Om dat Cees al een mooi verhaal had gegeven over de stroming maakte ik een geintje over dat als de stroming fout is dat je dan valt .....Lg tweewielers schreef:Pas maar op want een kerel genaamd Cees die weet het ....Sleutel schreef:Wil je veel trekkracht onder in de toeren en een snelle gas reactie,
neem dan een 15mm.
Heb je liever een hoger top vermogen, neem dan een 20mm.
Als je alleen maar op binnen banen rijd, zou ik de 15mm nemen.
Waarom heb je meer trekkracht bij lage toeren met een 15 dan met een 20,
omdat bij lage toeren de aanzuig Capaciteit niet zo hoog is.
Waardoor als je een kleinere carburatuur gaat monteren,
de doorstroom snelheid omhoog gaat.
Dus sneller het juiste mengsel je cilinder in
Gr Cees
Hij had ook een keer een te grote carburateur .... en wat denk je .. zeer slechte stroming van het lucht benzine mengsel ... met dit als gevolg
Is een waargebeurd verhaal
*Lg*
Is een waargebeurd verhaal
Voor iemand die het HELE verhaal goed leest is er goed te zien dat het een geintje is .....
Achter het is een waargebeurd verhaal staat dit :
Wie door niet te lezen / of door snel te reageeren , tot zulke conclusies komt zoals sommige mensen hier dan zitten hun fout ...
Kunnen jullie wel mij erop aankijken maar door een eigen DOMME leesfout of wat dan ook zo gaat lulen heeft ze niet helemaal op een rijtje ...
Voor de rest zal het me ook weinig intereseeren dus jullie lulen maar fijn wat je wilt ...... in de tussentijd kan je ook mooi aan je mini werken maar als jullie je tijd liever besteden aan nutteloose zooi dan doe je dat maar , maar niet tegen mij ......
Dit das het laatste woord hierover voor mij als er nog wat is dan stuur je maar een PB ...
*Lg*