen minibike aan het bouwen. Nu wil ik er een terugloop uitlaat op maken. Ik weer alleen niet wat nu de beste uitlaat is om er op temaken. Jullie kunnen me vast wel helpen
gr hanz
Gast

Bericht door Gast »

Als je echt een terugloop wil die gemaakt is voor puch heb je weinig keus.

tecnigas next
tecno estoril

En verder zijn er d8 ik geen teruglopers meer die speciaal voor puch zijn gemaakt. Maar van de twee hierboven is de tecnigas wel wat duurder en de prestatiers van die 2 weet ik niet, volges mij niet bijzonder, vooral om mee op te trekken, ze zien er alleen eigelijk leuk uit.
Gebruikersavatar
wilco
forum gebruiker
Berichten: 305
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 08:59
Locatie: emmen
Contacteer:

Bericht door wilco »

ja voor puch klopt dat ja maar hij moet zijn uitlaat tog verlassen
want hij past er zo niet onder dat gaat niet lukken dus verlassen moet tog
dus warom zou hij geen scooter uitlaat kopen twedehandsie kan ook ja
dat is je eigen keuze maar wat is je buget want ik kan wel zeggen je
kunt er het best een polini uitlaat onder kopen maar past dat bij je
setup dat is het belangrijkste wat is je setup wanders kun je ook niet
zeggen van die uit laat maar de beste uitlaat vind ik zelf de polini
maar die kost ook heel wat maar goed dat is je eigen keuze maar
zeg eerst ff je setup daar kunnen we heel wat mee
(wr-tuning)
[img]http://img307.imageshack.us/img307/7457/logo13br.jpg[/img]
ben bezig met nieuwe bike met scooter blok
streven is over de 13pk
http://www.wr-tuning.tk/
Gebruikersavatar
Koen
forum gebruiker
Berichten: 1232
Lid geworden op: di 10 dec 2002, 08:54
Contacteer:

Bericht door Koen »

Ooit van leestekens gehoor? Bijvoorbeeld: . en ,

Als je even zoekt op het forum, dan vind je genoeg topics over scooteruitlaaten welke geschikt zijn.. In ieder geval geen polini uitlaten, die zijn veelst te hoogtoerig..
stonnyt

Bericht door stonnyt »

mij is hier een peugeot of piacho (of hoe je het ook typt) aan bevolen.
maar een proma lowboy is volgens mij in 3 uitvoering twinner, enkel en terug loop. teminste ik heb ze alle drie wel eens gezien maar of daar aan gelast was weet ik niet zeker. mja ik hoop dat je hier mee wat bent op geschoten
Gast

Bericht door Gast »

Lowboy met terugloper zal wel zelf gelast zijn. Maar zoals wilco ook zegt moet je toch gaan lassen, maar die scooteruitlaatjes zijn vaak niks voor een puchblok of je moet een erg hoogtoerige cilinder hebben, polini 65cc ofzo.
Gast

Bericht door Gast »

Ik weet dat hij verlast moet worden en dit was ook de bedoeling. ik ben alleen benieuwt wat jullie voor uitlaat er onder zouden zetten want in de toekomst zou hij toch wel wat sneller worden.
Gast

niets

Bericht door Gast »

ik heb zelf op mijn puch een mk80cc en daar heb ik een agp terugloper met een op de maat van mijn uitlaatpoort voorbocht op zitten, dit loopt echt beter dan alle uitlaten die normaal voor puch zijn. Daarvoor heb ik nog een leovincie handmade ook van scoot, eronder gehad maar liep ook lang niet zo hard. 1 tip als je scooter pijpje gebruikt zou ik je ook een racekoppeling adviseren, want die uitlaten zijn gebouwd op het wegtrekken van een scooter en das met veel meer toeren dan een puch ( met standaard koppeling) :wink:
Plaats reactie