Past Een gianelli uitlaat op een minicrosser

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Emodiinn

Past Een gianelli uitlaat op een minicrosser

Bericht door Emodiinn »

Beste mensen
past een gianelliterugloop uitlaat op een minicrosser ( 49 cctje)
Kunnen jullie mij tips geven?
Emre
Afbeelding
Gebruikersavatar
taz22
forum gebruiker
Berichten: 1443
Lid geworden op: ma 28 aug 2006, 17:00
Locatie: hedel (ge)

Bericht door taz22 »

pas te maken.
of het nut heef? denk t niet, zijn niet berekend voor de cilinder van een 49cctje minibike.

gr
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
el berto

Bericht door el berto »

als je de originele uitlaat van zo een crossertje bekijkt kan het niet slechter lopen :lol:
Ronald073

Bericht door Ronald073 »

Als we zo gaan beginnen, dan ligt zon crossertje zo door het midden :lol:

Nee, maar ik denk dat het pas maken van deze uitlaat zonde van je tijd wordt.

Dan ga je meer plezier beleven aan een andere cilinder met een leuke goed afgestelde carb erbij.

Een snellere uitlaat voor zo'n crossertje is er volgens mij ook nog niet.


BTW: Kijk eerst even goed naar het onderdeel, voordat je de vraag stelt met: past dit, dan zie je zelf ook dat de flens al een kwartslag gedraait zit. En dat het zonder aanpasingen niet past.

En ook al zou je de flens verlassen, dan wil je volgens mij nog niet zien hoe de uitlaat er onder hangt. :lol:
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Heb destijds een gianelli nrx pijp onder een 49cc kaisho gebouwt liep toch een stukje mooier dan met de standaard pijp :)
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Emodiinn

Bericht door Emodiinn »

Ronald073 schreef:Als we zo gaan beginnen, dan ligt zon crossertje zo door het midden :lol:

Nee, maar ik denk dat het pas maken van deze uitlaat zonde van je tijd wordt.

Dan ga je meer plezier beleven aan een andere cilinder met een leuke goed afgestelde carb erbij.

Een snellere uitlaat voor zo'n crossertje is er volgens mij ook nog niet.


BTW: Kijk eerst even goed naar het onderdeel, voordat je de vraag stelt met: past dit, dan zie je zelf ook dat de flens al een kwartslag gedraait zit. En dat het zonder aanpasingen niet past.

En ook al zou je de flens verlassen, dan wil je volgens mij nog niet zien hoe de uitlaat er onder hangt. :lol:
ik dacht lassen
want mn oom is heel handig
werkt bij heijmans..
later
Emodiinn

Bericht door Emodiinn »

taz22 schreef:pas te maken.
of het nut heef? denk t niet, zijn niet berekend voor de cilinder van een 49cctje minibike.

gr
erop lassen op de oude uitlaat mischien
emre
Gebruikersavatar
mixie100
forum gebruiker
Berichten: 480
Lid geworden op: do 29 mar 2007, 15:06
Locatie: wijk bij duurstede (utrecht)

Bericht door mixie100 »

de demper is er mischien wel op te lassen, maar of het de prestaties verbetert denk het niet oogt mischien wat leuker maar je prestaties gaan er niet op vooruit
Emodiinn

Bericht door Emodiinn »

mixie100 schreef:de demper is er mischien wel op te lassen, maar of het de prestaties verbetert denk het niet oogt mischien wat leuker maar je prestaties gaan er niet op vooruit
Geen Prestaties
Maar je hoort dan een scooter geluid?
Emre
Emodiinn

Bericht door Emodiinn »

minibikerheerhugowaard schreef:Van wat ik aan die uitlaat zie is dat het gewoon veel te dik is. Zelfds een tecnigas uitlaat is niet zo dik. Daardoor zal de terugslag te lang zijn en zal het te laat weer bij het blokje aankomen. Een scootergeluid uit een minibike? waarom zou je dat willen?
Veel Lekkerder geluid
want dan denken veel mensen buiten dat t een scooter is en bellen ze niet de politie
En Een Standaart chinees minibike geluid is saai
Later
Gebruikersavatar
minibikekp's
forum gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 21 okt 2006, 16:14
Locatie: heerhugowaard

