parlamoere rode lak? of ander soort rood

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
StreetDominator

parlamoere rode lak? of ander soort rood

Bericht door StreetDominator »

he manne

ik zoek nog een parlamoere rode lak.. of een ander soort Rood.. maar ik wil het een beetje late lijke op me vaders motor duss weten jullie mischien wat voor lak ik het best kan gebruike en waar ik het kan kope?
want het lijkt niet echt op parlamoer rood maar ik denk het dat het dichts bij kwam dus wete jullie mischien beter?

http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... 004bs5.jpg

alvast bedankt
SD
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

dat is een zo genoemde candy red. ik dacht eerst een zilvere laag, dan goud, dan de candy red kleur. (weet het ook niet zkr, een keer ergens gezien)

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
StreetDominator

Bericht door StreetDominator »

en kan niet een bepaald metallic rood ofzo gebruike of parlamoer rood? waar kan ik parlamoer rood eigleijk hale??
Gebruikersavatar
Subito
Moderator
Moderator
Berichten: 2403
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer
Locatie: Almere

Bericht door Subito »

Ziet er meer uit als metallic rood.
Weet je pa anders niet waar je dat kan halen, aangezien hij hem ook wel heeft gekocht lijkt mij.
En anders kan je gewoon contact opnemen met een van de betere verfhandels :wink:
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen :P
StreetDominator

Bericht door StreetDominator »

ja me vader heeft hem late spuiten en is ter plekke gemengd :P
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

dan moet je bij een spuiter vragen welke kleur het is, die heeft zo'n kleuren boekje, het zal geen parelmoer zijn, dat betekend dat je meerdere kleuren door elkaar ziet nmelijk, en metalic is een lak laag met kleine glinstertjes erin dacht ik. en dat is het ook niet,

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
StreetDominator

Bericht door StreetDominator »

nee idd maar het moet nier Precies de zelfde kleur zijn.. maar ik ga denk voor metalic rood dat komt het dichts bij denk ik
Ed

Bericht door Ed »

Het rood wat jij zoekt is opgebouwd met witte grondlak dan parelmoerlak met daar overheen transparante rode lak (soort van rood gekleurde blankelak)
Dit is verkrijgbaar in spuitbus bij een goed gesorteerde autolakzaak.
Gr Ed
StreetDominator

Bericht door StreetDominator »

maar ik ga denk gewoon voor rood metllic maar waar kan ik dat hale? of van wat voor merk.. want in de beurt kan ik gewoon motip hale maar ook Flexa
Plaats reactie