Tank kaal maken

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Mighty 44

Tank kaal maken

Bericht door Mighty 44 »

Hey, ik heb een replica tankje op mijn zb zitten, maar omdat er dus door die benzinedamp alles eraf is gaan bladderen wil ik hem opnieuw spuiten, ik heb het zitstuk al matzwart, nu moet ik alleen de tank kaalkrijgen, alleen gaat dit niet zoals ik heb gehoopt, met en platte schroevedraaier gaat het een klein beetje, maar om zo de hele tank te doen...

verfafbeit durf ik ook niet want het is maar en dun laagie plastic,
hoe kan ik dit het beste doen?

mvg
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

schuurpapier mss???? :roll:
Mighty 44

Bericht door Mighty 44 »

gaat niet, blijft meer dan de helft erin zitten
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Toch is dat de enige manier. Schuren.
En dan primer en dan kun je hem spuiten. Met je schroevendraaier is sowieso al totaal waardeloos, dan maak je alleen maar groeven.
Mighty 44

Bericht door Mighty 44 »

nou dat valt wel mee aslleen krijg ik niet alles weg
$*_pocketbiker_*$

Bericht door $*_pocketbiker_*$ »

je moet ook meer dan 1 keer over dezelfde plaats schuren, zal een tijdje duren en is inderdaad wel lastig werk :wink:
woodcutter

Bericht door woodcutter »

waarom gooi je hem niet in een vat benzine(daardoor is de verf toch ook gaan bladeren)
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

hoge druk spuit..

Lekker warm, en spuiten maar..

Gaat t er wel af hoor

En anders nachtje in de benzine laten weken
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Yamaha YSR50

Bericht door Yamaha YSR50 »

zb... bedoel je de 911 replica? dan gewoon een matzwart origineel tankje kopen ben je van al het gezeik af hoef je ook niet te spuiten

heb hem via het forum van iemand kunnen kopen voor 35 euro nieuw in doos
Mighty 44

Bericht door Mighty 44 »

Ja ik heb niet veel werk he ik ben pas 14, anders had ik ook allang een veel beter ding gehad :wink:

Zal idd met de hogedruk ff probere, is voor mijn nu het makkelijkst, zal als het er niet afgaat paar nachtjes in de benzine laten weken

bedankt!
Plaats reactie