inbeslagname van minibike als inwoners klagen?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

pies

inbeslagname van minibike als inwoners klagen?

Bericht door pies »

hey
vandaag had ik heel ff op de openbare weg gereden, het was omdat ik mijn net afgestelde minibike even wou uitproberen of hij nog bijgestelt moest worden( dus NIET omdat ik stoer wil doen). maar er bleken dus best wel veel mensen last van tehebben gehad. nu is de vraag: als die mensen mij op de openbare weg hebben zien rijden, en bellen de politie. kunnen ze dan mijn minibike in beslag nemen?
Yamaha YSR50

Bericht door Yamaha YSR50 »

nee
pies

Bericht door pies »

dus alleen als de politie zelfziet dat je op de openbare weg rijd?
mitch

Bericht door mitch »

Ja!

Maar je kan ook genaaid worden: een vriend van mij was aan het rijden en niemand zei er wat van ofzow, toen de minibike weer binnenstond zagen ze de hele tijd politie langsrijden, opeens kwam er een politie busje die voor de deur stopte. er kwamen 3 mannen uit: 2 politie mannen en 1 buurman. die had het gefilmd en laten zien aan de politie, toen kon hij z'n minibike wel vergeten
Prelude

Bericht door Prelude »

Lekkere buurman heb je dan :( Natuurlijk hoor je niet te rijden, en ik heb het ook wel eens gedaan, maar toen netjes aan de mensen die naar buiten kwamen uitgelegd hoe of wat (afstellen toen 'ie niet wilde starten). Toen konden ze het wel waarderen en heb ik zelfs nog een hele tijd staan praten met ze over mijn nieuwe hobby, en ze vonden het toch wel gaaf.
pies

Bericht door pies »

tja... dan kan ik beter ook uitkijken die buurman van mij is zon ouwe die echt om alles politie moet bellen... :(
speedydevil

Bericht door speedydevil »

Dan ga je ff naar die buurman heen bel ja aan zeg je mag ik even 5min. mijn bike proberen want ik heb hem net afgesteld en nu wil ik kijken of ik het goed heb gedaan meestal maken ze dan geen probleem :wink:
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

bij mij s het ook erg , toen ik een keertje mijn bike uit de auto haalde was er binnen 2 minuten al een motor-agent, ik denk da mijn buurman van de overkant de politie heeft gebeld want soms trekken ze sprintjes voor zijn deur want daar is een heeeel lang recht stuk ongeveer 60 meter
pies

Bericht door pies »

speedydevil schreef:Dan ga je ff naar die buurman heen bel ja aan zeg je mag ik even 5min. mijn bike proberen want ik heb hem net afgesteld en nu wil ik kijken of ik het goed heb gedaan meestal maken ze dan geen probleem :wink:
dan moest ik wel bij heel veel buren langsgaan in de avond....
pies

Bericht door pies »

rodericky14 schreef:bij mij s het ook erg , toen ik een keertje mijn bike uit de auto haalde was er binnen 2 minuten al een motor-agent, ik denk da mijn buurman van de overkant de politie heeft gebeld want soms trekken ze sprintjes voor zijn deur want daar is een heeeel lang recht stuk ongeveer 60 meter
en wat heeft de politie teon gedaan :(
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

niks want net op het moment dat mijn bike in de gang stond reed hij lans maar hij kom mij niks maken omdat het prive terrein is.
maar als ik nog op straat stond had hij mij zeker aangesproken
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

hij kan je nooit wat maken als je met mini in de hand loopt! (als je er NIET op zit of rijd)

ze kunnen je wel even aan de tand voelen natuurlijk :wink:

maar je kan toch wel even bij een bedrijf vragen of je even mag testen?

toen ik net me blata had wou ik eerst even vermogen "proberen" voor ik op de kartbaan misschien alle kanten op zou vliegen, vrachtwagen bedrijf gebeld en uitgelegt wat we wouden, eenmalig voor een uurtje en ze vonden het prima!! (jemig hun hadden groot terrein jonge :D )
pies

Bericht door pies »

haha eigelijk is zon prive terrein misschien wel leuker dan zon kartbaan
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

nee ik vind een kartbaan toch echt leuker, ik vind het niet zo leuk om in mijn eentje te rijden
pies

Bericht door pies »

nodig wat vrienden uit en race wedstrijden :wink:
Plaats reactie