j-p-s

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
m1n1 b1k3

j-p-s

Bericht door m1n1 b1k3 »

hallo,

ben vandaag bij j-p-s geweest en heb een yamashi pak gekocht.
maar ik keek met grote ogen naar alles wat verder in de winkel lag en toen zag ik een koppeling 149,00 ziet er precies het zelfde uit blauw met rode veren enz is die ook eenve goed?
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Dat zal dan wel een HK koppeling zijn geweest, maar kan ook gerust iets anders zijn..

Vraag het de volgende keer aan iemand daar, dan heb je temisnte meteen antwoord :!: :idea:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
m1n1 b1k3

Bericht door m1n1 b1k3 »

das waar maar gisteren ging mijn voorkeur ff naar een pak :lol:

btw vandaag weer rijden bij industrie terrein met me pak!!
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

ja dat is een HK koppeling. Die koppeling is goed ja, als je de koppeling maar goed afsteld he, dan zijn er zoveel goed
GRC RR
www.johanracing.webs.com
m1n1 b1k3

Bericht door m1n1 b1k3 »

eeek vandaag op indus niet kunnen rijden :roll: redenen waren mijn veren stonden te los dus hij kwam niet op toeren en daarna had ik de veren strakker gedraait toen wou ik rijden komt opeens zo'n kk jute
die zegt kijk je wel is naar wegmisbbruikers zij mijn vader ja bla bla bla uiteindelijk had me vader hem eruit geluld door te zeggen dat ik gisteren jarig was en een pak had gekocht en daarom ff wou uitproberen toen zij hij oke dit is een waarschuwing ga maar met die kleine GeVAARLIJKE motortjes op de kartbaan rijden.

ps: de bewaking daar had geklaagt ik rij er nu al vanaf vorige zomer nooit problemen moet er weer zo'n nieuwtje bijkomen en ja hoor 3 minutjes later politie op je dak dus ik verzeker de mensen die iligaal rijden echt niet te rijden maar alleen op kartbanen want ze reageren zoo snel.

nouw nouw hectish dagie en heb niet kunnen filmen en ook niet mijn nieuwe pak kunnen uitproberen ik en me pak vonden het vandaag cker geen geslaagt dagje
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Hij heeft wel gelijk hoor !!

Je moet ook gewoon op de baan rijden. Dat is stukken veiliger en je bent andere mensen niet tot last :!: :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
m1n1 b1k3

Bericht door m1n1 b1k3 »

ze hebben er nooit last van gehad het is op zondag niemand werkt er alleen er rijdt gwn beveiliging rond vorige keer had de beveiliging ook een minibike (sendai nunchaku ) waarmee hij ging rijden met ons
mini sendai

Bericht door mini sendai »

yep ik was er bij :? mijn broer had nog geluk dat hij niet and rijden was. aleen ik. ik zou denk ik een hoogere boeten krijgen als die wout hem had megenomen. :roll:
Gebruikersavatar
Dm-Ricardo
forum gebruiker
Berichten: 1923
Lid geworden op: zo 18 feb 2007, 16:08
Locatie: vianen
Contacteer:

Bericht door Dm-Ricardo »

maarja het was op een industrie terrein met toestemming van de beveiliging totdat er een nieuwtje kwam :roll:
WWW.THEDUNE.NL Nu het laatste nieuws van de Moriwaki cup en de updates van het team voor 2011.

Moriwaki MD250H Cup 2011.
'' Als alleen de winst telt "
Robin_b1_replica

Bericht door Robin_b1_replica »

zolang je niet zwart op wit toestemming hebt van de GEMEENTE (omdat het gemeente grond is, is de gemeente verantwoordelijk voor wat er op de weg gebeurd daar.) heb je gewoon geen toestemming. dus je moet gewoon niet klagen en schelden. jij bent degene die zich niet aan de regeltjes houdt.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Genoeg hierover nu.

slotje
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gesloten