Bericht door minibikekp's »

Emodiinn schreef:
minibikerheerhugowaard schreef:Van wat ik aan die uitlaat zie is dat het gewoon veel te dik is. Zelfds een tecnigas uitlaat is niet zo dik. Daardoor zal de terugslag te lang zijn en zal het te laat weer bij het blokje aankomen. Een scootergeluid uit een minibike? waarom zou je dat willen?
Veel Lekkerder geluid
want dan denken veel mensen buiten dat t een scooter is en bellen ze niet de politie
En Een Standaart chinees minibike geluid is saai
Later
wat een lozer ben je jij verpest de helle minibike weerld door op de openbarenweg terijden
je bent een schande voor de sport !!!!!!
je hoord op een baan te rijden
ik moest dit even kwijt !
sorry daarvoor
klik hier en beschouw me minibike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=21007
MuK

Bericht door MuK »

minibikerheerhugowaard schreef:Van wat ik aan die uitlaat zie is dat het gewoon veel te dik is. Zelfds een tecnigas uitlaat is niet zo dik. Daardoor zal de terugslag te lang zijn en zal het te laat weer bij het blokje aankomen. Een scootergeluid uit een minibike? waarom zou je dat willen?
!CENCUUR!, ik vind het echt knap dat jij aan de expansie van een uitlaat die je niet kent kunt zien dat die niet goed gaat lopen :lol:
TOEZMAN

Bericht door TOEZMAN »

MuK schreef:
minibikerheerhugowaard schreef:Van wat ik aan die uitlaat zie is dat het gewoon veel te dik is. Zelfds een tecnigas uitlaat is niet zo dik. Daardoor zal de terugslag te lang zijn en zal het te laat weer bij het blokje aankomen. Een scootergeluid uit een minibike? waarom zou je dat willen?
!CENCUUR!, ik vind het echt knap dat jij aan de expansie van een uitlaat die je niet kent kunt zien dat die niet goed gaat lopen :lol:
Maar weetje he, MuK: Minibikeheerhugowaard weet alles he, als je dat maar weet :lol: :wink:
Emodiinn

..

Bericht door Emodiinn »

minibikekp's schreef:
Emodiinn schreef:
minibikerheerhugowaard schreef:Van wat ik aan die uitlaat zie is dat het gewoon veel te dik is. Zelfds een tecnigas uitlaat is niet zo dik. Daardoor zal de terugslag te lang zijn en zal het te laat weer bij het blokje aankomen. Een scootergeluid uit een minibike? waarom zou je dat willen?
Veel Lekkerder geluid
want dan denken veel mensen buiten dat t een scooter is en bellen ze niet de politie
En Een Standaart chinees minibike geluid is saai
Later
wat een lozer ben je jij verpest de helle minibike weerld door op de openbarenweg terijden
je bent een schande voor de sport !!!!!!
je hoord op een baan te rijden
ik moest dit even kwijt !
sorry daarvoor
Kerel
ik heb ECHT geen zin om Elk naar een baan te gaan
alleen in t weekend
en niemand dwingt me hier
alleen de politie kan iets zeggen
enne ik ga nog geen wedstrijden rijden
dat komt nog later
later
bjorntje_zelfbouw

Re: ..

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

Emodiinn schreef:
minibikekp's schreef:
Emodiinn schreef: Veel Lekkerder geluid
want dan denken veel mensen buiten dat t een scooter is en bellen ze niet de politie
En Een Standaart chinees minibike geluid is saai
Later
wat een lozer ben je jij verpest de helle minibike weerld door op de openbarenweg terijden
je bent een schande voor de sport !!!!!!
je hoord op een baan te rijden
ik moest dit even kwijt !
sorry daarvoor
Kerel
ik heb ECHT geen zin om Elk naar een baan te gaan
alleen in t weekend
en niemand dwingt me hier
alleen de politie kan iets zeggen
enne ik ga nog geen wedstrijden rijden
dat komt nog later
later
en daar gaan ze weer hoor :roll: :roll:
Gesloten