Killswitch monteren
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Killswitch monteren
Vandaag kreeg ik mijn killswitch binnen.
Hij heeft 2 draden en deze moet ik natuurlijk verbinden met de 2 van de oude 'uit' knop.
Alleen welke draad moet op rood en welke op zwart ?
Ik heb de draden van de killswitch maar fictieve kleuren gegeven.
Als je naar het plaatje kijkt komt de gele draad uit de linkerkant van de killswitch en de groene uit de rechterkant.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt !
Hij heeft 2 draden en deze moet ik natuurlijk verbinden met de 2 van de oude 'uit' knop.
Alleen welke draad moet op rood en welke op zwart ?
Ik heb de draden van de killswitch maar fictieve kleuren gegeven.
Als je naar het plaatje kijkt komt de gele draad uit de linkerkant van de killswitch en de groene uit de rechterkant.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt !
- NRGizer
- forum gebruiker
- Berichten: 1733
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
- Locatie: Alken, België
- Contacteer:
Die moet je waarschijnlijk parallel over je aan-uit-knopje zetten, zodat als je valt en je trekt het kabeltje eruit, het contact sluit waardoor je bike stilvalt.
Paddock: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=20168
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Site: www.freewebs.com/xtremepocketbiketuning -> met techniek-sectie
Nieuwe Polini carbon membranen te koop voor elke bike: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=306730#306730
Ik wil heb gewoon als vervanging doen, dus het knopje weg.NRGizer schreef:Die moet je waarschijnlijk parallel over je aan-uit-knopje zetten, zodat als je valt en je trekt het kabeltje eruit, het contact sluit waardoor je bike stilvalt.
Maar mijn vraag is welke draad op welke draad moet aangesloten worden...
- molekuul
- forum gebruiker
- Berichten: 508
- Lid geworden op: za 09 jun 2007, 16:30
- Locatie: chaam
- Contacteer:
t maakt niet uit wel k draadje je aan wele kant van je killswitch maakt tis namelijk een maakcontact en dan maakt dat nooit uit
ELECTRISCHE STARTER OP CHINEESE CROSSER
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
ff tip: tis makkelijker als je beide hebt. als je alleen de killswitch hebt is t ook zon gedoe om je fiets uit te zetten.Ultimate schreef:Ik wil heb gewoon als vervanging doen, dus het knopje weg.NRGizer schreef:Die moet je waarschijnlijk parallel over je aan-uit-knopje zetten, zodat als je valt en je trekt het kabeltje eruit, het contact sluit waardoor je bike stilvalt.
Maar mijn vraag is welke draad op welke draad moet aangesloten worden...
ik reageerde op: "Ik wil heb gewoon als vervanging doen, dus het knopje weg" zoals in de quote vermeld stond.Bertus schreef:Wat bedoel je daarmee? Volgensmij leg je je antwoord een beetje gek uit
Of bedoel je dat je een killswitch + normaal uitknopje hebt? Maar dat is zijn vraag niet
ik gaf daarop de tip om beide toe te passen.
tip voor u..even iets aandachtiger lezen
- Subito
- Moderator
- Berichten: 2403
- Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 09:46
- Minibike:: Nu niks meer, ik had:
- BMS P3 50cc Factory
- BMS P2 40cc BZM LC
- BMS P1 40cc BZM LC
- STAMAS
- DM
- GRC Lazer - Locatie: Almere
1 van de draden maak je vast aan een van je trekstarter bouten, maakt niet uit welke.
Je moet dan wel even een ringetje eraan vast maken ofzo.
De ander maak je vast aan je ontsteking, op de plaats waar dus dat oude knopje zat.
En voila, klaar is kees.
Je moet dan wel even een ringetje eraan vast maken ofzo.
De ander maak je vast aan je ontsteking, op de plaats waar dus dat oude knopje zat.
En voila, klaar is kees.
AirController bij de Koninklijke Marine...je moet het maar kunnen