vraagje over powerfilter.

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

twannie2000

Bericht door twannie2000 »

JAh maar nu is het probleem zo erg geworden dat de hele fiter uitelkaar is geschreurd - wat zouden jullie doen heb hem maar amper 3 weken en maar 1x mee gereden

gr twan :wink:
Graafsche RaceR

Bericht door Graafsche RaceR »

lekker terug sturen en een betere halen
twannie2000

Bericht door twannie2000 »

had eerst al een mail gedaan alleen geen andtwoord oo p gehad nu weer een weg gedaan met wat meer tekst :lol: :wink:

Gr Twan

P.s nog een vraagje : ik heb me pinnetje op het eerste standje staan van boven en stationair schroef best laag EN nog verzuipt ie bijna in de benzine hij krijgt veel te veel benzine waardoor ie niet volgas gaat ..... iemand een tip? :wink: Ohja en de bougie is DONkerzwart
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

twannie2000 schreef:had eerst al een mail gedaan alleen geen andtwoord oo p gehad nu weer een weg gedaan met wat meer tekst :lol: :wink:

Gr Twan

P.s nog een vraagje : ik heb me pinnetje op het eerste standje staan van boven en stationair schroef best laag EN nog verzuipt ie bijna in de benzine hij krijgt veel te veel benzine waardoor ie niet volgas gaat ..... iemand een tip? :wink: Ohja en de bougie is DONkerzwart
oei,donkerzwart.
dan krijgt ie heeeeel veel benzine,kleinere sproeier?
endie statschroef moet je helemaal naar binnen draaien en dan anderhalve slag naar buiten draaien,rond daar zit ie goed.
en kijk eens naar je vlotter,zit ie wel goed? zodat dat kamertje wel sluit en opent?
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
Plaats reactie