80cc Welke uitlaat <
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
80cc Welke uitlaat <
Hoi ,
Ik heb een 80cc gekocht maar wat voor een uitlaat kan ik hier het beste op maken .
De cilinder heeft geen membraam .
Hij ziet er uit als deze maar , zelfde kleur het is geen MK en geen Gilardoni ?
Zal een proma goed genoeg lopen ( circuit ) of moet ik iets anders ,
Mvg
Lars
Ik heb een 80cc gekocht maar wat voor een uitlaat kan ik hier het beste op maken .
De cilinder heeft geen membraam .
Hij ziet er uit als deze maar , zelfde kleur het is geen MK en geen Gilardoni ?
Zal een proma goed genoeg lopen ( circuit ) of moet ik iets anders ,
Mvg
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
80 cc is juist laagtoerig, Doh! Ik denk dat een proma een te smalle bocht heeft. Mischien een terugloop? Die zijn voor een 80 cc denk ik best goed.rossi-nr.1 schreef:proma is te laagtoerig voor een 80cc denk ik...weet het niet zeker...
zou voor een scooterpijpje gaan..en die omlassen...
Jah zo is het.
80cc (74cc) zijn niet allemaal laagtoerig, een MK is de enigste die laagtoerig is, dan heb je nog een Gilardoni met en zonder membraan, die zijn allebij hoogtoerig daar werkt een Yasuni R zeer lekker op. (spreek uit ervaring)
dan heb je nog een Airsal en een Zeta 74cc, deze 2 worden niet meer gemaakt maar zijn ook gewoon hoogtoerig, dus daar ook een hoogtoerige uitlaat voor zoeken.
als je de MK zou hebben zou je bv met een Proma cc kunnen knalle, maar denk dat je een Gilardoni of een Airsal zonder membraan eb, probeer daar een scooter pijp op.
dan heb je nog een Airsal en een Zeta 74cc, deze 2 worden niet meer gemaakt maar zijn ook gewoon hoogtoerig, dus daar ook een hoogtoerige uitlaat voor zoeken.
als je de MK zou hebben zou je bv met een Proma cc kunnen knalle, maar denk dat je een Gilardoni of een Airsal zonder membraan eb, probeer daar een scooter pijp op.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
waar baseer je dat op??Carlos Keutel schreef:80 cc is juist laagtoerig, Doh! Ik denk dat een proma een te smalle bocht heeft. Mischien een terugloop? Die zijn voor een 80 cc denk ik best goed.rossi-nr.1 schreef:proma is te laagtoerig voor een 80cc denk ik...weet het niet zeker...
zou voor een scooterpijpje gaan..en die omlassen...
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
Dat baseer ik op bloemkool Mijn bloemkool, en daar zit wat ervaring inrossi-nr.1 schreef:waar baseer je dat op??Carlos Keutel schreef:80 cc is juist laagtoerig, Doh! Ik denk dat een proma een te smalle bocht heeft. Mischien een terugloop? Die zijn voor een 80 cc denk ik best goed.rossi-nr.1 schreef:proma is te laagtoerig voor een 80cc denk ik...weet het niet zeker...
zou voor een scooterpijpje gaan..en die omlassen...
Jah zo is het.
Blijkbaar niet de goeie ervaring ......Carlos Keutel schreef:Dat baseer ik op bloemkool Mijn bloemkool, en daar zit wat ervaring inrossi-nr.1 schreef:waar baseer je dat op??Carlos Keutel schreef:80 cc is juist laagtoerig, Doh! Ik denk dat een proma een te smalle bocht heeft. Mischien een terugloop? Die zijn voor een 80 cc denk ik best goed.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1011
- Lid geworden op: wo 16 feb 2005, 17:22
- Locatie: Swolgen
Hahahahaha dat een proma laagtoerig is heb ik van een ander topic, ik geloof dat de powerband al op 4000 rpm begintderbi master schreef:Blijkbaar niet de goeie ervaring ......Carlos Keutel schreef:Dat baseer ik op bloemkool Mijn bloemkool, en daar zit wat ervaring inrossi-nr.1 schreef: waar baseer je dat op??
Jah zo is het.
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Hey bedankt allenmaal voor de reacties tot zover ik er wat aan hebderbi master schreef:Dus wijnig ervaring der over , maar kan je mischien een foto van de cil maken?, binnen en buiten... en staat der ook geen naam tussen de koelribben?
dan kunnen we mischien zien wat voor Cil het is.
Ik maak vandaag wel even een foto , dus hou het maar in de gaten als je wilt .
Mvg
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Uitlaat
Ik weet het niet ? het zal best ik heb nu een dunnen pijp naar achter en dan een stuk expansie met een demper eraan vast ik heb hem nog niet laten lopen maar hopelijk gaat het goed , later misschien een proma ?derbi master schreef:Hume.... het lijkt mij wel een Eurokit 75cc.... of toch een Zeta 75cc.
want zo te zien ist zuiger gestuurde cil....
Ik had de cilinder van een puch en er zat een leovince uitlaat onder en hij liep wel lekker .
de cilinder heeft een kleine uitlaat poort en een kleine inlaat vergeleken met de cilinderinhoud echt het is niks een inlaat met een breete van ongeveer 1 cm en diepte van 0.5 en daarin tegen heeft het een grote spoelpoort ( 4 maal vanaf de inlaat ) LIJP !!!!
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Het is wel een cilinder voor puch dat is duidelijk !Markie schreef:Poortmap poortmap!!!
uuh? is het geen condor voor een monza?
Let wel op deze cilinders zijn meestal voor linksdraaiende motors!
Poort map maak ik toch gewoon door een papiertje erin te leggen , vastplakken en dan met een potloot krabben
Hij liep mooi op de puch morgen test ik hem op mijn mini bike !
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]