Race koppeling of standaard koppeling?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
djstefan

Race koppeling of standaard koppeling?

Bericht door djstefan »

Mijn vraag is wat is beter een Race koppeling of standaard koppeling?

En wat zijn de prijzen ervan?'

Het is voor me minicrosser

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
erik01
forum gebruiker
Berichten: 576
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 20:26
Locatie: amersfoort

Bericht door erik01 »

een race koppeling is beter want die kan je afstellen. en voor de prijzen moet je even op marktplaats kijken
blata b1 te koop
djstefan

Bericht door djstefan »

erik01 schreef:een race koppeling is beter want die kan je afstellen. en voor de prijzen moet je even op marktplaats kijken

rond de 20 euro op marktplaats.

bedankt voor de info
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

ik zie dat je hier nieuw bent maar in het vervolg eerst even de zoekfunctie gebruiken :wink: en bij een racekoppeling zijn de schoentjes ook veel beter
mini sendai

Bericht door mini sendai »

race koppeling natuurlijk :p dan rijd hij veel beter, en sneller. de prijs weet ik niet maar weet wel dat hij duurder is dan een standaart.

gr, mini sendai :wink:
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

mini sendai schreef:race koppeling natuurlijk :p dan rijd hij veel beter, en sneller. de prijs weet ik niet maar weet wel dat hij duurder is dan een standaart.

gr, mini sendai :wink:
Sneller zal hij er niet van rijden, maar je kunt hem afstellen op het toerental wat jij wilt zo zal hij dus wel sneller optrekken (omdat je hem laat oppikken op een toerental waar hij meer kracht op heeft) meestal is dit dus op hoger toeren, ook is het schoeisel van een betere kwaliteit. Niks dan voordelen eigenlijk.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
djstefan

Bericht door djstefan »

NRGizer schreef:
mini sendai schreef:race koppeling natuurlijk :p dan rijd hij veel beter, en sneller. de prijs weet ik niet maar weet wel dat hij duurder is dan een standaart.

gr, mini sendai :wink:
Sneller zal hij er niet van rijden, maar je kunt hem afstellen op het toerental wat jij wilt zo zal hij dus wel sneller optrekken (omdat je hem laat oppikken op een toerental waar hij meer kracht op heeft) meestal is dit dus op hoger toeren, ook is het schoeisel van een betere kwaliteit. Niks dan voordelen eigenlijk.
Ow oke goeie informatie!

kan je met race koppeling goed wheelys maken?

Dat wil ik wel op me minicrosser doen :P
Plaats reactie