Technisch regelement zelfbouw
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Richard D
- forum gebruiker
- Berichten: 1362
- Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
- Locatie: Ens
- Contacteer:
Technisch regelement zelfbouw
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet vinden
Wie wil er zo vriendelijk zijn om een link te plaatsen waar ik het technisch regelement kan vinden.
Ik wil graag de maten en motorische gegevens weten voor de zelfbouwklasse, dus lengte hoogte, max. carb. diameter, enz.
ik heb al een paar avonden zitten zoeken maar kan het echt niet vinden, moet ik dit soms opvragen bij de rap of staat het ook ergens online.
p.s. graag geen onnodige discussies
Wie wil er zo vriendelijk zijn om een link te plaatsen waar ik het technisch regelement kan vinden.
Ik wil graag de maten en motorische gegevens weten voor de zelfbouwklasse, dus lengte hoogte, max. carb. diameter, enz.
ik heb al een paar avonden zitten zoeken maar kan het echt niet vinden, moet ik dit soms opvragen bij de rap of staat het ook ergens online.
p.s. graag geen onnodige discussies
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
-
- forum gebruiker
- Berichten: 209
- Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:36
- Locatie: 't Harde / zwolle
Heej
hier staat het regelement op...
http://www.pocketbikes.nl/ en dan de link Lid worden?
daar staat ie bij
groetjes tim
hier staat het regelement op...
http://www.pocketbikes.nl/ en dan de link Lid worden?
daar staat ie bij
groetjes tim
Hardcore Holland Will Never Die !!
- Richard D
- forum gebruiker
- Berichten: 1362
- Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
- Locatie: Ens
- Contacteer:
daar staat het dus niet bij had ook al e-mail gestuurd maar krijg geen reactie terug
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
-
- forum gebruiker
- Berichten: 209
- Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:36
- Locatie: 't Harde / zwolle
dit is een gekopieerde van een andere site.
http://home.student.utwente.nl/m.zeinst ... lement.htm
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Stefan
http://home.student.utwente.nl/m.zeinst ... lement.htm
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Stefan
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Re: Technisch regelement zelfbouw
Ik heb het ook gezocht .. maar het is moeilijk te vinden en op pocket bikes staat niks ...Richard D schreef:Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet vinden
Wie wil er zo vriendelijk zijn om een link te plaatsen waar ik het technisch regelement kan vinden.
Ik wil graag de maten en motorische gegevens weten voor de zelfbouwklasse, dus lengte hoogte, max. carb. diameter, enz.
ik heb al een paar avonden zitten zoeken maar kan het echt niet vinden, moet ik dit soms opvragen bij de rap of staat het ook ergens online.
p.s. graag geen onnodige discussies
Het zou wel mooi zijn als het voor eens en voor altijd ergens op mini bike . nl komt te staan in een simpele maar toch goede uitleg
wie heeft hier info over voor mij ;
Brandstofcontrole:
Om het dure analyseren van brandstofmonsters te voorkomen kan de rijder worden verplicht om met brandstof te rijden die door de technische commissie wordt verstrekt. Dit is pompbenzine met een 98 RON octaan getal. Deze benzine dient de rijder zelf te mengen met mengolie (bij 2-takt motoren). De rijder dient hiervoor te allen tijde genoeg extra mengolie bij zich te hebben.
Je mag dus alleen met euro 98 rijden , maar wat is het verschil met euro 95 ?
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Het octaan gehalte...
van Euro 95 is octaangehalte 95,en van euro 98 is het octaangehalte 98.
Euro 98 heeft door het iets hogere octaan gehalte een hogere klopvastheid,waardoor de kans op detonatie word verlaagd.
Als het goed is moet hier nog een topic over zijn,misschien kun je hem vinden met de zoekfunctie.
Stefan
van Euro 95 is octaangehalte 95,en van euro 98 is het octaangehalte 98.
Euro 98 heeft door het iets hogere octaan gehalte een hogere klopvastheid,waardoor de kans op detonatie word verlaagd.
Als het goed is moet hier nog een topic over zijn,misschien kun je hem vinden met de zoekfunctie.
Stefan
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... +brandstof
Hier staat nog wat..
Zelfs een Prutser kan het nog vinden
Stefan
Hier staat nog wat..
Zelfs een Prutser kan het nog vinden
Stefan
- Richard D
- forum gebruiker
- Berichten: 1362
- Lid geworden op: do 17 mar 2005, 17:59
- Locatie: Ens
- Contacteer:
stefan, je bent een engel.stefano schreef:dit is een gekopieerde van een andere site.
http://home.student.utwente.nl/m.zeinst ... lement.htm
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Stefan
Dank je
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Hallo
Heb nog even geduld allemaal er wordt hardt aangewerkt om het zo snel mogelijk bekend te maken.
Ik zal het hier ook op het forum zetten hoeft men niet meer te zoeken.
Heb nog even geduld allemaal er wordt hardt aangewerkt om het zo snel mogelijk bekend te maken.
Ik zal het hier ook op het forum zetten hoeft men niet meer te zoeken.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Hey ,
Ik weet ook wel dat het octaan gehalte en detonatie anders ligt maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen Waarom mag je geen euro 95 .. Zijn ze bang dat de motortjes kapot gaan en er ongelukken gebeuren .....
En met het verschil bedoel ik alleen of het slechter voor de motor is .... de ene zegt van wel en de andere niet , alleen aan de levens duur van de motor veranderd of niet ....
En op dat andere topic had ik ook bijgehouden , dat wist ik als
*Lg*
Ik weet ook wel dat het octaan gehalte en detonatie anders ligt maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen Waarom mag je geen euro 95 .. Zijn ze bang dat de motortjes kapot gaan en er ongelukken gebeuren .....
En met het verschil bedoel ik alleen of het slechter voor de motor is .... de ene zegt van wel en de andere niet , alleen aan de levens duur van de motor veranderd of niet ....
En op dat andere topic had ik ook bijgehouden , dat wist ik als
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Ga er vanuit,dat als je 98 krijgt bij de wedstrijden,dat het niet slechter is.
Ik bedoel,het is hun bedoeling echt niet om je cilinder aan gruzelementen te helpen.
Mischien dat de fabrieksmachines Euro98 krijgen toegeschreven van de fabrikanten?(vanwege het detonatie verhaal?)
En anders stuur je gewoon een mailtje naar Rap(holland).
Stefan
Ik bedoel,het is hun bedoeling echt niet om je cilinder aan gruzelementen te helpen.
Mischien dat de fabrieksmachines Euro98 krijgen toegeschreven van de fabrikanten?(vanwege het detonatie verhaal?)
En anders stuur je gewoon een mailtje naar Rap(holland).
Stefan