taebo of gewone chinees?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
jefminibike

taebo of gewone chinees?

Bericht door jefminibike »

hoi,

ik wil ook gaan minibiken..
nu wil ik een gewoon betaalbaar bike'je
wat denk jullie dat ik het beste kan doen ik zat te denken aan een sendai taebo omdat die denk ik een klein beetje meer vermogen heeft en sendai is volgens mij toch iets beter dan zo'n west/fila ding :oops:

dus willen jullie mij wat dingen uitleggen over wat ik kan kopen enzo want ik ben net nieuw..

gr jeffrey :wink:
bjorntje_zelfbouw

Re: taebo of gewone chinees?

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

ik denk dat je het beste met een goede bike kunt beginnen want na die chinees wil je weer iets beters en dat kost allemaal xtra veel geld..
koop een zelfbouw... heb er nog een te koop kijk hieronder..
is nieuw..... nooit problemen mee..
Gebruikersavatar
anthony-racertje
forum gebruiker
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 16:04
Locatie: driebergen

Bericht door anthony-racertje »

Zo´n sendai taebo Is een leuk ding en heeft ook 4pk als het goed is :roll:
en zo´n andere iets van 2/3pk.
En het is een sendai dus het is iets betere kwaliteit, maar hou er wel rekening mee dat zo´n sendai taebo wel erg raar zit vergeleken met een normale minibike. Ik spreek uit ervaring want ik heb een polini gp3 reverse en de zithouding is egt wel even wennen hoor.
Maar je hebt dan wel iets aparts :lol:
MvG Anthony #7
Anthony #7 NMC 2008
NMC1: 15e geworden
NMC2: 13e geworden
jefminibike

Bericht door jefminibike »

ok..

sorry maar ik wil liever geen 2e hands en geen zelfbouw..niet omdat het slecht is ofzo want daar weet ik niks van

maar dus ik kan misschien een gewoon chineesje kopen en dan die een beetje tunen ofzow
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

ben je net zo duur of duurder uit dan een zelfbouw en een zelfbouw is het beste kwaliteit kun je ongveer het snelst laten lopen en als er iets kapot is kun je het zo bij elke brommerzaak voor een paar euro kopen en met een chineesje als daar iets kapot van is kun je hem weg gooien of voor 30 euro 1 onderdeeltje kopen..
Gebruikersavatar
totalegekte
forum gebruiker
Berichten: 1613
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:41
Locatie: Jirnsum/Friesland
Contacteer:

Bericht door totalegekte »

bjorntje_zelfbouw schreef:ben je net zo duur of duurder uit dan een zelfbouw en een zelfbouw is het beste kwaliteit kun je ongveer het snelst laten lopen en als er iets kapot is kun je het zo bij elke brommerzaak voor een paar euro kopen en met een chineesje als daar iets kapot van is kun je hem weg gooien of voor 30 euro 1 onderdeeltje kopen..
overdrijven is ook een vak :!: :!: :!:
______________________
Gr Totalegekte
[img]http://img353.imageshack.us/img353/5691/logophpbbaq7.jpg[/img][img]http://img248.imageshack.us/img248/2839/img1074vg3.jpg[/img][img]http://img185.imageshack.us/img185/7994/img1073az7.jpg[/img]
race-chinees-17

Bericht door race-chinees-17 »

je kan ook eerst een chinees kope beetje lere rijde misschien tunnen en als je hem te langzaam vind gaan koop je na een tijdje een nieuwe
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

jah snap ik ook wel heb ook wel een beetje overdreven enzo:P:P maar kijk ik had als eerste minibike een chinees kostte me 150 euro(niet duur toen voor sendai aikido) toen heb ik een v-racer gekocht en daarna mijn zelfbouwer gemaakt maar dit heeft mij heel veel geld gekost dus kun je net zo goed met een goede beginnen met een zelfbouw of iets ander maar je moet het zelf weten tussen een tai chi en een teobo of hoe je het ook schrijft zou ik voor die teobo gaan is echt mooi...

gr. bjorn
Kefien#17
forum gebruiker
Berichten: 3069
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 17:18
Locatie: Tilburg

Bericht door Kefien#17 »

bjorntje_zelfbouw schreef:jah snap ik ook wel heb ook wel een beetje overdreven enzo:P:P maar kijk ik had als eerste minibike een chinees kostte me 150 euro(niet duur toen voor sendai aikido) toen heb ik een v-racer gekocht en daarna mijn zelfbouwer gemaakt maar dit heeft mij heel veel geld gekost dus kun je net zo goed met een goede beginnen met een zelfbouw of iets ander maar je moet het zelf weten tussen een tai chi en een teobo of hoe je het ook schrijft zou ik voor die teobo gaan is echt mooi...

gr. bjorn

veel geld valt ook wel weer mee hoor
jefminibike

Bericht door jefminibike »

ben er uit koop gewoon zo'n gewone en dan beetje opvoeren als die harder moet
dus hier kan een slotje op
Gebruikersavatar
Remon
forum gebruiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: do 13 apr 2006, 13:33

Bericht door Remon »

Hej bjorn-zelfbouw.. ofzo

jij wilt gewoon je bike verpatsen..!:P

gr remon
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

ook dat:P:P

maar een taobo is echy mooi hoor..:P:P:P
als er nog iemand intresse heeft kan hij pb en he:P:P

suc6 met je bike..;)
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Als je toch wilt kiezen tussen een taebo en een gewone chinees dan zou ik de taebo nemen, is toch van sendai dus je bent wel zeker van een redelijke kwaliteit en hij heeft ook meer vermogen.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Plaats reactie